Hakutulokset

1. A

Lokakuiset

Ompa tylsää jos sun läheiset ei iloitse teidän puolesta😔 mä havahduin nyt että toissayönä varmaan tunsin ekat potkut. Eilen illalla tuntui selkeesti ennen nukkumaanmenoa ja tänään jo selkeästi. Vauva selkeästi reagoi ku syön😅 tosi jännä tunne, ihan ku joku tökkäis sormella🤭
  2. A

Lokakuiset

Mä oon hankkinut kahdet äitiysfarkut ja lökärit koska oon hoikka ja kiristelee normi farkut😅 topeissa kanssa huomaan että kun rinnat on vähän kasvanut niin xs topit puristaa😅 en taida selvitä kesääkään omilla vaatteilla että varmaan jotain lisävarastoo tarvii kesävaatteisiinki.
  3. A

Lokakuiset

Ei oo energiaa ainakaan täällä, rv 17+5. Hemoglobiini on tippunut ja aloitin raudan. Verenpaine on myös tosi matala niin saikutellessa menee nyt muutama päivä että sais voimia takas😵 mut nyt alkaa näkymään vähän vauvamasua😍
  4. A

Lokakuiset

Mulla 16+4 mutta ei ainakaan vielä mitään, toki esikoinen kyseessä että en välttämättä tunnistakkaan kaikkea😅 rinnat on pinkeet ja arat kyllä ja selvästi kasvaneet.
  5. A

Lokakuiset

Mä kävin kanssa ultrassa yksityisellä niin kaikki edelleen ok ja vaikuttaisi että meille tulee tyttö😍 oon tehnyt ns pari vanhan kansan testiä (sormus ja soodatesti) ja linea negra on vaan napaan asti niin en tiiä pitävätkö sit paikkansa🤭 mies ootti kauheesti poikaa, mutta ei oo kuulemma...
  6. A

Lokakuiset

Ja tays on meikäläisenki synnäri😊
  7. A

Lokakuiset

Heippa, multa on mennyt ihan tää ryhmä ohi. Täällä onkin tuttuja nimiä tuolta vauvahaaveryhmästä. Lueskelin teidän viestejä niin kiva että raskaudet menneet hyvin😍 meillä puolison kanssa esikoinen, la 9.10, tänään rv15+5 ja tähän asti kaikki ollut niinku pitääkin. Meillä ivf vauva, selittämätön...
  8. A

Haaveena vauva 2025

Odottaisivatko että kehittyvät 5-6 päiväisiksi blastoiksi? Näillä paremmat mahdollisuudet raskauden alkamiseen kun nähdään, että lähtevät varmasti kehittymään. Viljelläänkö kuitenkin kaikkia edelleen? Osa sitten laitetaan pakkaseen. Oma raskaus alkoi ekalla 5 päiväisellä pas alkiolla viime...
  9. A

Haaveena vauva 2024

Mulla oli semmosta menkkamaista jomottelua, mutta en mä kyllä ymmärtäny itte että oli kiinnittymiskipua😅 ei ollu mitään yksittäistä vihlaisua tms.
  10. A

Haaveena vauva 2024

Ihanaa onnea🥰 oliko ensimmäinen pas? Mäkin plussasin ekasta passista 5vrk ikäisellä alkiolla pp 5 siirrosta😍 nyt rv 11+5. Toivottavasti pieni pysyy matkassa💕

Yhteistyössä