Hakutulokset

1. A

Lokakuiset

Me ollaan eri mieltä nimestä, miehellä on tasan yks ehdotus ja mua vähän ärsyttää ettei ees harkitse muita🙄 mutta katsotaan, vielä ei oo päätetty. Meillä on aikalailla kaikki hankittu, pesänrakennusviettiä täälläkin. Yksi seinä maalataan vaaleanpunaiseksi🤭 mä en oo hankkinut vielä imetysjuttuja...
  2. A

Lokakuiset

Täällä 32+2, painoa tullut 11kg yhteensä. Tehtiin lähete vielä esh, koska kohtu ei mukamas olisi kasvanut kahden viikon aikana yhtään ja menee nyt alakäyrän alla. Mulla on nyt neljällä kerralla ollut aina eri mittaaja niin luulenpa että on siitä kiinni. Käytiin yksityisellä ultrassa ja kaikki...
  3. A

Lokakuiset

Mulla on ollut jo hetken aikaa kanssa että heräilen öisin ja saatan valvoa pariki tuntia. Ärsyttävää, mutta ihmeen hyvin oon silti jaksanut. Kyllä mulle ainakin käy faceryhmä, täällä on ollutki aika hiljasta😊
  4. A

Lokakuiset

Mitäs muille kuuluu? Täällä rv 30+2, painoa on tullut 10kg. Kävin eilen neuvolassa ja onneksi hb on nousussa, ferritiiniä oottelen vielä. Vatsan kasvu on lähtenyt vähän alaspäin, menee nyt ihan alakäyrällä niin seuraava käynti on 3 viikon kuluttua. Mennään yksityiselle ultraan parin viikon...
  5. A

Lokakuiset

Mä hain kanssa etuudet ja äitiyspakkauksesta tuli päätöski yli 2 viikkoa sitten, mutta ei oo vieläkään tullut😱 itsellä kans pieniä kolotuksia, jos lenkkeilee niin alavatsaa vähän vihloo, mutta menee ohi. Selän kanssa pärjää ihan hyvin toistaiseksi. Mullakin oli toinen sokerirasitus, tällä kertaa...
  6. A

Lokakuiset

Mites muilla menee? Täällä RV28 häämöttää. Varasin vielä 32 viikolle yksityiselle ultraan ajan. Oon alkanut vähän sisustamaan lapsen huonetta. Vatsa kasvaa vauhdilla ja nyt oon alkanut nukkumaan tosi huonosti, heräilen ja ei meinaa sit uni enää tulla. Pienen myllerrykset vattassa tekee välillä...
  7. A

Haaveena vauva 2025

Toivon sydämeni pohjasta että teille suodaan myös lapsi. Mekin yritettiin yli 2 vuotta ja hoidot tuovat nyt sit lapsen. Ivf hoitokierroksia saa kolme kertaa ainakin TAYS:ssa joten mahdollisuuksia on onneksi kyllä hyvin. Nyt nauttimaan kesästä ja tsempit syksyn koitoksiin🩷
  8. A

Lokakuiset

Mä oon kanssa kyllä normaalia halukkaampi ja seksi tuntuu paremmalta kuin ennen, vaikka ei ennenkään oo mitään vikaa ollut🤭
  9. A

Lokakuiset

Mulla on neuvola vasta parin viikon kuluttua, nyt rv 25+1. Mulla on skolioosi alaselässä, joka on vähän yrittää vihoitella. Ajattelin kysellä tukivyötä piakkoin jos alkaa pahentua. Kuukauden kesäloma teki hyvää, enää sit pari kk töitä mikä tuntuu tosi oudolta😅 mulle on tullut 7kg painoa, mut oon...
  10. A

Haaveena vauva 2025

Käyn edelleen täällä lueskelemassa miten teillä menee, onnea @rimpsukka84 ja @Cara-mel, toivottavasti pienet pysyy matkassa💕
  11. A

Lokakuiset

Kyllä mulla tuntuu kanssa usein liikkeet😊 nyt oon saanut ilmeisesti kaveriksi närästyksen, yöllä heräsin polttelevaan tunteeseen kurkussa ja helpotti renniellä. Tää päivä ollu vähä samanlaista, mahtavaa🙄 ei oo aikasemmin ollut. En tiedä onko mulla myös nyt jotain liitoskipuja vai mitä kun tänään...
  12. A

Lokakuiset

Täällä kanssa menee hyvin, tänään rv22 ja kovasti potkii. Näkyy myöskin ulospäin ja selvästi masu tullut enemmän esiin nyt parissa viikossa🥰 aattelin käydä yksityisellä vielä ultrassa jossain kohtaa.
  13. A

Lokakuiset

Eikö neuvolassa oo kerrottu et pitääks sun käydä rasituksessa? Mä jouduin jo heti alkuraskaudessa, oli melkein matalahkot sokerit enemmänki😅 joudun silti menee vielä uudelleen loppuraskaudessa🙄
  14. A

Lokakuiset

Täällä rakenneultra ohi ja kaikki on hyvin. Hurjaa kun pieni on yli tuplannut kokonsa kuukaudessa🤭 nyt painaa noin 340g. Itselle on tullut painoa nyt 6kg tähän mennessä. Rauta on alkanut puremaan ja voimat palautumaan, nyt taas töissä mutta onneksi koko ens kuu onki lomaa😍 sitte loman jälkeen...
  15. A

Lokakuiset

Mulle on alkanut tulla finnejä taas rintakehälle mitä on ollut joskus teininä viimeksi🙈 joo ei niitä lähetteitä taida nähdä jos on erikoissairaanhoidosta tehty. Perusterveydenhuollon lähetteet näkyy kannassakin. Oon itse hoitaja😊
  16. A

Lokakuiset

Mulla on varmaan 3 kassillista vaatteita jo kun tuleva mummi on innostunut😅 meillä on huomenna rakenneultra ja siinä varmaan sitten varmistuu onko edelleen tulossa tyttö😍 toivon että edelleen kaikki hyvin, vähän jännittää. Täällä myös potkitaan edelleen kovasti. Istukan asennosta ei mitään...
  17. A

Lokakuiset

Mitä kokeita sulta on otettu? Kauan kestää jos viikko jo mennyt. Eikö kannassakaan näy?
  18. A

Haaveena vauva 2025

Joo onhan se mahdollista onnistua luomunakin, mutta onneksi on apuja saatavilla jos sitä tarvii. Tsemppiä jos lähdette hoitoihin😊
  19. A

Haaveena vauva 2025

Mikähän peruste sille oli ettei hoidot auttaisi? Me yritettiin lasta melkein 2,5 vuotta, ei vikaa kummassakaan. Inseminaatioista ei lähtenyt raskaus mutta ivf hoidoista lähti ensimmäisestä pakastealkion siirrosta. Nyt rv19. Että hyvin voi hoidot auttaa😊
  20. A

Lokakuiset

Myöhästynyttä äitienpäivää😍 toivottavasti @viivaviivi teidän asiat vielä selkenee, harmi jos puoliso on elätellyt toiveita yhteenpaluusta ettekä oo samaa mieltä😔 nyt on kanssa vatsa täällä selkeesti pullahtanut esille🤭 hemoglobiini on matalahko ja popsin rautaa, ei ollu ainakaan vielä paljoa...

Yhteistyössä