Hakutulokset

1. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Toki, mutta pidemmälle se Volkkarin kone vie...
  2. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Jos noita nykyautokoulun ohjeita noudattaa ja kasistakympistä kakkoselle, niin kyllä vinkuu. Tuon viimeisen faktan tunnustan toki todeksi.
  3. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Koloffi mullakin mutta -06. Mikä kone?
  4. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Mikä malli / vuosimalli?
  5. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Passatti onkin semmonen laiva.
  6. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Joojoo, kuluu, mutta henkilöautoissa se kulumisero käytti sitten moottori- ja perusjarrutusta on niin hävettävän pieni, että turha sitä konetta on vinguttaa. Kuorma-autoissa ja sitä isommissa niissä on sitten jo eroa kun jarrut kuumiaa niin helvetisti. Ja ajon tasaisuus on ihan erilaista -...
  7. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Ovethan näissä on ongelmina, mutta muuten minusta hyviä. Helvetin napakoita ajaa. Toki yksilöstä Volkkarissakin kiinni, mä en ole muuta perusjuttuja joutunut tekeen. Tosin en oo tolla ajanutkaan kun vajaa kolkyttuhatta.
  8. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Volkkari ja Volvo on autoja, muut on leluja. Tähän tulokseen olen tullut, tällä hetkellä -06 Golf ja erittäin tyytyväinen olen ollut. :) Millä budjetilla oot liikenteessä? Mäkin ajoin tänään ekaa kertaa infarktin jälkeen autoa, ihan oli taidot tallella. En siis tieliikenteessä ajanut, kun...
  9. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Mitäs Tinkulle?
  10. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Iltaa !
  11. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Juuh... Ja cool mä aion olla ... Tai ainakin nuorempi muihin pappoihin verrattuna koulun kevätjuhlissa. :D
  12. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Mä alan kohta olla henkisesti 70v. :D Ainakin sairastettujen tautien puolesta.
  13. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Eihän toi vielä mitään, jotkut alkaa lapsenteon vasta 60-v. Mullahan on sitten vielä kaks vuotta aikaa pyöräyttää iltatähti. Pari propleemaa vaan: A) ei ole äitiehdokasta at the moment B) ei musta taida enää olla siihen Siis kasvatukseen. Tekohomma kyllä kiinnostaa edelleen.
  14. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Onhan näitä erilaisia tilanteita... Mutta hyvä, että sai telkkarin :). Olisin minäkin kaikille isovanhemmilleni ostanut telkkarin, jos olisivat pyytäneet. Ne on vaan aika varakkaita, että eipä mun persaukiset sentit paljon niitä taida kiinnostaa. :D
  15. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Ne on noin mummut... Rahallisesti mullekin korvaamaton apu, puhumattakaan sitten mummun henkisestä panoksesta. Oli vain kerrassaan niin hyvä ihminen, vaikka itse oli aina varma, että sitä helvetin portit kutsuu. Mulle on kyllä isäkin sponsoroinut, äiti ei niinkään, kun sillä nyt on aina ollut...
  16. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Varmaan huomenaamulla, kun just pääsin sanomasta... Näytän sit kuuskymppiseltä :laugh:
  17. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Epäilemättä... Vaarilla pitää olla elämän tuomia ryppyjä! ;)
  18. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Naiset vaan paranee vanhetessaan ;)
  19. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Huomenna ajokoe. No... Kyllähän mä molempia lapsiani rakastan enemmän kuin mitään muuta mutta jälkeenpäin ajatellen ne molemmat olisi voinut tehdä 10 vuotta myöhemmin... Molemmat on kortsuttoman känniseksin aikaansaannoksia. En toki kumpaakaan kadu , mutta sanonpahan vaan. :D
  20. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Niinpä ! Siinä mielessä onnekkaassa asemassa, että ekaa ryppyä ja harmaata hiusta ei ole vielä ilmestynyt. Kai ne tulee sitten vuosien edestä kerralla. :D

Yhteistyössä