Anskuliii, 23v, 2 lapsi ja la 10. 6
Tein tossa pari päivää sit plussan dpo8
Eka yrityskierto ja esikoinen on nyt n. 1,5v ☺️ oon myös kiinnostunut face ryhmästä!
Oli pakko tulla tänne kurkkaan välillä :) la 10.5 , 21v, Tays, ensimmäinen :)
Ihanaa huomata @N93 ,et oot päässyt näin pitkälle muistan sut himotestaaja ryhmästä, mut näköjään samoihin aikoihin plussattiin
Nyt ollaan jännän äärellä kans.. Tiistaina olis lähtö matkalle miehen sukulaisen (mun hyvä kaveri) kanssa.. Nyt illalla kuitenki tuli tikkuun heento viiva, mutta myös mies näki o_O nyt on siis yk2 kp26/28-31.. Aamulla uus testi :rolleyes: saas nähdä mitä selityksiä keksii juomattomuudelle jos...
Nooooni, eilen alkoi virallisesti yk1 kp1 :) eli menkat alkoi nyt kierukan poiston jälkeen kp 40. Nyt sit vaan tikuttaan ovista ;) Oon niiiin helpottunu ku alko vihdoin ja viimein..
Onkohan mahdollista et oli eilen ovulaatio koska tänään kun testasin vielä senkin niin oli nega.. On tää helvetin outoo..ja hirveetä odottaa et alkaako vaiko eikö ala(n):(
En kyl tiiä missä ne menkat sit viipyy.. tänään tosissaan kp 34/30 ja ovis testi oli positiivinen.. samoin kyl siinä rtestissäkin haamukka.. :cautious: Tänään sit toi digi nega. Ota ny tästä sit selväääää..plaaaaaaaah:confused: