Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Voi ei miten huono tuuri teillä! Olet varmasti oikeassa, kun arvioit että erittäin harvinainen tapaus. Olen lukenut näiltä palstoilta, että joskus on huonoa tsägää myös klinikan luovuttajien kanssa, ja heiltä saa vain kolme alkiota, jotka eivät sitten toimikaan, senkin täytyy olla raastava...
  2. K

Kiitos tosi paljon tsempistä @Florie! Toivotaan todellakin, että kaikki sujuu! Ainakin tänään neuvonta meni hyvin ja päästään osaltamme etenemään. Ikävä kuulla, että teidän luovuttajaprojekti meni poskelleen. Saanko kysyä, mitä hankaluuksia teillä tuli luovuttajan suhteen? Kyllä on melkoinen...
  3. K

Moikka kaikki kohtalotoverit! Minulla ja kumppanillani edennyt tilanne siten, että huomenna on ensimmäinen psykologikäynti eli sukusoluneuvonta. Eli meillä tarvitaan munasoluja, koska minulla on munasarjojen vajaatoiminta. Meillä olisi oma luovuttaja, häntä vielä testataan ja katsotaan, ettei...
  4. K

Heippa kaikki! Kiitos että olette jakaneet täällä pitkään kokemuksianne. Olen lukenut kertomuksianne pitkältä ajalta ja liityn nyt joukkoonne, koska haluan tarjota sekä vastaanottaa vertaistukea lahjasoluhoidossa, joka näyttää lähitulevaisuudessa toteutuvan. Olen 39-vuotias ja minulla on...

Yhteistyössä