Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Tosi ikävä kuulla, olen pahoillani puolestanne. Olen lukenut aiemminkin tällaisesta mahdollisuudesta lähinnä näiltä palstoilta. Oliko teillä siis anonyymi luovuttaja, ja mitä tiesitte hänestä ennakkoon? Minusta tässä tarinassasi kiteytyy yksi ongelma anonyymissä luovuttajuudessa ja...
  2. K

Nimenomaan! Mun prossat nousee olemattomasta 50:een!
  3. K

Onneksi olkoon @Pimpula76 !! Upeaa! Meillä alkaa tulevalla viikolla luovuttajan kierto. Minä olen vielä hoitoa edeltävässä kierrossa, suihkuttelen Synarelaa ja syön Primolutia. Kiertoni alkaa laskujen mukaan hieman myöhemmin kuin luovuttajan, eli meidänkin alkiot menee pakkasen kautta, mutta...
  4. K

Onnea matkaan @Pimpula76 pidän peukkuja että tulee toivottu lopputulos! Meillä alkaa luovuttajan hoitokierto ensi viikolla :)
  5. K

Tsemppiä odotteluun @Kielo74 ! Mulla on käynnissä hoitoa edeltävä kierto, aloin eilen syödä keltarauhashormonia eli Primolut Noria tueksi luteaalivaiheeseen, ja kolmen päivän päästä alan suihkuttaa Synarelaa oman hormonitoiminnan alasajoa varten. Luovuttajalla on hoidon suunnittelu ylihuomenna...
  6. K

Hyvä :) Teillä suunnilleen sama aikataulu kuin meillä! Rautaa, d-vitamiinia, foolihappoa tosiaan nyt ainakin :) Itse syön monivitamiinia, jossa pitäisi olla kaikki tarpeellinen. Olen myös ottanut nyt tiukemman linjan sokerin mättämiseen, eli sitä vähemmän. Myös salaattia on tullut lisää...
  7. K

Siinä otettiin minulta pari putkea verta, kun minulta katsottiin kaksi eri näytettä, KIR ja HLA-C -nimiset. Luovuttajalta ja mieheltä otettiin kai yksi putki HLA-C-tutkimusta varten. Sitten näytteet piti ottaa kaikilta mielellään saman päivän aikana, koska ne haluttiin lähettää yhdessä nipussa...
  8. K

Onnea @Rusakkonen matkaan, toivon että tällä kertaa menee maaliin asti :) Tsemppiä kaikille muillekin omiin prosesseihin! Meillä tilanne edennyt suotuisasti, eli saimme kudosyhteensopivuustutkimusten vastaukset. Niistä ilmeni, että kaikkien osapuolten kudokset sopii yhteen. Olemme kaikki sekä...
  9. K

Okei, kiitos kertomuksesta! Tutulta kuulostaa, myös mäkään en luottanut omiini pätkääkään, ja olin oikeassa. Jos nopeampi prosessi kiinnostaa eikä paikkakunnalla ole väliä, Kuopion Inovasta kerrottiin mulle toukokuussa, että heillä on luovuttajia siellä vino pino ja lahjasoluhoitoon luvattiin...
  10. K

Hei @MARIAL43 kiitos kuulumisista! Mikä teillä onkaan tilanne ja taustat? Pitääkö teidän jonottaa lahjasolua pitkään? Tsemppiä projektiin!

Yhteistyössä