Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Moi kaikki! Täällä taas! Hienoa kuulla niin monen positiivisia uutisia! Meillä meni viimeinen omasoluyritys puihin joulun alla. Lisäksi kävin lääkärillä ja hän sanoi että minulla on endokriinisiä ongelmia ja autoimmuunisairauksia, ja epäili, että minun elimistöni hyökkää kaikkia alkioita...
  2. K

Moro @Pähkinä38 joo kyllä olen, hermot meni kiinalaisiin muka-10IU herkkyyksisiin tikkuihin jotka näytti mitä sattuu ja välillä tyhjää - varoitus One Step 10 IU -testeistä, ovat todella heikkoa laatua ja luin amazonista valtavan määrän arvosteluja, joissa naiset kertoivat sekä vääristä plussista...
  3. K

Moi! On tehty, kiinalaisista halpatesteistä puolet on lähes tyhjiä ja puolessa on suunnilleen sama haamu kuin eilenkin! Ei näistä tiedä :D Millainen teidän tarina nyt kokonaisuudessaan olikaan? Tunnistan kaikkia noita kertomiasi tunteita ja pelkoja. Luin itse juuri tällä viikolla amerikkalaisia...
  4. K

Kiitos tästä analyysistä, loistavaa! Tein iltapäivällä seitsemän tuntia ekan testin jälkeen, noin kolmen ja puolen tunnin eli aamutestiä lyhyemmällä pidätyksellä uuden testin, se oli suurin piirtein yhtä vahva kuin aamulla! Jännitys tiivistyy!
  5. K

Moi kaikki! Nyt on neljä päivää viisipäiväisen alkion siirrosta eli 9dpo ja tein ensimmäisen kotiraskaustestin, herkkyydeltään 10 eli herkin mitä Suomesta saa. Ja tikkuun tuli haamu!!!! MUTTA ennen kuin kukaan innostuu, tiedoksi, että olen pistänyt hcg:tä sisältävää Ovitrellea 0,1 mg eli...
  6. K

Hyvä @Manteli86 oon niin onnellinen teidän onnistumisesta! Mulle tulee erikoiset piinaviikot, en pääse testailemaan hullun lailla kuten tavallisesti, koska olen pistänyt ovitrellea eilen, pistän sitä tiistaina ja vielä torstaina, ja sehän on hcgtä ja sabotoi pitkään raskaustestit Lääkäri...
  7. K

Kiitos @Katinka<3 juuri tuli puhelu, että yksi blastokysti siellä on viikonlopun aikana kehittynyt :D Uskomatonta mutta totta - kaksi munasolua multa saatiin tynnyrinpohjalta kaavittua ja toinen niistä pääsi maaliin!!! Juhuu!!! Siirto iltapäivällä!
  8. K

Onneksi olkoon @Manteli86 tästä käynnistyy hyvä ja terve raskaus! Itse odotan piinapenkissä tietoa siitä, päästäänkö siirtoon eli onko kaksi omasolualkiota kasvaneet viikonlopun aikana ehjiksi blastoiksi!! Siirto on jo varattu alkuiltapäiväksi, ja klinikalta soitetaan ennen sitä!
  9. K

Kiitos tsempistä @Pähkinä38 ja onnea sydänäänistä, upea askel eteenpäin, olen todella onnellinen puolestanne! Kiitos myös Pumpuli_81! Minulla on yrityskierroissa limakalvoa kasvatettu osin estrogeenin avulla, se on saatu noin 8-9 mm paksuiseksi. Noin muuten varmaan vaan söisin runsaasti ja...
  10. K

Terve kaikille ja @nyuu lle myös, kiva kuulla onnistuneesta lahjasoluhoidosta! Meillä on nyt virallisesti kaksi 2-päiväistä alkiota kasvamassa, toinen on nelisoluinen ja toinen kolmisoluinen! Nämä oli siis ne meidän omasolukokeilun ainoat kaksi munasolua, jotka saatiin - EN VIELÄKÄÄN PÄÄSE YLI...
  11. K

@Manteli86 Minä olen tilannut raskauskeijusta halpiskiinalaisliuskoja. Niitä saa sieltä n. 18 euroa/24 kpl, eli paljon halvemmalla kuin apteekista. Apteekin testit ovat luotettavampia, mutt traumatisoiduin niistä kun sain kemiallisia raskauksia ja siirryin näihin liuskoihin. @Pähkinä38 kiitos...
  12. K

Kiitos tsempistä @Annamaija 76 ja @Manteli86 kyllä meidän kaikkien päivä koittaa vielä! Juuri sain väliaikatiedon, eli mun omasta kahdesta eilen punktoidusta munasolusta KAKSI ELI 100% hedelmöittyi normaalisti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eli molemmat on vielä geimeissä mukana :D Maanantaille on...
  13. K

Oli muuten kaikkien luovutussoluseikkailujen jälkeen melko eksoottista palata takaisin itsensä pistämiseen. Meillähän siis vuosi sitten tuli omasta solusta ivf-hoidolla raskaus, joka meni kesken 8. viikolla. Saatiin silloin neljä solua, joista muut kupsahti mutta yksi puksutti blastoksi ja se...
  14. K

Moi kaikki pitkästä aikaa! Eksyin taas tänne pienen tauon jälkeen - @Annamaija 76 :lle paljon voimaa ja hyvää energiaa epäonnen jälkeen! Uuteen nousuun ja kohti uutta yritystä! Meillä oli alkuvuodesta keskeytynyt keskenmeno joka huomattiin vasta noin 6 pv keskenmenon jälkeen, ja saatiin se...
  15. K

Kiitti vinkistä @Pähkinä38 , eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia milloin testailee ;) Kaikki joita kiinnostaa epätieteellinen taulukko siitä, miten suurella todennäköisyydellä minäkin dpo:na raskaustestiin tulee mitäkin tulosta, tässä linkki www. countdowntopregnancy.com/ pregnancy-test/...
  16. K

onnea @Pähkinä38 !!! mitä tarkoittaa pp9, siis 6 päivää 3-päiväisen alkionsiirrostako? mä oon tänään viisi päivää 3-päiväisen alkion siirrosta, eli dpo8 tai 5dp3dt kuten amerikassa kirjoitellaan :) negaa pukkaa vielä
  17. K

tsemppiä @pumpuli_81 !! odottelu on ärsyttävää, i feel you!
  18. K

Gallup: montako alkionsiirtoa teille on tehty jo luovutetuilla munasoluilla? Minulle siis neljä, kahdella eri luovuttajalla.
  19. K

Kiitos! Montako siirtoa sinulla on takana? Tämä on liukuhihnatouhua. Yllättävää verrattuna Yhdysvaltoihin, siellä naiset raportoi onnistumisista heti ekalla yrittämällä, onkohan sitten parempilaatuisia munasoluja ja alkioita vai mikä... Onnea myös sinulle! Toivottavasti voisit nauttia...
  20. K

Virallinen testipäivä on vasta 24.11. mutta alan testata itse varmaan viimeistään viikonloppuna.

Yhteistyössä