Hakutulokset

1. Lumi

1kk rytmi

Meidän tytöllä ikää 5,5 viikkoa. Varmaan 2-viikkoisesta asti on ottanut parit kunnon päiväunet ja siinä välissä aina nukahtelee pikkuisiksi ajoiksi. Yleensä ekat päikkärit alkaa puolenpäivän tienoilla, kun lähden ulkoiluttamaan häntä vaunuilla. Nukkuu 2-3 h. Sitten nukkuu yleensä joskus...
  2. Lumi

Kivistö, Myyrmäki, Martinlaakso...

löytyy täältäkin mamma myyrmäestä.
  3. Lumi

Kaksin ( muksun kanssa ) kylpylään

Kuule, mee ihmeessä! Kun tyttöni oli tuon ikäinen, käytiin kylpylässä solkenaan! Ei siinä itse uimaan pääse, mutta nauttii kyllä kylpylän ilmapiiristä ja pääsee itsekin lotraamaan! Ota joku ystävä mukaan jos voit, kattomaan vähäksi aikaa, että pääset itsekin uimaan! Lycka till ja rohkeasti vaan...
  4. Lumi

hyvät välit

Tuo on hieno tilanne. Minäkin tuun hyvin toimeen ex-mieheni uuden vaimon kanssa, meillä synkkasi heti alkumetreillä. Mikä hauskinta, ollaan synnyttykin samana päivänä mut eri vuonna ;) Mutta mieheni ex-vaimon kanssa en tuu toimeen. Olin kyllä ihan valmis olemaan ihminen myös hänelle, mutta...
  5. Lumi

Vantaalta mameja

Hei :wave: täälläkin vantaalla asustellaan, myyrmäessä ja poitsu on 7kk
  6. Lumi

ikuinen ongelma =)

mulla ainakin lähti appelsiini iho ihan vaan kun aloin laihduttamaan ja join RUNSAASTI vettä ;) Ja lähti meinaan aika nopeastikkin.Niihin raskausarpiin tuskin auttaa mikään :/
  7. Lumi

huomenna se alkaa...

No niin :wave: Nyt oon jotenkin saannut itteni pysymään aisoissa (Onneks) :) Oli ihan pakko käydä tänään puntarilla vaikka oli semmonen olo et jos jotain on tapahtunu niin Ylöspäin sitä on menty mutta mutta....Ei onneks.Ihme kyllä oli 0,500g lähtenyt.Nyt oon kyllä kävelly aika pitkiä...
  8. Lumi

huomenna se alkaa...

nyt tarvis vähän tsemppiä tähän laihdutukseen :headwall: :heart: nyt kun sitä kipinää pitäis löytyy niin ei!Kesä tulee ja mitään ei jaksa tai huvita tehdä.Pelottaa millon se vaaka näyttää samaa kun alussa :'( Miten mä saisin takasin sen innon kun alussa? Onneks painoa ei oo tullu taksin...
  9. Lumi

Callanetics kirja myytävänä

onko toi askelmittari kuin tarkka?Ottaako ns.askelia kun vähän heiluu paikallaan? :whistle:
  10. Lumi

reidet

antakaan jotain KOTIvinkkiä siitä miten sais noita reisiä pienennettyä.lähinnä tosta sisäpuolelta B)
  11. Lumi

huomenna se alkaa...

B) nyt oon saannut sen 0,5kg pois :D Hyvä mieli! hyvä että noi ilmat vähän viilenee niin jaksaa taas lähteä kunnon kävelyillekkin.Tommosessa paahteessa ei oo paljoo mieli tehny vetää mitään pitkää lenkkiä.
  12. Lumi

huomenna se alkaa...

:headwall: no ei mee täälläkään hyvin...tullut 0,5kg takasin! ÄÄÄRGH \|O Nyt kyllä loppuu....pitää myöntää että oon syönnyt jätskiä aika reilusti kun on ollut niin kuumat päivät.Ei Ei Ei nyt mä meen jumppaamaan oikein hiki jumpat ja saa kroppa kunnon rääkin! Kyllä ottaa...
  13. Lumi

huomenna se alkaa...

HIENOA TAIZII :hug: :flower: Mulla on ollut vähän motivaatio kateissa :ashamed: Eilen kuitenkin päätin taas jatkaa kaidalla tiellä,josko tää taas tästä.Vielä kerkee saamaan kesäksi kropan kuntoon kun vaan motivaatio pysyy korkeella ;) Painoa ei o lähteny mutta ei oo onneks...
  14. Lumi

huomenna se alkaa...

heippa vaan kaikille :wave: tänään oli taas puntaripäivä..... :ashamed: ei ollu lähteny gramman grammaa :headwall: noh...jos tää tästä. Oon kyllä herkutellu Taas vaihteeks tosi tosi paljon että ihmekkös toi jos ei paino lähde....Ärgh kun ei voi antaa niitten herkkujen olla...
  15. Lumi

sentti pino =)

laitetaanko tähän kuinka paljon on senttejä lähtenyt :wave: mulla alussa oli vyötärö 86cm nyt 74cm :D
  16. Lumi

Kokkola ja lähialueet huhuuu....

Mitä sartsukalle kuuluu? Tietääkö kukaan?
  17. Lumi

huomenna se alkaa...

itse mietin ihan samaa tota syömisen suhteen kun tossa tiskailin!sitä on kyllä jo tottunut tohon erilaiseen ruokailuun,mä pidän mässäilynä sitä että söin tossa yks ilta varmaan 5 näkkileipää ja jokaiseen kunnolla voita :p on sitä tullut puolikas suklaalevykin vetästyä naamariin :p sitten...
  18. Lumi

huomenna se alkaa...

Heissan kaikille :D oli pakko käydä puntarilla aamulla kun tuntu että housut on vähän löystyny ja vaaka näytti nyt 1,5kg vähemmän kun maanantaina.vaikka täällä ollaan oltu kipeinä ja en o paljoa tälläviikolla kattonu mitä suuhuni laitan enkä oo päässy lenkillekkään.no tää sopii mulle en pistä...
  19. Lumi

Mitä ruokaa teette pojoilijat??

sosekeitot on mun lemppareita ja pojoja menee 0 :D kukkakaalia,porkkanaa,sipulia puolikas kasisliemikuutio ja hyvää tulee :p vaihtelua antaa parsakaali,tomaatti
  20. Lumi

Jumppaliikkeitä

ja vielä...kannattaa ostaa vaikka jumppapallo siinä tulee mukana jumppaohjeita.senkanssa on mukava jumpata vaikka telkkaa katsoessa ;)

Yhteistyössä