Hakutulokset

1. Sandemar

~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

Eikö muita paina tulevaisuus ja huolet? Mä kärsin aamuyön unettomuudesta ja silloin lasken talousbudjettia ja ahdistun entisestään...ei jollain kotihoidontuella ja kuntalisällä millään selviä! Huolet ne on nämäkin, mut kummasti unet karkottaa silmistä.
  2. Sandemar

Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2011-> *päivittäkää tietonne!*

Mua kovottelee ja supistaa, ei oo kovin kivaa....mulla on jumppaava kohtu ja pelkään sen taas tekevän samaa mitä ekassa raskaudessa: supistelut tunnistin vkolla 16 ja vkot 24-26 olin osastolla, poika syntyi vkolla 34. Pelottaa ennenaikaisuus, yritän vaan ottaa iisisti. Pienikin liikkuminen saa...
  3. Sandemar

Anazu: on vatsakipuisia muitakin. Mulla tulee supistelua ja kovottelua jo nyt. Eka raskaus olikin yhtä humppaa mahan kans ja poika jaksoi sisällä vkolle 34, sitä ennen olikin makoilua sairaalassa ja muuta mukavaa. Menen sillä varauksella, et samanmoista voi tulla nytkin, se riski kun mulla on.
  4. Sandemar

Mieki oon tosi laiska kirjottamaan, vaikka juttuja ahkerasti luenkin. Nyt oon loppukuun saikulla, on aikaa tietokoneella olla, kun lapset on koulussa:) mymosa: elämä on helppoa, kun isommat lapset on jo kohta 8 ja 10 v. 2 km takana ja silti öisin valveilla ollessa mietin, et miten sitä...
  5. Sandemar

Miten on raskaus vaikuttanut migreeniinne?

Mulla ollu migreeni niin kauan kuin muistan, muuttanut muotoaan vuosien myötä. Eka raskaus (poika) pahensi migreenejä, muistan kun monet kerrat vaan makasin ja oksensin. Toisesta raskaudesta (tyttö) ei muistikuvia, ei lie migreenejä juuri ollut. Nyt tulossa kolmas vkolla 11 ja oon kärsiny...
  6. Sandemar

Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2011-> *päivittäkää tietonne!*

Siellä on syke ja pituutta 2,5 cm, ei sitä meinaa 2 km:n jälkeen todeksi uskoa! Ja vielä näillä viikoilla on mukana, kriittinen raja lähenee :) :) Sandemar 9+4
  7. Sandemar

Chamon, osanotto suruusi. Tuulimunan ja 2 keskenmenoa kokeneena voin sanoa, että mulla tuulimunan sureminen oli helpompaa jos niin voi sanoa. Kun tiesi, että mitään vauvaa ei ollutkaan ei ainakaan itseään mistään syyttänyt tai miettinyt, mikä ihme ihmisenalun elämän lopetti. Itkenyt olen...
  8. Sandemar

Loppuiskin tämä ainainen väsymys ja paha olo.....voisin hautapaikan varata pariks viikkoo, sais maata rauhassa. Sandemar 9+2
  9. Sandemar

Ja sotkin nyt ihan siihen pelkkään kusipurkkiin sen putken, sori! Eli on analysoitavaa kamaa se pissi :)

Yhteistyössä