Hakutulokset

1. Sandemar

Joensuu ja lähiympäristö, huhuu!

Olen 33-vuotias kahden lapsen äiti, kolmatta odotellaan. Isommat lapset ovat jo kouluikäisiä eikä lähipiirissä ole yhtään äitiä, jolla olisi pienempiä lapsosia ja joka olisi siis päivät kotosalla eikä työelämässä. Kaipailen siis ihan kahvittelu- ja lenkkikaveria jutustelemaan arjen asioista...
  2. Sandemar

** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

Tänne on annettu tyttölupaus,voi päivittää etusivulle.
  3. Sandemar

Ultra tänään ! Saikulla olen , unettomuus vaivaa ja supisteleekin ihan liikaa .... Sandemar 20+6
  4. Sandemar

Raskaus laukaisi migreenin

Tutulle kuulostaa, täälläkin migreeni jyllää. Tuttu tauti vuosien saatossa, mutta hormonien myötä yltyy mahdottomaksi. Lupa on syödä Panacodia (tulee paha olo ja pää sekasin nyt raskausaikana, muuten kyllä pystyn käyttämään) ja Panadolia eli yhtä tyhjän kanssa. Burana oli sallittu vkolle 20...
  5. Sandemar

Voi herranjumala fanttomi mitä oot kokenu, itken ihan koskena täällä! En voi ikinä ymmärtää mille tuo tuntuu, toivottavasti jaksat tästä eteenpäin, hetken kerrallaan. Hae jutteluapua ja anna läheisten tukea tuossa tilanteessa, keskity nyt vain siihen, että yli pääset ja elämä jatkuu. Kaikkea...
  6. Sandemar

Kaksi peräkkäistä keskenmenoa

Takana yht. 3 km, joista 2 peräkkäistä. Näistä eka oli tuulimuna ja toisesta ei sykettä löytynyt vkolla 11. Lääkkein tyhjennettiin, vielä kaavittiin ja kierto oli vinksin vonksin. Terolutit sain kiertoa tasaamaan ja ekasta kierrosta tärppi. Huomenna taynnä 20 vkoa ja nyt uskon jo, että ehkä tämä...
  7. Sandemar

*~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

mymosa, iisisti vaan! Se ravitsemusterapeutti vois olla tosi hyvä, toiv saat sille aikoja. Täällä päin maata kortilla....ala-arvoista toimintaa terkkarilta, pitäis sen nyt ymmärtää, et herkkänä on mieli tässä tilassa. Huomioi kuitenkin, että sun ja vauvan parasta se miettii, korkeat sokerit ei...
  8. Sandemar

Keskenmenoa en pelkää vaan sitä, että lapsi ei ole terve. Kaikkea kun ei voi tutkia eikä pidäkään....tämä kun on iltatähti eikä aatoksissa ollut tehdä enää enempää, pienellä painostuksella miehen sain suostumaan :) Syytän täysin itseäni, jos jokin onkin pielessä, itsehän tätä halusin. Hormonit...
  9. Sandemar

Mua pelottaa ihan kamalasti, että kaikki ei oo kunnossa. Tätä vauvaa kun on niin tehty ja keskenmenoja itketty ja sit on kammo, jos se onkin turhaa ja joku on pielessä. Melkein toivoin, että seuloissa olisi tullut hälytys ja olis päässy tarkempiin tutkimuksiin, olis saanut mielenrauhaa. Oonko...
  10. Sandemar

<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

Laitas Mymosa mutkin listalle. Lapsosia on tyttö -03 ja poika -01, nyt poikaa omasta mielestäni odotan. Laskettu aika on 14.4. ja synnytyssairaala P-KKS.
  11. Sandemar

Mulla muuten rakenneultra 2.12., ei oo tullu ilmoitettua. Helvetillinen päänsärky koko päivän, ei vissisti lähe millään parasetamolilla.
  12. Sandemar

Kokemuksia Fluconazol Sandoz-hiivasienilääkkeestä?

Lääkkeen kun voi vaihtaa eli apteekki kysyy, haluatko ottaa edullisimman vaihtoehdon. Saa siis edullisesti reseptillä ja voi valita, ottaako esim. Sandozin jos sen itselle hyväksi todennut.
  13. Sandemar

Supistelut, niitä tulee jo heti aamusta, vatsa napottaa ihan kivikovana. Ekassa raskaudessa ne oli mun ongelma, pötköttelin keskoehkäisyssä useampaan kertaan, mut tuolloin olikin joutavaa aikaa. Ei ollut lapsia eikä töitä, opiskelut onnistuivat silti. Mutta nyt, töitä on ja lapsia....missä...
  14. Sandemar

*** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

Tissit; niistä nyt viimeistään raskauden tunnistaa! Mulla on raskauksien myötä kuppikoko kasvanut B -> E, painoakin on nyt 10 kg enemmän. Laihdutin ennen tätä raskautta ja silloin tämä kuppi E alkoi käydä isoksi. Onneks en ostanut pienempiä, nyt pitää hankkia varmaan kuppi F tai G, alkaa olla...
  15. Sandemar

Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

Sanmar, noi limaklöntit kuuluu asiaan, ainakin mulla. Emättimen erite on enemmänkin sellasta puuromaista kuin juoksevaa, runsasta ainakin. Ja hiivaa mulla ei oo, mut se erite vaan on runsaampaa ja paksumpaa. Kuulostaa ihanalle :) Ja mut vois poistaa siitä tammikuun lasketun ajan listasta...
  16. Sandemar

*** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

Onpas teillä isoja massuja, mie en ton löysähkön repun alta mitenkään raskaana olevalle vielä näytä. Vatsallani pystyn nukkumaan ja entiset housutkin menee joten kuten päälle, ei oo siis vielä kummoista paisumista sattunu. Kuitenkin osaan jo entisistä raskauksista opituilla kikoilla (selälleen...
  17. Sandemar

Kokemuksia Fluconazol Sandoz-hiivasienilääkkeestä?

Pyytäkää lääkäriltä resepti, tuolloin saa lääkkeen hintaan n. 4 €/ 4 tbl.
  18. Sandemar

~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

M1n1, olen tyrmistynyt. Sulle kävi meidän kaikkien painajainen... Itse olen vielä odottavalla kannalla, et jotain vastaavaa kuitenkin sattuu, eihän tämä odotus nytkään voi onnellisesti edetä. Ultralla katsottu viikolla 9+, ensi viikolla sit virallinen nt-ultra, jota kauhunsekaisella...
  19. Sandemar

~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

Lilie, nyt pahoinvointi jo alkaa helpottaa. Välillä elämä oli tosi kurjaa, sääteli ihan pelkkää liikkumista tuo kuvotus ja töissä oleminen oli ihan ylivoimaista. Hiljalleen se häviää, mulla ainakin näin. Leivoin ahdistukseni omenapiirakkaan, suklaamuffinsseihin ja kardemummakakkuun, nyt jo on...
  20. Sandemar

KESKENMENO JA UUSI RASKAUS, muiden kokemuksia?

On meitä muitakin kuten huomasit. Tunteesi eivät ole outoja laisinkaan. Itsellä takana 3 km:a; eka oli ensimmäinen raskaus, vuoteli hiljakseen,kunnes vkolla 8+5 kohtu tyhjeni. Tulin heti raskaaksi, terve poika tuli, keskosena syntyi kuitenkin. Sitten sain terveen tytön 2 v kuluttua. Siitä 8 v...

Yhteistyössä