Hakutulokset

1. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voi harmi, mäki niin toivoin sun puolesta. Mulla oli viime kierrossa se kiinnittymisyritys, kun kerran tuli haamu ja seuraavana päivänä alko normaalia kivuliaampi ja runsaampi vuoto, neljä päivää ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa. Jos sulla ei vuoto muutu normaaliksi ja runsaaksi ni mun...
  2. N

Kyllä mä jotain tosi hentosta olen noissa näkevinäni Minni. Kerro sitten mitä digi meinas!
  3. N

No voi harmi!:(
  4. N

Hennon viivan näen myös, onko siinä luonnossa väriä? Aamulla vaan uutta testiä! toivotaan myös että vuoto loppuu, tai ei ainakaan ole mitään vakavaa.
  5. N

Samantapaisia oon ite saanu rfsulla vaikka muut testit ollu selkeetä negaa. Kannattaa hakea pc liuskoja, niissä ei oo ainakaan värillistä haamua tullu koskaan mulle, ne on muistaakseni halvempia ku rfsu ja saa prismoista.
  6. N

Täällä jäi sitten kiinnittymisyritykseksi ilmeisesti, haamua seuraavana aamuna alkoi kirkas vuoro kunnon kivuilla.:unsure: Jos nyt ei edes ostais niitä testejä polttelemaan kaappiin.
  7. N

dpo9 että siks se olisikin tosi haamujen esiäiti jos on mitään.:LOL: Minkä sitä himotestaaja luonteelleen mahtaa, testit polttaa kaapissa pahemmin ku suklaalevy konsonaan.:X3:
  8. N

näkeekö kukaan muu vaalean vaaleanpunaista haamujen esiäitiä tuossa alemmassa?
  9. N

No jo on huono tuuri sulla noiden testien kanssa! Oli kyllä törkee viivanpaikka tossa pc:ssä.
  10. N

Onhan noi Turkoos1 selvät plussat. Hormoninousut on yksilöllisiä, joten jos viiva on vahvempi saman merkin testissä parin päivän päästä ni eiköhän kaikki oo ihan hyvin.
  11. N

En oo ihan varma ovulaation ajankohdsta.. Mutta nyt alko menkkajuilinta, joten eiköhän vuoto kohta ala. Toivottavasti sä saat jollain muulla testillä positiivisen tuloksen!
  12. N

Tutulta näyttää, vaaleanpunaiset mulla ainakin selvästi. En hirveesti noihin luota, meen illalla varmuudeksi hakemaan apteekista jonkun muun testin.
  13. N

Mulla parhaillaan piinailua Sofien kanssa. Haaleaa vaaleanpunaista viivaa antaa taas, kerran ennenkin antoi mutta digi näytti negaa. Pitää ostaa jotain muuta merkkiä ku saa ton Sofi-erän kulutettua loppuun.

Yhteistyössä