Hakutulokset

1. E

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

En mä nyt enää sitä kokoa mieti juurikaan. Alkio on voinut olla tosi kippurassa. Ja siksi mitta noin pieni. Niinkuin solakka silakka aiemmin kirjoitti, että lääkäri oli hänelle näin maininnut. Lähinnä pelkään, että sykettä ei enää huomenna näy...no onneksi ei ole enää pitkä aika ultraan. Onhan...
  2. E

Mä en osaa progynovasta sanoa mitään. Luin pakkausselosteen, niin ymmärsin niin ettei siinä ole kuin yhtä vaikuttavaa ainetta. Mulla oli alkuun novofem, että vuoto alkaa. Sit tuli vuodon 1. tai toisena päivänä mukaan prednisolon, disperin ja zumenon ja punktiopäivästä lugesteron. Prednisolon...
  3. E

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Mun ei ole tarvinnut selvittää asiaa, kun kerran. Hyvin ymmärsi mistä on kyse. Ensimmäisen kanssa nt-ultrassa eivät suostuneet laittamaan luovuttajan iäksi neljää vuotta nuorempaa vaan käyttivät luovuttajan sen hetkistä ikää, vaikka alkio oli ollut kolme vuotta pakkasessa. Tässä raskaudessa...
  4. E

Ihanaa kuulla noin ihania uutisia Solakka silakka.
  5. E

Hyvä et kaipaat keskusteluseuraa pikkukintsu. Mäkin kaipaan..
  6. E

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Heippa Mulla olikin aika jännät hetket, kun 6+0 viikoilla ei löytynyt viikkoja vastaavaa alkiota ja sain lähetteen naistetautien polille ultraa ja keskeytystä varten. Rv 7+4 kävin sit polilla tarkadtuksessa ja sieltä löyty rv 6×5 vastaava alkio sykkeineen ❤, kooltaan 8,15mm. En ymmärrä, miten...
  7. E

Täällä käyty ensimmäisessä neuvolassa tällä viikolla ja vielä mietitään, että millä viikolla menen verikokeisiin ja millä viikolla nt-ultraan. Onneksi nämä vahvistuvat, kun pääsen ylimääräiseen ultraan, mitä ei tarvitse maksaa omasta pussista vaan ihana neuvolan täti varas mulle ajan (y) Olo on...
  8. E

Hyvin mahdollista, että johtuu siitä. Töissä kannattaa myös sitten yrittää ottaa iisimmin, jos vaan pystyy. Raskaus on kuitenkin se pääasiallinen juttu, mistä huolehditaan tällä hetkellä ja omasta hyvinvoinnista, sillä kaikki heijastuu kuitenkin sikiöön. Kaikki tunteet yms. Itse vedin itseni...
  9. E

Eiköhän kaikki ole kuitenkin hyvin (y) Vuotoja voi tulla esim. kiinnittymisestä. Yritä olla murehtimatta (helpommin sanottu, kun tehty) Itse et voi pahentaa etkä estääkään mitään pahaa tapahtumasta. Niin julmaa, kun se onkin. Onko vuoto vähäistä vai runsasta? Muistathan juoda riittävästi...
  10. E

On kyllä huikea olo. Kiitos esemila :) Outoa tästä tekee raskausoireiden erilaisuus verrattuna esikoiseen. Tosin nautin tästä oksentamattomuudesta :D Nyt on tissit ollu useemmin kipeet ja maha tuntuu nyt jo kasvaneen :eek: ❤8+0❤ / ❤7+1❤

Yhteistyössä