Hakutulokset

1. E

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Voihan työt. Tiedättekö tunteen, kun ei yhtään huvita? Ei sitten pätkääkään. Kiinnostus on kutakuinkin nolla työntekoa kohtaan. No ehkä se taas tästä, kun pääsee vauhtiin. Kävelin pojan ja rattaiden sekä koiran kanssa päikkyyn ja takaisin. Eikä ruvennut tuleen verta. Vielä tulee ruskeeta...
  2. E

Todettiin tiistaina klinikan vaginaalisessa ultrassa, että on ihan lähellä kohdun suuta. Ajattelin et sulla olis jo lähempänä 23 viikot. Millos olikaan laskettu aika?
  3. E

Mitäs sulla burma on nyt viikkoja? Tänään tullu taas vuotoa vähän pyyhkiessä, mutta ei kirkasta, onneksi. Ainakaan vielä. Eikä mahakivut ole olleet sellaisia, että enteilis edes vuotoa. Enkä yhtään ihmettele jos vuotoja tulee. Sen verran villi kaveri tuolla kohdussa majailee. Ihan eri...
  4. E

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Mä oon eläny ihan normaalisti. Siemailin neljä senttiä viiniäkin juhannuksena lauantaina, kun testi oli maanantaina. En oo oikeestaan välttäny mitään muuta, kun pomppivaa urheilua. Muistaakseni. Ja köllöttelin sohvalla kädet alamahan päällä ja muodostin sydämen sormillani :ROFLMAO:
  5. E

Solakka silakka Juu kyllä näin taitaa olla, että kohtu kasvaa nyt hirveetä vauhtia ja aiheuttaa kipuja. Eilen alkoi taas vuotaan verta ja kävin terveyskeskuksessa kuunteleen sydänääniä, mutta ei kuulunut kunnolla. Sai korkeimmillaan 121. Sehän ei mua kauheesti lohduttanut, kun aattelin et...
  6. E

Juu sitä toivotaan. Uskon kyllä, että sujuu ja jos ei suju, niin sit ei suju. Maha on kyllä ihan erilainen nyt, kun esim. ennen sunnuntaita. Mahan olemassaoloa ei tavallaan huomannut, mutta nyt alamahassa tuntuu koko ajan painon tunne tai sellanen pieni kivistys tai painontunne. Mitä en...
  7. E

Hui. Ihanaa :love: Sit alkaa piinailu. Onko yhden vai kahden alkion siirto? Missäs olittekaan hoidossa? Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että tämä tarrautuu lujasti kiinni. Milles päivälle siirto nyt osuu. Onko sama kuin edellisessä? Millainen lääkitys sinulla on?
  8. E

Millos sulla esemila on siirto ja milloin luovuttajalla punktio?
  9. E

Ultrassa on käyty eilen ja tänään. Eilen olleessa ultrassa ei löytynyt vuodon syytä virkeä vauva sydän sykkien siellä möllötti. Illalla verta ei tullu kun ihan vähän ja aika tummaa ja vaan vessassa käydessä. Maha oli vähän kipee ja olin tosi väsynyt. Keskiviikkona piti olla nt-ultra, mutta...
  10. E

Nonni. Heräsin yöllä siihen tunteeseen, että pissasin sänkyyn. Eipä ollutkaan pissaa vaan verta :sneaky: Siitä lähin sit paniikissa svolle..sinne päästyäni tajusin ettei ne ota mua sinne, kun vasta 22 viikosta eteenpäin. Ajelin sit melki 40km ensiapuun, jossa kävin tajuamassa sen, että mulla on...
  11. E

Esemila ihan mahtavia uutisia :love:
  12. E

Maria73 Tissit kasvaa vielä synnytyksen jälkeen, kun maito lähtee nousemaan. Se on aika yksilöllistä. Mulla tuli heti synnytyksen jälkeen maitoo tosi hyvin. Kauheen paljoa ei kai kasvanut, mutta varma en ole, kun en käyttänyt tavallisia liivejä imetyksen jälkeen. Imetysliivit ostin vasta...
  13. E

Hui mitä oot solakka silakka joutunut kokemaan. Todella inhottavaa ja pelottavaa. Onneksi vuoto on taas vähentynyt ja muuttanut väriä. Ehkä hieman helpottaa. Aika varmasti matelee nyt. Kiitos Ramiina :) Omaa napaa. Olo on, kun pallolla iltaisin, housut sujahtaa sukkana päälle aamulla, mutta...
  14. E

Musta oli kiva lukea tuolla hoidoissa olevien puolelta sitä, että mitä kaikkea oiretta ja haastetta on ollut ennen nt-ultraa. Ne loivat uskoa, eivät kiukkua, katkeruutta tms. Mut ymmärrän toki niitäkin, jotka pahoittavat mielensä. Mun mahani on myös aivan jalkapallo iltaisin ja sattuukin aivan...
  15. E

Esemila. Onneksi vastasi edes toiseen :D Mulla alotettiin luget punktipäivästä, kun siirtopäivä oli kun alkio kolmen päivän ikäinen. No erilaisia käytäntöjä taitaa olla aika paljon. Ja positiivisia tuloksia tullut eri hoitokaavioilla. Toivottavasti kaikki sujuisi paremmin tästä eteenpäin.
  16. E

Voi esemila. Kuullostaa todella kurjalta :( Ehkä sun kannattaa laittaa vielä koordinaattorille viestiä, että ei vastannut kaikkiin sinun kysymyksiin. Kyllä saat kiukutella, eikä sitä tarvitse pyytää anteeksi.
  17. E

Mä sain lopettaa luget ja zumenonit viime perjantaina. Ja ompa mukava olla ilman. Kiitos solakkasilakka ja burma :love: oon niin onnellinen. Alkuun oli piinaavaa, kun en itse nähnyt sykettä, ja lääkärikin siirteli anturia mahan päällä. Onneksi kuitenkin kaikki hyvin. Sintti taisi olla kooltaan...
  18. E

Ultrassa viikkoja vastaava sintti. Parin viikon päästä nt-ultra. Elinas ❤10+3❤
  19. E

Mut tavallaan aika on mennyt vähän nopeammin, kun ensimmäisessä raskaudessa. Varsinkin, kun pikku ihminen täyttää työpäivän jälkeisen elämän aika hyvin. Ei jää ihan niin paljoa aikaa murehtia, mutta jää kuitenkin. No onneksi tänään taas selviää jotain. Joko Maria73 tunnet liikkeet?
  20. E

Eihän ne mitat olekaan mikään absoluuttinen totuus, onneksi. Kyse vain keskiarvoista. Sitä vaan aina ressaa, vaikka ei tarvitsisi. Luulin, että nyt toisen kanssa tämä olisi helpompaa, mutta ei ollut tai ole vielä näihin viikkoihin mennessä ollut Kiitos Maria73

Yhteistyössä