Hakutulokset

1. E

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Nyt on ruvennut masukin vähän näkymään...
  2. E

Tänään neuvolalääkärillä kaikki hyvin. Sykkeet 140-145 ❤ elinas ❤16+5❤
  3. E

Mä kävin esikoisesta joka päivä töissä vaikka olo oli tällänen. Nyt caan oppinut jotenkin oleen armollisempi. Aamulla on lääkäri, niin katon mitä se sanoo tästä päänsärystä. En oo siis ottanut lääkettä ollenkaan, kun ei ole ollut viä niin paha, kun yleensä. Töissä en oksentanut kertaakaan, mutta...
  4. E

Yleensä kaksosilla on helposti se 10% koko ero. Toivottavasti ei nyt enempää rupea koko eroa tulemaan. Mä kärsin taas migreenistä. En kehdannut tänään soittaa töihin, että en tuu, kun ei kukaan muukaan oo sieltä poissa. Taidan kyllä olla vähän hölmö, kun en ilmottanut olevani sairaana, mutta...
  5. E

Kävin tänään taas hakemassa mielenrauhaa neuvolassa ja kuunneltiin vauvan sydänäänet. Ei meinannu alkuun kuulua, kun vauva liikkuu niin reippaasti. Neuvolan täti tunsi doppleria vasten potkun mistä mulla ei ollu hajuakaan :D Hyvin siis voi ja mä murehdin turhaan. Ens viikolla neuvolalääkäri.
  6. E

Juu täytyisi olla miettimättä. Esikoisesta olin itsekin aivan 100% varma kumpi tulee, mutta nyt ei ole mitään fiilistä. Vaikka yritän ajatella niin ei tule mitään ajatusta mieleen. Olis kyllä ihanaa tuntea jo liikkeet, mutta en vielä ainakaan tunne. Doppleria vasten kun on potkassut, niin sen...
  7. E

Solakka silakka mulla on rakenneultra 25.10, oisko se sitten tiistai. Nyt ei oo pariin päivään tullut ruskeeta vuotoo. Mut eiköhän kohta taas tule. Tänään ja eilen ollut sellainen olo, että onkohan vauva edes hengissä, mutta pakko siihen on luottaa, että on. Juustoa syön itse aina iltaisin...
  8. E

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Voi esemila iso halaus sinulle. Onhan tuo nyt jo ihan kohtuutonta. Toivottavasti et nyt sairastu yhtään pahemmin. Mut menehän pian lääkäriin jollei olo helpota. Pika crp otto ei ensiavussa kauaa vie. Jaksamista sinulle.
  9. E

Mites peikkoeukko joko testailit?
  10. E

Voi esemila tuntuu niin pahalta sun puolesta. Aiotko vielä käydä veritestissä?
  11. E

Mulla luget ei oo tuonu kaiheesti kipuja. Tissit ainoostaan kasvaneet. Eikä noi unohdukset raskautta kaada. Ei kannata murehtia asiaa :)
  12. E

Mulla ei oo mahaa. Ainoastaan sellanen pömppis kun en pysty vattaa vetään enää sisään, kun muuten vihloo tuolla alamahalla tosi paljon tai sit kertyy ilmaa mahaan. Esikoisesta näkyi vasta rv 28 tietämillä. Luulin, että nyt tulee aiemmin, mutta ihan samalta tää vaikuttaa nyt. Painoa on tainnu...
  13. E

Esemila tuo on kyllä hyvä piirre, että malttaa odottaa. Mä en ole testannut ikinä etukäteen. Eikä ole edes tehnyt mieli :geek:
  14. E

Ootko esemila testaillu etukäteen? Mä niin toivon, että plussa tulee teille molemmille peikkoeukko ja esemila (y) Aliisa08 montako alkioo on pakkasessa?
  15. E

Klinikalle, kun tuosta viiltävästä kivusta sanoin, niin kertoivat, että todennäköisesti kiinnittymiskipua. Ite olin sillon, että ihan höpö höpö juttuja. Mut ei ne väärässä olleet.
  16. E

Solakka silakka, esikoisesta oksensin ad. 26 viikolle säännöllisesti. Mullakin on ollut välillä huonoa oloa, mutta tosi vähän. Hienoa, että kaikki oli nt-ultrassa hyvin. Se on kyllä niin hienoa nähdä vauvan liikkuvan ❤ Omaa napaa...tää ilman kertyminen mahaan on ihan kamalaa. Nää iltavuorot ei...
  17. E

Vauvat syntyvät tavalla tai toisella. Sitä ei kannata etukäteen miettiä ollenkaan. Mä toivoin kahta asiaa yksi liittyi synnytykseen ja toinen imetystä. Kumpikaan ei onnistunut. Joten nyt en toivo mitään, niin ei tule pettymyksiä. Synnyttämään lähteminen oli niin kamala kokemus, että en toivo...
  18. E

Kannattaakin esemila nauttia täysin rinnoin tuosta tunteesta, kun "saa olla raskaana". Mulla tuntui ihan järkyttävä viiltävä kipu oikealla puolella alamahalla, kun siirrosta oli kulunut vähän reilu 3 vuorokautta. Sellaista en esikoisesta tuntenut. Pidän peukkuja esemila (y)
  19. E

Mä heräilen ehkä 1-2x yössä. Viime yönä en kertaakaan. Ilmeisesti kohdun asento jollakin tavalla muuttunut, kun öisin ei pissata enää niin usein. Päivällä kyllä ravaan senkin edestä. Mulle tuli linea negra joskus 20 viikon jälkeen. Ja haaleni pikku hiljaa synnytyksen jälkeen. On tää raskaana...
  20. E

Pidän peikkoeukolle peukkuja. Melkoisen sitkeä blastokysti kyydissä siis.

Yhteistyössä