Hakutulokset

1. M

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Wintersun Liittykö toi puhelu lapsettomuushoitoihin vai kohdunkaulan muutoksiin? Se on kyllä ärsyttävää kun lääkäristä ei saa tarkkaa aikaa milloin soitto tulee, niin sitten saa koko päivän töissä kytätä puhelinta ja rynnätä sitten jonnekin missä voisi puhua rauhassa puhelimeen. Mulla alkoi...
  2. M

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Wintersun Siinä on nyt käynyt varmasti joku vahinko. Soita sinne yksikköön heti aamulla huomenna, niin selviää onko jäänyt soittoaika pois lääkärin listalta vai mitä on tapahtunut. Tai ehkä lääkäri on ollut sairaana. Mutta siinä tapauksessa kai sihteeri olisi soittanut ja varannut uuden ajan...
  3. M

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Jokainen päivittää itse listaan muutokset omiin tietoihinsa. Jos listan päivitys ei onnistu, merkkaa listaan lisättävät/muokattavat tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!*** *Kun muokkaat listaa, valitse "vastaa" ja poista tekstikentästä alusta ja lopusta "[ QUOTE ]"*...
  4. M

Mulla alkoi tänään menkat ihan kunnolla. Kierto jäi normaalia lyhyemmäksi, vain 24 päivää. Yleensä on 25-28. Nyt sitten alkoi yk 6 keskenmenon jälkeen (yk 14 kokonaisuudessaan). Sais jo alkaa kuulumaan sitä tärppiä. Keskenmennyt raskaus tärppäsi yk 8. Mietin silloin, että mitä jos uuden...
  5. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@sucrine Voi ei, säkin jouduit tänne :( Pahoittelut keskenmenosta! @Pihlaja36 Pahoittelut myös sulle keskenmenostasi! :( @Emppuelkku Kurja tilanne tuollainen epätietoisuus! @RUSKA82 Onnea! Mulla alkoi tänään menkat ihan kunnolla. Kierto jäi normaalia lyhyemmäksi, vain 24 päivää. Yleensä on...
  6. M

Eilen tuli pyyhittäessä paperiin pari rusehtavaa pientä riekaletta ja päivän mittaan tissikipukin hävisi. Tein töistä kotiin päästyäni raskaustestin ja nega se oli. Jotain vaivanpaikkaa siinä koitin tihrustaa, mutta nega se oli. Tänään testasin uudelleen ja nega edelleen. Oon niin pettynyt, kun...
  7. M

Eilen tuli pyyhittäessä paperiin pari rusehtavaa pientä riekaletta ja päivän mittaan tissikipukin hävisi. Tein töistä kotiin päästyäni raskaustestin ja nega se oli. Jotain vaivanpaikkaa siinä koitin tihrustaa, mutta nega se oli. Tänään testasin uudelleen ja nega edelleen. Oon niin pettynyt, kun...
  8. M

@atvk87 Voi miten ihanaa, paljon onnea! :love: Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin! Jännittyneenä tulin lukemaan, että kuinka sulla on käynyt ja olipa ihanaa kuulla hyviä uutisia :love: Oliko sulla mitään oireita ennen plussaa? Toivon, että mä tuun täältä perästä plussanneisiin :) Ajattelin...
  9. M

@atvk87 Huomennako meinaat testata? :) Mulla on nyt jokseenkin toiveikas olo, että oisko voinut tärpätä. Eilen ja tänään on ollut pientä nippailua vasemmalla. Rinnat on tänään myös hiukan kipeytyneet. Eilen tuli hetkellisesti vahva fiilis raskaudesta. Nyt on arviolta dpo 7, että eilen ois kai...
  10. M

Mulla on nyt jokseenkin toiveikas olo, että oisko voinut tärpätä. Eilen ja tänään on ollut pientä nippailua vasemmalla. Rinnat on tänään myös hiukan kipeytyneet. Eilen tuli hetkellisesti vahva fiilis raskaudesta. Nyt on arviolta dpo 7, että eilen ois kai voinut olla kiinnittyminen. Täytyy kai...

Yhteistyössä