Hakutulokset

1. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Poistin noi vanhat yrityskerrat ja laitoin punaisella, niin päivitän ne sitä mukaan, kun ilmoittelette mikä yk menossa. Ja ilmoitelkaa, jos halutte listalle tai pois sieltä :)
  2. M

Meitä on täällä kirjoittelemassa: * Emppuelkku......30 v.......ya 9/17...........km 3/18 rv 12.......yk 8 km jälkeen * Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7.......yk 8 km jälkeen * kosmo...............34 v....... ya 8/17..........kkm 06/18 rv 19.....yk x km...
  3. M

@Emppuelkku Kiva, että tulit takaisin palstailemaan! @Marjusk Meille ei ohjeistettu, että pitäisi odottaa yksiä kuukautisia, mutta omasta halusta pidettiin hiukan taukoa. Seksiä oli vaan muutaman kerran enkä tikuttanut ovista ollenkaan eli suurempi yritys oli poissa, vaikka ei ehkäisyä...
  4. M

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Olen pahoillani @Wintersun :cry::cry:
  5. M

@kirsillevauva Mahtavaa, että siirto lähenee teillä! Pitkä on ollut teillä aika. Vuosi sitten kävin gynellä ihan vaan perustarkastuksessa muutama kuukausi yrityksen aloittamisen jälkeen ja siellä katsottiin verikokeella, että tapahtuuko ovulaatio ja tuloksen mukaan tapahtuu. Nyt alkusyksystä...
  6. M

@Josia Hienoa, että jakautuminen on mennyt hyvin! Tsemppiä huomiseen siirtoon! @Wintersun Toivon todella, että saat hyviä uutisia tänään! @kirsillevauva Ei olla vielä päästy tutkimuksiin. Kävin alkusyksystä terkkarissa, mutta lääkäri sanoi, että tekee lähetteen lapsettomuustutkimuksiin vasta...
  7. M

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Missä kohtaa kiertoa kukin menee? Itsellä kp 20 menossa. En varsinaisesti tikuttanut tässä kierrossa. Kaksi ovistestiä taisin tehdä, mutta ne oli negat. Mistään oireista en tunnista ovista, joten jäi arvoitukseksi milloin ovis sitten oli. Noin viikko vielä jäljellä tätä kiertoa. Tissit ei ole...
  8. M

@papurinsessa @kirsillevauva @Josia Tuttuja tunteita. Tulee vaan paha mieli kun käy lukemassa tiettyjä palstoja, joissa ollaan ihan maansa myyneitä kun ei vielä kolmannellakaan kerralla tärpännyt :cautious: Tollainen alkaa ottamaan päähän ja välillä mietin, että pitäisi kokonaan lopettaa...
  9. M

@Turkooosi Missä sairaalassa teidän hoidot muuten tehtiin? Itse asun Helsingissä.
  10. M

@Turkooosi Kiva, että kerroit kuulumisia! Hyvä sinänsä, ettei mitään vikaa löytynyt, mutta ymmärrän, että ärsyttävää kun nyt vaan joutuu odottelemaan (n) Toivottavasti saat otettua rennosti! Itse olen onnistunut siinä vaihtelevasti :whistle: Toisinaan oon ihan alamaissa, ettei tästä tule mitään...
  11. M

Tervetuloa mukaan @Sahtuli ! Teillä alkoi siis nyt yk 4? Jos tuonne listalle lisää tiedot :)
  12. M

@Aileen @henttis Kiitos kokemusten jakamisesta! Paljon tsemppiä teille hoitojen aloitukseen! Kertokaa sitten miten ne lähtee käyntiin :) Välillä kun olen turhautunut tähän lapsettomuuteen, niin mies sanoo, että jos varattaisiin aika yksityiselle. Mutta mä en vielä ole halunnut varata. Haluisin...
  13. M

@Salty Paljon onnea! @henttis ja @Aileen teillä oli siis molemmilla helmikuussa keskenmeno? Kauan teillä oli yritystä takana ennen kuin keskenmennyt raskaus tärppäsi? Mietin kun olette päässeet hoitoihin, niin millä perusteella pääsitte? Ja mihin sairaalaan? Mulla oli keskenmeno huhtikuussa ja...
  14. M

@-Lillis- Ei tärpännyt täälläkään. Kp 4 menossa. Yk 15 käynnistyi siis. Ikääkin tullut vuosi lisää eli nyt 33 v. Jos vaikka jaksat päivittää tohon samaan listaan? Koitan nyt ottaa tän kierron rennommin enkä miettiä mikä kp menossa. En taida tehdä ovistestejäkään tässä kierrossa. Työrintamalla on...
  15. M

@Tuimatar Paljon tsemppiä! :) Täällä dpo 5 meneillään. Tallettelut ainakin osui tässä kierrossa hyvin kohdilleen.
  16. M

@atvk87 Ihanaa, että tuli hyviä ultrakuulumisia! :love: @Turkooosi Joo, toi on ärsyttävää kun pitää odottaa, että joku käy vapauttamassa ne tulokset ennen kuin näkyy kannasta. Joko olette tulokset saaneet? Saitko tänään ovistestiin plussan niin kuin Flo ennusti? @-Lillis- Bongasitko...
  17. M

Onkohan tossa etusivulla plussapäivät väärin kun siellä on kahdella toukokuu @mira.flower ?
  18. M

@Noups Onnea! :) @Shalley Mäkin näen jotain! :) Mulla menossa dpo 5. Dpo 10/11 vois ehkä testata. Vaikka ehkä ois parempi vaan odottaa siihen asti kun menkat ois myöhässä. Toisaalta musta on hyvä tietää jo etukäteen tilanne, niin ei sitten niin paljon pety kun menkat alkaa. Mulla näkyi...
  19. M

Mulla tänään kp 14 ja tänään tuli vihdoin ovistestiin hymynaama! Yleensä tulee aiemmin, niin ajattelin jo melkein lopettaa testaamisen kun mietin, että ehkä ovis meni jo. Ollaan talleteltu joka toinen päivä, viimeksi eilen illalla. Tänään illalla varmaan sitten vielä uudet tallettelut. Eikö...
  20. M

@Wintersun Jee, hyvä että lääkäri soitti ja asia etenee! :love: Sanoiko se miksei soittanut eilen? @ananasbananas Toivon tosiaan, että en lomalla miettisi liikaa näitä juttuja vaan saisin ajatukset vähän muualle. Välillä tuntuu, että tästä on tullut melkein pakkomielle kun vie ihan liikaa...

Yhteistyössä