Hakutulokset

1. Äiti seiskanelonen

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Noh, kävinpä siellä neuvolassa nyt ja lähes varmistui, että istua köllöttelee siellä kuten veljensäkin aikoinaan. Ei nyt sentään ultrattu, mutta kun syke kuului mun navan yläpuolelta... Uusi tieto oli se, että edellisen sektion takia ulkokäännöstä ei ehkä edes yritetä. Voi olla liian...
  2. Äiti seiskanelonen

Itse kävin 6 v sitten perhevalmennuksissa, ja ihan ok tietoa siellä oli ja tutustui muihin odottaviin. Tervetuloa Käpälätäti! Ja Woodoo myös, jos en vielä ehtinyt toivotella. Huhtikussa tosiaan on tapahtumaa kerrakseen. Mennään tuo helmikuu nyt ensin pois tuosta jaloista :) Mullakin tänään...
  3. Äiti seiskanelonen

Odottaja ... (ikä) ..... moneskolapsi ......... Laskettuaika Järkyttynyt........... (45).......5........ 03.02.2016 (poika) tikis ................... (38)...... 4 ........ 15.02.2016 Äiti74 ..................(41) ..... 2 ........ 19.02.2016 (poika) Lumi <3 ............. (42) ..... 3 ...
  4. Äiti seiskanelonen

Tervetuloa Meibijees. Aina mukava saada porukka kuumepuolelta tänne. Ja toivottavasti pitkäksi aikaa! Lisäillään listaan kun pääsen muulla kuin luurilla linjoille. En tiiä pitäskö nyt tuulettaa, mut eilen taisin kokea elämäni ekat harkkasupparit, jotain pientä kipua mukana mut ei hälyttävää...
  5. Äiti seiskanelonen

Kiitos woodoo tuosta pesuaine kommentista. Tuli jo mieleen, et oon maailman ainoa poikkeus kun käytän normi pesuaineita kaikille. Mutta voisihan tuota allegroakin koittaa, ei siinä mitään. Musta tuntuu et Tyydeli ottaa mut kohta kiinni viikoissa, niin hurjat lukemat jo. Vau. Tervetuloa Miuuli...
  6. Äiti seiskanelonen

Voi niitä ollakin, mutta en mä niitä tunne yhtään. Terkka väitti tutkiessaan viimeksi, että tuli supistus. Ihan täysin normaalilta musta tuntui. Mekin muuten lomailtiin Rukalla silloin taannoin, siellä on nyt vähän kylmä...
  7. Äiti seiskanelonen

Kai niitä nyt enempi syntyy ku neljä, jos ihan maailmanlaajuisesti lasketaan. :rolleyes:. Tämä poju ei ainakaan ihan muutamaan viikkoon ole tulossa, kun ei ala yhtään laskeutumaan. Päinvastoin, ylempää on löytänyt lisää tilaa itelleen ja 100% perätilassa. :confused:. Kumpa sen oman nyytin sais...
  8. Äiti seiskanelonen

Niin ja onnea Karoliina poikalupauksesta! Poikavoittoista on tosiaan.
  9. Äiti seiskanelonen

Harmi Karoliina kun noita vaivoja sullekkin näyttää ilmaantuvan, vaikka millaisia. Eikös noihin mitään parannuskeinoa löydy? Omiin vaivoihin, ne liitoskivut, otin eilen 1mg panadolin, mutta ei se sitä kipua vienyt minnekään. Löysin aamuyöstä jonkun änkyräväännös -asennon, jossa sain nukuttuakin...
  10. Äiti seiskanelonen

40+ so what wol.13

Olen myös seuraillut kaikkia palstoja, ja harmitellut, miten sinullakin on noita vastoinkäymisiä ollut liiankin kanssa. Ei voi kuin toivoa, että saisit myös hyviä uutisia välillä. Onneksi kuitenkin jatkoitte miehen kanssa yhdessä ja perheenä jatkatte eteenpäin. Itselläkin noita parisuhdeongelmia...
  11. Äiti seiskanelonen

Miksiköhän ei ole otettu, ihmettelen kyllä.... Tai no, jos sulla on usein ultra, niin kohdun kokoa seurataan jo muutenkin (???j
  12. Äiti seiskanelonen

40+ so what wol.13

Tsemppiä tähän vuoteen tänne kaikille vanhoille kanoille! Ei kun kultamunia munimaan. Meidän kultamuna nyt menossa rv 36. Ja muistutan vielä, että pitkäkin yritys saattaa päättyä ihanaan yllätykseen. Meillä yht. 3 v yritystä, joista 2 v lapsettomuushoitoja, tuloksetta (OI hoitoja, inssejä ja...
  13. Äiti seiskanelonen

Mä en muista et olisin erikseen pessyt koskaan millään eri aineilla vauvan vaatteita. Onko nuo normaalit bioluvilit sit jotenkin huonoja vauvalle? Huuhteluainetta en käytä. Ei meille kukaan muistaakseni ole sellaista ohjeistanut. Voihan olla etten vaan muista. Yhden ystävän neuvolassa oltiin...
  14. Äiti seiskanelonen

Odottaja ... (ikä) ..... moneskolapsi ......... Laskettuaika Järkyttynyt........... (45).......5........ 03.02.2016 (poika) tikis ................... (38)...... 4 ........ 15.02.2016 Äiti74 ..................(41) ..... 2 ........ 19.02.2016 (poika) Lumi <3 ............. (42) ..... 3 ...
  15. Äiti seiskanelonen

Karoliina..veit sanat suustani. Odotusta vain. Meillä hankinnoista puuttuu kaukalo ja telakat kahteen autoon. Käytettynä yritetään löytää, mut hyvät menee aika nopsaan. Sitten on niitä pieniä hankintoja, vaipat, harsot, yms. Vauvan kamat on hujanhajan. Mieli tekee vaan maata sohvalla, kun...
  16. Äiti seiskanelonen

Äh, kirjotin pitkää sepustusta, puhelin luiskahti sormista ja viesti katosi. Zandi, oon jännittänyt sun tilannetta, mahtava juttu että tyyppi vielä mukana!! Tyydeli, terveisiä pohjoisesta mökkilomalta. Ei tod ole lepäilyä vaan. Harras toive, että tämän tulee pian päätökseen, olo on tosi...
  17. Äiti seiskanelonen

Mulla riskiluku oli 1:77. Downiin juurikin. Nuo muut oli jotain tosi isoja suhteita. Lueskelin, että ovat noin päin vinossa jos esim on keltarauhastukea käytössä, kuten mulla oli. Haa, meillekin tuli Gessleinit. Futuret. Tuntuivat sopivilta talvikeleille.
  18. Äiti seiskanelonen

Olipa sulla erinäköisiä lukuja kuin itsellä, taitaa olla eri yksiköitä tai jotain. Mulla oli pappa kMoM 0,53 ja hCG kMoM 2,44. Noi molemmathan on netin mukaan ihanteelliset lähellä yhtä, mutta hoitoalkuisilla noissa on joskus paljonkin poikkeemaa käsittääkseni. (Ilman korjauksia noi oli 416 ja...
  19. Äiti seiskanelonen

Mä siirtelin tuon kärjen tuolta, kun varmastikaan ei yli kahta viikkoa mene yliaikaa. Eli Järkyttynyt.... ootkin nyt ihan ekana. Toivottavasti vielä jaksaa sen kuukauden verran!
  20. Äiti seiskanelonen

Yhteistyössä