Hakutulokset

1. Äiti seiskanelonen

Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

Kiitos onnitteluista! Mä niin pelkäsin karkauspäivän lasta, mutta olipa lähellä tuo tammikuu. Ei ollut kassi pakattu, eikä se pakkaaminen ollut kovin tehokasta suppareiden kourissa. Aika paljon mies on saanut kiikuttaa tänne ja siinä menee oma aikansa. Eilenkin ihmettelin, että miten mä...
  2. Äiti seiskanelonen

Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

Suuren suuri yllätys, pieni ihme, syntyi meille tänään yöllä neljän aikaan. Rv 37+3. Pikkuvelihän olikin jo tiedossa. Mutta synnytys alkoi spontaanisti supistuksilla kasin jälkeen eilen illalla ja eteni vauhdilla. Yllättäen poitsu olikin raivotarjonnassa ja pääsin kokemaan alatiesynnytyksen...
  3. Äiti seiskanelonen

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Pikkuinen pikkuveli syntyi meille tänä yönä neljän maissa. 48,5 cm ja 2865 g. Rv 37+3. Nopea oli sitten avautuminen ja meinas usko loppua kun epiduraalin saaminen kesti ja kesti. Hengissä ollaan kuitenkin. Ja taas neuvolan veikkaus (ja oma) ei pitänyt paikkaansa, vaan oli raivotarjonnassa ja...
  4. Äiti seiskanelonen

Ei kantsi jättää kovin myöhään noita valmisteluja. Täällä oottelen osastolla, josko supparit loppuis kokonaan ja pääsis aamulla kotiin. Toisinkin voi käydä. Eikä tosiaan oo valmiina kaikki :( ei mikään oikeestaan... 37+2
  5. Äiti seiskanelonen

Ei täällä TAYSin alueella taida ihan noin jouhevasti asiat mennä. Meniskin :) Th kun soitteli Ä-polille, niin käännösyritystä toki voidaan koittaa samalla käynnillä. Jos ei onnistu, varataan aika sektion suunnitteluun, jossa sitten vasta mietitään sektiopäivä. Näin sen ymmärsin. Sehän on sitten...
  6. Äiti seiskanelonen

Näin minäkin ensin kuvittelin, mutta lueskelen useampia ketjuja (paljon olen ollut lapsettomuuspuolen ketjuissa) ja tuntuu, että vähintään joka toisella on ultraus suurinpiirtein viikottain ja heti kun vähänkään huolestuu vauvan voinnista (ihan mutu tuntuma toki). Hassuinta on, että meidänkin...
  7. Äiti seiskanelonen

Mulla ei myöskään esikon imetys oikein onnistunut. n.6 viikkoa oli osittaista imetystä. Oli montakin eri syytä. Mies muistaakin aina kauhistella sitä pullorumbaa, mitä silloin oli. Aina sai olla pesemässä ja desinfioimassa jne. Nyt mies enempi toivoo, että imetys onnistuisi, mutta itselle on...
  8. Äiti seiskanelonen

Tuo raskauden seuranta on kai (?) huomattavasti parantunut tässä 6 viimeisen vuoden aikana, varsinkin tuntuu, että noiden sokerien osalta osataan paremmin nykyään diagnosoida ja sitten seurataan kehitystä. Kyllä mä palstailin esikon aikaan, mutta oli tosi harvinaista, että jollakin olisi ollut...
  9. Äiti seiskanelonen

Kiva kuulla Helmi, että vauva-arki sujuu hyvin. Ei teillä mitään yllätyksiä ole sitten tullut eteen? Sullako sujui tuo imetys huonosti kuitenkin? Tervetuloa oOo! Minäkin hyppäsin tänne puolelle heti ekoista plussista, mutta mulla ei olekaan yhtään ikävää kokemusta aiheesta, eli en osannut...
  10. Äiti seiskanelonen

Onnea vauvautuneille! Ihana kuulla, että kaikki on mennyt suht hyvin. Perässä tullaan toivottavasti. Jännittää hirmuisesti, menee välillä oikein pakokauhun puolelle, ja oon jo jäähyväiskirjeitä kirjoittamassa muksuille. Pitää vaan yrittää pysyä positiivisena. Ihmettelen miten moni täällä puhuu...

Yhteistyössä