Hakutulokset

1. Lukka

Syyskuiset 2019

Kiitti @Nyytti19 :) Siihen me nyt ollaan päätymässä, toinen nimi on vielä päättämättå mut eiköhän sekin tässä kun ehditään istua alas yhdessä miettimään, pitää vain löytää se aika jostakin illasta kun lapset on nukahtaneet koska mies ei halua kertoa niille tai kellekään muullekaan etukäteen...
  2. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 toi kuulostaa mustakin ihan normaalilta. Mä en ainakaan aiemmin ees kunnolla hahmottanut alapäätäni mut nykyään kaikki erottuu selkeämmin. Aiemmin en nähnyt missään esimerkiksi virtsaputken suuta, nyt se näkyy selvästi kunhan kurkkaa häpyhuulten väliin. Myös klitoris erottuu...
  3. Lukka

Syyskuiset 2019

Kiitokset ehdotuksista :)(y) Miten teidän perheissä vietetään isänpäivää? Onko uudet isät ihan fiiliksissä? :love: Mä varasin pöydän yhteen kalaravintolaan, jonne mies on monesti halunnu mennä, isänpäivälounaalle ku alkoi ahdistaa et miten saan mitään aikaiseksi täällä jos vauvalle sattuu...
  4. Lukka

Syyskuiset 2019

En tiedä mitä tuolla down under oikein oli meneillään mutta eilen lähti yhdellä vessareissulla ompeleiden pätkä jonka en tienny enää siellä olevankaan ja sen jälkeen loppu tihuttelu (y) Toivottavasti pysyykin nyt poissa. Jälkivuoto onneks on loppunut viime vkl. Menkkoja odotellessa :whistle...
  5. Lukka

Syyskuiset 2019

Ai niin, mun jälkitarkastuksessa huomasivat että mulla tihuttaa verta repeämä tuosta ulkoapäin. Ihan pieniä määriä mut silti. Ärsyttää aivan hirveästi koska toki mistään tietämättä laitan tän sen kätilön piikkiin koska en muutenkaan pidä sitä kovin ammattitaitoisena niin eihän se tietenkään edes...
  6. Lukka

Syyskuiset 2019

@Veeja hmm, tällä ehkä nyt vähän helpottanut mun maidottoman dieetin myötä. Toivottavasti ab ei sössi koko hommaa... Mut siis pahimmillaan tyllerö syö, nukahtaa, siirrän sänkyyn (jossa pääty kohotettuna) unille, jatkaa siellä vähän aikaa unia ja alkaa sitten murisemaan ja/tai nieleskelemään joko...
  7. Lukka

Syyskuiset 2019

Meillä vauva nukkuu yöt hyvin ja päivällä kyllä myös päikkäreitä mut vaihtelee hirveästi milloin, missä ja miten. Periaatteessa nukkuu missä vain mut parhaiten mun lähellä tai sit jos ollaan liikkeellä ja on turvakaukalossa tai vaunuissa. Nyt oon ollu ite useamman päivän kipeänä ja lepäillyt...
  8. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 ymmärrän huolen vauvasta, itekin murehdin milloin mitäkin, mut ei toi kuulosta mun mielestä huolestuttavalta :) Meidän vauva hymyilee välillä kun sille hymyilee mut se hymyilee usein myös unissaan ja lamppuja katsellessaan ym. joten hymyilee kyllä ihan milloin sattuu :D Ja...
  9. Lukka

Syyskuiset 2019

Huoh, taas alkanut lähteä hiuksia ja miksi helvetissä niitä pitää lähteä taas eniten otsan ja ohimon rajalta josta se hiusten irtoaminen näkyy selvimmin :cautious: Mitä se nyt haittaisi vaikka puolet niskan hiuksista irtoais mut tuo kyllä haittaa... Mulla on muuten paksu tukka niin jopa on...
  10. Lukka

Syyskuiset 2019

Meilläkin vauva on yhtä rytmitön niin talvi- kuin kesäajassakin :unsure::ROFLMAO:

Yhteistyössä