Hakutulokset

1. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Piti vielä sitä sanoa, että mä oon koko ajan odottanut kokevani raskausajan itsessään. Oon koko aikuisikäni ihastellut aina raskausvatsoja ja mun mielestä odottavat äidit on tosi kauniita. :love: Odotan raskaudessa eniten sitä, kun maha alkaa pyöristymään ja voi käyttää kaikkia ihania...
  2. M

Kiitos kaikille ja onnea MerMerille munkin puolesta! :love: Mä kävin toissa-aamulla ostamassa vielä pregcheckin ja rfsu:n testit kaupasta, ku on vieläkin niin epätodellinen olo ja halusin muutenkin vielä testata. Viivat tuli eli kai se on nyt vaan uskottava. :LOL: Tässä vielä kuvaa testeistä...
  3. M

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

25.6 Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Lallastiina..........34v......kp 21/30...................yk 9....................luget Sonara..............37v......kp 23/29...................yk 12..................luomu Keinuilija............32v......kp...
  4. M

Kiitos Daniella. :love: Joo kyllä mulla oli toivo niin pienissä plussan suhteen pitkään ja nää kaikki koettelemukset, mitä meillä on tämän ivf:nkin aikana ollut, niin vaikka toki plussaa toivoin, niin kyllä tää nyt niin suurena yllätyksenä tuli, että oon vieläkin aivan sekasin. Tänään testasin...
  5. M

Kiitos kaikille! :love: Tänä aamuna näytti digi Raskaana 2-3 eli kai se on nyt vaan uskottava, että oon plussa tullut testiin. :) Kyllä oon vieläkin ihan ulalla ja niinkuin olis puulla päähän lyöty. Ladygreen, ensimmäinen ivf-hoito oli ja tuoresiirto, me saatiin vain tämä yksi ainut alkio, kun...
  6. M

Kiitos Sonara, Lallastiina ja Tilulilu! :love::love::love::love: Äsken tein uudestaan aamupissasta digin ja tulokseksi tuli Raskaana 2-3. Polille soittelin ja hoitaja heti onnitteli, nyt jäädään odottamaan kutsua varhaisultraan, voi että. Ettäkö minä voisin olla raskaana! :):love: Ihan...
  7. M

Rohkenin testata tänään aamulla ja uskomatonta, mutta totta. Kaksi viivaa! :eek::eek::eek: Äsken testasin reilun kahden tunnin pidätyksellä digin ja tulokseksi tuli Raskaana 1-2. Ei tätä meinaa uskoa tätä todeksi ja miehellekin aikasemmin sanoin, että onko tää jotakin unta. Puolentoistavuoden...
  8. M

Siis uskomatonta, mutta totta, mutta mä testasin tänä aamuna plussan!!! :eek::eek::eek::eek: Pitkään jahkasin, että testaanko vaiko en ja sitten, kun mieskin sanoi, että testaa vaan, niin uskalsin. En meinannut silmiäni uskoa, kun kaksi viivaa piirtyi testiin ihan sillä ajalla, kun käännyin...
  9. M

Mulle voi päivittää Yk19. Meillä on ivf-hoidot edenneet siihen vaiheeseen, että punktio tehtiin ja alkio siirrettiin, testipäivä on tämän viikon torstaina. Kp28 on nyt meneillään. Ollut aika paljon mutkia matkassa, eikä punktiokaan mennyt ihan putkeen. Kolmesta munasolusta saatiin yksi alkio ja...
  10. M

Hei kiitos kaikki :):love: ja anteeksi, että oon päivitellyt listaa niin laiskasti viime aikoina. Daniella, mulla lääkäri kirjoitti syyksi vatsakivun, esimies tietää meidän tilanteen, mutta ei kai sille ole siihen nokan koputtamista, kun sairaslomalapussa ei mitään hoidoista lue? Esimies on...

Yhteistyössä