Hakutulokset

1. M

Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

Moikka! :) Oon seurannut tätä keskustelua siitä saakka, kun plussattiin, mutta en ole aiemmin uskaltanut kirjottaa. Ajattelin odottaa nt-ultraan asti, mutta en malttanut nyt enää odottaa. :) Oon siis 28-vuotias, mies 27 ja esikoista odotetaan. Raskaus oli meille suuri yllätys ja samalla pitkän...
  2. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

M|RA, Jennipä tossa sanoikin, että tosiaan eihän sillä oo merkitystä kiertopäiviä laskettaessa milloin menkat päättyy ja yleensä kaikki lääkkeetkin aloitetaan aina sen ensimmäisen vuotopäivän mukaan laskien. Ainakin meillä oli niin. Mutta kyllä ne lapsettomuuspolilla sitäkin kysyi, että montako...
  3. M

Kinder_Kitty, harmi kun ei tärpänny ja ehdit oireista toivoa sitä, mut hyvä et alkoi kuitenkin nyt vuoto niin saat nauttia reissusta ilman menkkoja! :) Lapsettomuuspolilla oli ohjeena, et ensimmäinen kunnon vuotopäivä on kp1 eli jos sulla on hanat nyt kunnolla auennu niin tänään on kp1 ja sun...
  4. M

Kiitos danissa1! :):) Sandelinos, mulla on myös ollut kipeitä oviksia. Kivut muistutti välillä ihan menkkakipuja tai oli ainakin samaa luokkaa, juuri toisella puolella mahaa aina. Vähän ihmettelinkin sillon alkuun, että mitä ne on, kun kipu oli niin kovaa, kunnes sitten hoksasin. Paputoive...
  5. M

danissa1, tuosta stressaamisesta. Mä murehdin meidän yrityksen alusta asti, että entä jos ei koskaan tärppää ja joudutaan hoitoihin. Oon aina ollut stressaaja-luonne ihan joka asiassa ja tämäkään ei ollut poikkeus, tietenkään. Yritysaikana mua satutti myös tosi paljon nuo ihmisten kommentit...
  6. M

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Eikä!!! Oon tosi pahoillani Sonara! :cry::cry::cry:
  7. M

Samaa mieltä, kun Tilulilu eli pikaista listanpäivittäjänplussaa toivotaan Lallastiinalle! :):):) Kiitos vielä Tilulilu, nyt täällä jännitetään nt-ultraa. Siihen on vielä reilut kolmisen viikkoa, kyllä tuntuu niin pitkältä ajalta eli ei tuo pitkä yritysaika parantanut mun malttiakaan nähtävästi...
  8. M

Toivottavasti Lallastiina uusia kirjottelijoita tulisi, niin olisi enemmän keskustelua. :) Mun mielestä tämä on ainakin ollut tosi kiva keskustelu ja on ollut tosi kiva vaihtaa kuulumisia ja purkaa ajatuksia kaikkien kanssa. :) Hyvin sujui sulta listanpäivitys. :) Se siemennestenäyte on ainakin...
  9. M

Kiitos Sonara ja samat sanat sulle! :):)
  10. M

Hyvä, että pääset lääkäriin Paputoive. Sieltä voit hyvinkin saada vähän jo apua asiaan. Harmi, kun luteaalivaihe jäi nyt yhtäkkiä niin lyhyeksi, mutta onneksi siihenkin on kuitenkin lääkkeitä. :) Meillä oli tänään varhaisultra. Siellä se pieni möllötti. :love::love: Kaikki oli hyvin. Sydän löi...
  11. M

Evangelina, ikävää, että saitte huonoja uutisia! :cry: Mutta kuten Sonarakin sanoi, onneksi on hoidot, joilla voitte saada pienen alulle. Voimia paljon syksyyn ja tuleviin hoitoihin! Toivottavasti pystytte nauttimaan vähän kesästä kuitenkin. Kannattaa kyllä tutustua noihin lapsettomuuspuolen...
  12. M

Joo ihan totta, voi olla ruuhkaisaa siellä polilla sillon, kun se aukeaa. Mä olin Sonara niin jännittynyt sitä ultran kutsua odotellessa, että sanoin miehelle, että jos se aika menee kovinkin myöhään, niin mennään yksityiselle ensin. :LOL: Mutta tulihan se sitten ja aika nopeasti tässä on aika...
  13. M

Janna83, tervetuloa joukkoon! :) Toivottavasti alatte pian yrittämään. On tuo yrityksen alkuaika kyllä tosi jännittävää aikaa! :) Sonara, voisitkohan sä kysyä jostain et oisko teidän mahdollista päästä oman kunnan kautta varhaisultraan, kun nyt poli on kiinni? Säästäishän siinä jokusen pennin...
  14. M

Sonara, mulla oli kanssa alkuun mahassa tuntemuksia useana päivänä. Sellaisia menkkatyyppistä kipua oli ja samoin alaselkäkipua. Nyt on ollut enää vaan harvoin. Että tuokin sun kuvailema mahatunne on ihan jo oire itsessään mun mielestä. :) Niinkuin sanoitkin, että oireettomuuskin on normaalia...
  15. M

Sano Pirkka, meilläkin mies oli alkuun varma, että mä tulisin raskaaksi samantein ja ajatteli kaikki jutut sen mukaan. Nyt puolentoistavuoden yrityksen jälkeen oon viimein raskaana ja mulla alkaa syksyllä opiskelut, jos kaikki nyt vaan menee hyvin, niin ehdin käydä koulua puolisen vuotta ennen...
  16. M

5.7 Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Lallastiina..........34v......kp 2/30.......................yk 10....................luget Keinuilija............32v......kp 22/30.....................yk 19....................luomu c=clomit, a=anazol, f=femar...
  17. M

Voi oon tosi pahoillani Kinder_Kitty!! Voimia! <3 <3
  18. M

Oho, onneksi ei tullut tulipaloa Lallastiina! Mä laittaisin sinuna illalla sen lääkkeen ja pikkuhousunsuojan niin luultavimminkin enimmät valuu yön aikana eikä tarvitse päivällä mitään suojaa pitää? Varmaan yöllä se pikkuhousunsuoja ei tunnu kuitenkaan niin pahalta mitä hereillä ollessa. :) En...
  19. M

Lallastiina kiitos! Mikä progesteron-valmiste sulla olikaan käytössä ja millä annoksella? Mulla on siis lugesteron 200mg kolmesti päivässä ja mun on ollut pakko pitää sidettä kaikki päivät, koska sottaa niin mahdottomasti muuten. Yöt oon ollut pikkuhousunsuojalla. Kuulemma se itse lääkeaine...
  20. M

Kiitos kaikille!!! :love::love::love: Tilulilu, sepäs se onkin kyllä niin huvittavaa, että kuinka monet monet kerrat sitä on joka kierrossa mukamas ollut tuntevinaan sitä ja sitä, niin sitten kun se plussa vihdoin ja viimein tikkuun tulee, niin mulla ei ollut pienintä aavistustakaan. :LOL: Että...

Yhteistyössä