Hakutulokset

1. K

Maaliskuiset 2019❤

Heippa! Liityn mukaan joukkoon! Tein maanantaina plussatestin (apteekin puikkoon haalea viiva ja Clearblue 1-2 viikkoa raskaana). :) Tämä on meidän toinen, jotka on jonkin aikaa toivottu ja yritetty. Esikoinen on nyt 1,5 vuotias. Jatkosta sen verran, että huomenna soittelen neuvolaan, ehkä...
  2. K

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Moikka! Saako tänne ketjuun liittyä mukaan? Olisi kiva saada vertaistukea samassa elämäntilanteessa, olen 31-vuotias 12/16 syntyneen pikku-ihanuuden äiti ja toivomme mieheni kanssa toista. Tällä hetkellä meillä on yrityskierto 2 menossa. Esikoista tehtiin 7 yrityskierrosta ja ovulaatio- ja...
  3. K

Joulukuun 2016 muruset <3

Nipsunen kiva kun sait jo 3+ lukeman! :) Tiedän, että ovulaatio oli joko 22. tai 23. päivä, mutta luulen, että kiinnittyminen saattoi olla vasta DPO 10 veripisaroista päätellen. Eli siksi luulen, että 3+ ei tulisi testiin vielä parin päivän päästä. Mutta josko viikon päästä koittaisin. Yritin...
  4. K

Heippa naiset! Eilen jo teinkin se digin, ja kyllä seuraavat viikot 2-3 näkyi. :) Olen todella iloinen, pelotti nimittäin että raskaus ei etene. Koskahan sitä uskaltaisi tehdä kolmannen, jotta viikot 3+ näkyisi? Nyt siis plakkarissa 4+4 tai 4+5. Joku kysyi vitamiineista. Mä syön tällä hetkellä...
  5. K

Niin ja tämän päivän kuulumisista, päätin, että teen seuraavan digin ylihuomenna, jolloin PAKKO olla 2-3 viikkoa näkyvissä. Ehkä sen jälkeen uskallan alkaa facebook-ryhmää harkitsemaan! :) Kaikki on muuten hyvin täällä. Mukavaa viikonloppua toivotellen Kielokukka 4+2
  6. K

Mun mielestä 7+0 menis marraskuulle? :D
  7. K

Piinamiina olen pahoillani :/ Täällä näyttäisi olevan myöskin normaali tilanne eikä mitään erityistä uutta raportoitavaa. Alamahatuntemuksia, jano, vessahätä löytyy! Ja ei verta, joten oletan kaiken olevan samalla lailla, vaikka tänä aamuna en tehnyt testiä. Suunnittelin digia sunnuntaille...
  8. K

Piinamiina toivon, että pikkuisesi kestää kyydissä! Tosi paljon tsemppiä! Tiputtelu voi olla normaaliakin, ja jopa valekuukautiset. Suosittaisin sullekin tuota digitaktikkaa, niin että katsoo monta päivää väliä vielä "kun pitäisi olla tulos x"
  9. K

Mä aion ainakin heittää noi onestepin testit hiiteen (liuska + puikko)! Oon koittanu tihrustaa niistä josko se viiva vahvistuisi (plussa kolme päivää sitten), mutta ei eipä mitenkään mainittavasti ole mielestäni muuttunut, vähän vain. En uskalla digiäkään tehdä vielä, että näyttäiskö jo 2-3...
  10. K

Heippa! Kiva kun löysin tämän ketjun, plussaa näkyi tänä aamuna 3 testissä, tosin koska olen hieman hätähousu ja menkat olisi alkamassa ylihuomenna, niin digistä tuli tulos 1-2 viikkoa raskaana. Eli siis varovaisesti hiippailen tänne taustalle mukaan. :) Paljon odotettu ja 7 kk tehty esikoinen...

Yhteistyössä