Hakutulokset

1. P

***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

nilkat on siis yht paksut kuin pohkeet.. :snotty:
  2. P

jkoolle onnittelut.aamulla supisteli aika napakasti,mutta loppui taas kun seinään.sen jälkeen ei ole mitään supituksia ollut ja pääsin myymään kirppikselle..turvotus on täälläkin riesana!nilkat on yht paksut kuin nilkat ja sormet on kuin mitkäkin makkarat :laugh:
  3. P

Kuinka usein perheessäsi syödään lihaa?

meillä ei punaista lihaa syödä. =)
  4. P

Mä en ymmärrä kuinka jaksan vielä 10 viikkoa!!!

itellä rv 39+4 ja ollut viikosta 34 täysin valmis lähtee tosi toimiin.mulla lonkat vaivannut tosi paljon ja käynyt välillä sairaalassa.lepoa pitäisi olla mutta kun lapset pitää hoitaa ja koti ym. aika onneksi menee nopeasti!vaikka sillä hetkellä tuntuu ettei menis.. voimia sinulle :hug:
  5. P

onnittelut taas vauvaantuneille :flower: :heart: ja väpälle kertomuksesta. hitsi,miten raivostuttavaa on kun yrittää soittaa jollekkin niin heti sielä toisessa päässä luullaan,että soitin ilmoittaakseni,et nyt on lähtö tai nyt on jo vauva syntynyt :headwall: ihan kun minulla ei voisi muuta...
  6. P

Kuka kattoo ihmissyöjä-dokkarin

mielestäni tämä henkilö oli syönyt vain yhden ihmisen ja se ihminen halusi,että hänet syödään..?!
  7. P

onnea koiramammalle+isille vauvasta :flower: :heart:
  8. P

täällä kans yhessä koossa :wave: kiitos haikaralle synnytyskertomuksesta ja onnittelut vauvan saaneille :flower: :heart: juuh,hiljaista on,eipä meitä varmaan hirveen paljoa enään ole B) täytyy kokeilla noita jalkapohjan pisteitten hierontaa.. aamupäivät menee ihan kivasti,kun pojan...
  9. P

cora kuulostaa ihan limatulpalta.siinä voi olla veristä tai ruskeeta mukana.multa kun tuli esikoista ootellessa limatulppa niin kakspäivää niin synnytys alkoi.eli ei varmaankaan kauaa aikaa enään ;) minulla taas suppareita,mutta varmasti loppuu taas kuin seinään :/
  10. P

Oli pakko tulla kertoon...

miksi kiduttaa itseään?oikeasti,en voi tietää pitääkö miehesi lupauksen ja muuttaa käytöstään,mutta pahoin pelkään jos sama meno jatkunut kaksi vuotta,ettei ainakaan yksin siitä pääse.mielestäni miehesi tarvitsee apua.kannattaa miettiä.rakastatko miestäsi? ei kannata jäädä suhteeseen...

Yhteistyössä