Hakutulokset

1. P

***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

ja axdalle hyvää hääpäivää :flower: :flower: :flower:
  2. P

ja piti vielä sen verran purkaa,et kun se toinen lääkäri vähän niin kuin "lupas"et käynistellään,koska mulla kuitenkin on melkein kaikki raskaus myrkytyksen oireet.paineet oli vain nyt hyvät..noh katotaan mitäs ne tiistaina sanoo.
  3. P

..ja näin sitä saavutettiin 41+0[b] juu,täytyy toivoa,että jotain olisi tapahtunut tiistaihin mennessä. mulla on tehty just joka kerta noi ultraus,käyrät,verikokeet,sisätutkimus,pissat ja paineet katotaan.neuvolaan ei tarvitse enään mennä vaan käyn nyt vain tuolla jorvissa. tänään on...
  4. P

voihan p*aska päästivät kotiin.tiistaina uudelleen sairaalaan ja kaikki samat testit taas :headwall: :headwall: :headwall: olin mennyt liian myöhään ja eikä saatu pissasta tuloksia kuin vasta maanantaina.lääkäri oli tosi tuiman tuntuinen,eikä käynnistystä nähnyt hyvänä vaihtoehtona,kun...
  5. P

Me ei enää sanota 'hyvää yötä, rakastan sua'

lähetätkö minullekkin suppareita :kieh: :kieh: itellä ei tietokaan supistuksista ja olen jo rv 40+6 :D :D
  6. P

hiljaista on joo.onkohan meripihka päässy synnyttää? se on kiva pienpapu,että pääset sitten kohta viimeistään synnyttää ja nawi toivottavasti yöllä olet päässyt lähtee.. itsellä on tänään jorviin meno :D pissaa on vuorokauden kerätty(osa valu jääkaappiin :headwall: )saas nähdä vieläkö on...
  7. P

koiramamma olipas synnytys kokemus :hug: onneksi kaikki nytten hyvin :heart:
  8. P

mayah mä juuri eilen sain jorvista purkit,jotta tänään kerään sitä vuorokausi pissaa.huomenna vien sinne ja jos virtsas vielä proteiinii niin huomenna käynnistellään. eilen jo lääkäri kyseli haluanko käynnistyksen,mutta päädymme että kerätään eka virtsat ja katotaan mihin suuntaan ollaan menty...
  9. P

ei ainakaan meillä tehdä neuvolassa sisätutkimusta vaan neuvola lääkäri,joka teki viikolla 34.paitsi nyt tänään sairaalassa lääkäri teki ja tietenkään 6vkoon ei ollut mitään muutosta tapahtunut :headwall:
  10. P

täällä ainakin minä :wave: :wave: :wave: kiitokset tsempeistä!tulin juuri sairaalasta.pissassa on proteiinia,verenpainematala,vauva voi kuitenkin hyvin ja istukkakin kunnossa.kyselivät haluaisinko käynnistyksen,mutta sisätutkimuksen tehtyään lääkäri sanoi että pitäisi jotain pllereitä...
  11. P

kaikki yökyöpelit, pinoutukaa

joko tää lasketaan aamuksi :whistle: minä olen hereillä kun on kamala pääsärky,enkä saanut enään unta..ja nälkäkin iski olen rv 40+4 :saint:
  12. P

neuvolassa käyty.virtsassa oli proteiinia ja verta.huomenna tai tänäiltana pitäisi mennä näytille jos pääkipu ei hellitä ja turvotuskaan kun ei ole lakannut. sf on lyhentynyt sentillä.painoa tullu puolessa toista viikolta 3kg :o :o mayah tiedän tunteen ja varmasti moni käy tota samaa. nää...
  13. P

meripihkalle onne matkaan!!perässä tullaan TOIVOTTAVASTI PIAN!!,mutta saa nähdä taitaa mennä vielä päiviä :/ tiinuliini mulla on kans pää kipeä.ohjeita sain et jos ei lähde kipu pois kahdella panadolilla niin sitten pitää mennä näytille.mulla on kolmelta neuvola nii on hyvä nähdä et pissa...
  14. P

Kyllä harmittaa käytiin tänään kattomassa yhtä vuokra kämppää

olen etelä suomessa ja meillä 4h,k 91m ja vuokra 950e!!!!!
  15. P

voi vitsi,se taitaa olla nyt sinun vuoro meripihka ;) =) ilmoittele. koiramammalle onnea pojasta :flower:
  16. P

sanoiko toi manta sille lapselleen

ei se kyllä noin mene :headwall: sain itse nuorena,nyt koht 9v. ja ite kauhistelin tuon mantan toimintaa äitinä.en ikinä tarjoaisi lapselle viinaa tai mitään muutakaan.
  17. P

no voi harmi kun oli väärä hälytys mayah!!! ja taas aamu koitti ja pallona vielä :headwall: noh täytyypi keksiä jotain ohjelmaa täksi päiväksi,et olisi muuta ajateltavaa. nyt täytyy mennä herättelee tuota koululaista ylös :wave: pehmis 40+2
  18. P

juu,ei tullu täälläkään lähtöä :/ mä en kestä ajatusta,jos tää menee sen 2viikkoa vielä!!!!!!!!!!pikkasen kärsimätönkö??! ei nyt pitää lähteä ulos syöttää sorsia läheiselle lammelle :wave: pehmis 40+1
  19. P

meripihka täällähän mä.. :wave: se meidän suunnitelma,et tällä viikolla piti päästä synnyttää näyttää aika heikolta |O noh,jospa yöllä pääsis lähtee :D onnea vape ja matarena :flower: :heart: onko kukaan suunnitellu jotain "tiettyä" synnytys tapaa?esim:vesisynnytystä..tietenkin sitä on...
  20. P

:wave: ja näin se laskettu päivä koitti ja vaavi senkuin pysyy masussa.olin niin varma,että tämä vauva syntyy ennen laskettua,mutta ei.. noh mut jos on yhtään samanlailla menee,kuin edelliset niin ei pitäisi olla kuin muutama päivä :D esikoinen tuli 40+0 ja toinen 40+2.. painon noususta ...

Yhteistyössä