Hakutulokset

1. P

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Hiljaista on täällä ...Mitä teille kuuluu ? ootko Sussuanna jo äitiyslomalla vai saikulla ? Mulle lääkäri tosiaan kirjoittanut sairaslomaa 28.11 lähtien äitiyslomaan asti, eli vaikka en töissä ollutkaan niin sain kuin sainkin kelan sairauspäivärahaa ja lasketaan vielä vuoden 2013 tulojen...
  2. P

Huhtikuun hurmurit 2015 -Tammikuu-

Hyvä vinkki : Laita sormuksen, sormuksien ympärille villalangasta tehty lenkki ja rupea sitä pyörittämään ympäriinsä, sormus/sormukset tulee siinä pyöritellessä sen langan avulla pois. Ei uskois, mutta toimii. Löytyisköhän googlettamalla ihan kuvaakin tästä, jos en osannut selittää ? Näin olen...
  3. P

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Vinkkejä vernkierron lisäämiseksi : kävely, jalat ylös esim. seinää vasten iltaisn n. 10-15 min sitten siirron jälkeisinä päivinä, punaviiniä iltaisin, kyykyt. Näitä tein itse siirtojen jälkeen :) Onnea siirtoon menijöille :) Ensi viikko onkin monelle jännä ! T. Paulanna ja pavut 28+3
  4. P

Boomkaa: vasta-aine piikille minäkin menossa. Tämä verikoe missä vauvan rh-mittaus tehdään myös onkin aika uusi, siitä eieln just lääkäriltä kyselin, kun en muistanut, että aiemmissa raskauksissa olisi myös sikiöstä mitattu. Äitiyspolilla babyjen mittausta ja tutkimista : tyttö nyt...
  5. P

Kiitos Nalletyttö ! Polilla tänään babyjen kokoarviot oli : tyttö 1100 ja poitsu 1300 g. Selkeämmin tunnen tytön liikeet ja hän onkin asettunut sitten viime kerran pää alaspäin ja kohti raivotarjontaa, tulossa ekana. Poitsu on edelleen peppuedellä. Molemmista otettiin käyrää 20 min ja hyvinhä...
  6. P

Toivottavasti seuraava hoito toisi pysyvöt plussat niin oivikille kuin lilla86:lle kuin teille kaikille muillekin :heart: Uusi vuosi ja uusia plussia mahtuu ja paljon :) Toivottavasti vuosi 2015 tuo monelle sen kauan odotetun plussan ja vauvan syliin asti. Hengessä olen mukana ja seuraan...
  7. P

Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi ikä suluissa oivikki, 2. lapsi toiveissa. Johkuli (40), 3. luovuttaja, lahjamunasoluhoito Piper86 Lumona (28) 1 lapsi. 1 lahjasoluhoito. Sufka Tepsuttelija, prinsessatyttö plastex (36) : 2. lapsi Pikkukintsu (37), 1...
  8. P

Soita Lumme 75 sairaalan synnytysosatolle tai päivystykseen, mistä ohjaavat synnytyspuolelle ja kerro tilanteestasi, osaavat parhaiten neuvoa. Ja tarvittaessa pyytävät sinut sinne näytille. Supistuksilta kuullostaa. Toivottavasti kaikki ok :)
  9. P

Monikko-odottajat v.2014-2015

Olen myös miettinyt tuota sairaalaan lähtöä ja synnytystä useaankin kertaan. Meillä se hyvä tilanne ettei tarvii lastenvahtia saada paikalle, mutta matkaa sairaalaan on kyllä n. tunnin verran. Kaipa ne ajatukset siirtyy pikkuhiljaa synnytykseen :) Vaikka onhan tässä vielä aikaa laskettuun...
  10. P

Voi ei Oivikki :hug: Toi on niin väärin !!!! Voin suositella Reprofitiä, Tsekkejä. Helppo ottaa yhteyttä, vastaavat nopeasti, alkioita/blastoja ollut hyvin tarjolla lyhyellä varoitusajalla, hyvät onnistumisprosentit. Helppo matkustaa, onnistuu jopa yhden yön reissu. Täällä nyt useampi siellä...

Yhteistyössä