Hakutulokset

1. P

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Söin ja syön edelleen MULTIVITAA raskaana oleville. Alkuraskaudessa ja jo ennen raskautta söin Bio-Folinia, lopetin sen muistaakseni n. Rv 20 äitiyspolin määräyksestä. Lisäksi mulla menee asperiini 100 mg päivässä ja jatkuu raskauden loppuun asti. Omegat meni alkuraskaudessa, ne käski...
  2. P

Onnea tälläkin palstalla toivotan anirazille :heart: ihana uutinen !!! Mulla loppui lääkkeet viikolla 12, vähitellen niitä vähentelin ohjeiden mukaan. Ihanaa lomaa Burmalle ! onpa halpa ultra, tuolla hinnallahan voisi käydä useinkin :) Fannille myös hyvää lomaa ! T. Paulanna ja pavut...
  3. P

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Onnea vielä uudelleen aniraz_ :heart: Kerrotko lasketun ajan niin päivitän ja jos haluat muita tietoja listaan... Tia-tuu kerrotko myös tietoja lasketun nikn laitetaan sinutkin plussanneihin ja tervetuloa odotuspuolelle !! Onnea plussasta :heart: Ihanaa, kun plussia tulee !!!
  4. P

Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi ikä suluissa bessonnitsa Saiga, hoito ehkä huhtikuussa, Tsekeissä oivikki, 2. lapsi toiveissa. Johkuli (40), 3. luovuttaja, lahjamunasoluhoito Piper86 Sufka Tepsuttelija, prinsessatyttö plastex (36) : 2. lapsi Pikkukintsu (37)...
  5. P

Mä luulen, että tuo painon nousu on niin yksilöllistä, mulla tullut aiemmin raskauksissa n. 7 kg ja lähtenyt heti pois, synnärille jäänyt jo suurin osa. Mutta nyt ajattelin, että tulee äkkiä 20 kg, kun kahta odottaa,mutta eipä, ehkä mun sisuksiin mahtuu kaksikin vauvaa hyvin. En ole mikään...
  6. P

Tervetuloa aniraz ja onnea :heart: Monihan täällä on yksityisetsi käynyt ultrissa esim. 6-7 viikolla ( jolloin syke näkyy ) ja itse kävin myös viikolla 9 yksityisesti. Sitten olikin niskaturvotusultra rv 12 ja rv 15 kävin yksityisesti, kun olin lähdössä matkoille. Rv 18 kävin yksityisestimyls...
  7. P

Onpa täällä jännät paikat piinailijoilla :) Hengessä mukana ja plussia kaikille teille ! Odottajien puolelle mahtuu hyvin mukaan porukkaan ja kohtahan sinne jää vain muutama, kun tässä muutamien viikkojen sisään pari synnyttää :heart: Uusia odottajia kaivataan ! Pakko käydä kurkkimassa teidän...
  8. P

Huhtikuun hurmurit 2015 -Tammikuu-

Lumme 75: kuumeeseen tämä ei liity, mutt noihin sahalaitoihin ja verenpaineeseen ja ylävatsakipuun : on raskausmyrkytyksen oireita. Mulla on tarkka raja verenpaineessa 140/90 sen yli ei saa mennä. Ja jos ylävatsakipua, näköhäiriöitä niin sairaalaan. En halua pelotella, mutta onko sulle...
  9. P

Sittereistä :meillä Gracon koliikkikeinu ja Emman ihan perussitteri ( monet haukkuu han huonoksi, mutta mä olen tykännyt aiemmilla lapsilla ; ajaa asiansa ). Imetysliiveistä : vähän karannut mopo käsistä, niitä on hankittuna neljät ja siis aiemmin olen pärjännyt yksillä plus urheilutopeilla...
  10. P

Voi fanni toi pahoinvointi ja huono olo on niin kurjaa, toivottavasti vähitellen helpottaa. Minun ei tarvinnut kärsiä siitä alkuraskaudessa, oksennukset olen joutunut kokemaan vasta nyt loppumetreillä liittyen närästykseen :( ei nekään kivoja ole, mutta olo senjälkeen hyvä. Onneksi edes joskus...
  11. P

Kovin yksilöllistä tuon hormoniviivan kanssa, mulla tässä raskaudessa on ja ylettyy rintoihin asti, aiemmissa raskauksissa ei ole ollut. Ilmestyi joskus rv 10 muistaakseni, silloin ajattelin et oliskos tyttö tulossa, no onhan toinen :) Tämä oli siis minun tunne, kun muut lapset poikia :) Vitsi...
  12. P

Ei ole sovittu synnytystavasta vielä mitään, mulla äitiyspoli puolentoista viikon kukuttua, ehkä silloin asiasta jotain voisi jo päättääkin ( siis minun puolesta ). Riippuu A-vauvan istukanpaikasta onko alatiesynnytys edes mahdollista. Luulen, että ei välttämättä tarttee käynnistellä, kun...
  13. P

Monikko-odottajat v.2014-2015

Voi Saina, toivottavasti vauvoilla kaikki hyvin ja saisivat vielä kasvaa masun suojissa, vaikka ovathan jo hyvän kokoisia ja viikkojakin kivasti. Tammikuisella hyvät ultrakuulumiset :) ).( päivä kerrallaan, nyt olo suht ok ollut, seurailen proteiinia virtsasta päivittäin ja verenpaineita...
  14. P

Meillä laitetaan pinnasänky (1) makkariin ja aluksi nukutetan vuvoja samassa pinniksessä poikittain. Vieressä on vierashuone sänkyineen ja sinne voi sitten mies tai minä paeta välillä unille jos tarvetta. Hankinnat tosiaan täälläkin tehty vaippoja myöten. Seuraavaksi olen antanut itselleni...
  15. P

Piinailijoille rauhallisia piinapäiviä ja plussia :heart: T. Paulanna ja pavut rv 30
  16. P

Tervetuloa fanni ja onnea sykkeestä :heart: Yksi siellä siis oli, vaikka hcg olisi voinut antaa viitettä jopa kahdestakin. Ihana juttu :) hailaivaa ja burmaa kaipaillaan ? Ei ole kuulunut teistä pitkään aikaan mitään. ).( aika tasaista oloa, ei mitään raportoitavaa, päivä kerrallaan...
  17. P

40+ so what wol.13

Paulanna vastaa Torven kommenttiin sinnikkyydestä. Koskaanhan en ole tällä palstalla kuumeillut, lukenut kylläkin ja joskus jonkun kommentinkin kirjoittanut :) Ihania kuumeilevia naisia täällä :) Minun tilanne ollut se, että hyvin pian 40+ tultua mittariin tiedostimme mahdollisuudet tulla...
  18. P

Mitäs teille kuuluu ? Oma olo muutoin hyvä, mutta tuo lähes tappava närästys :( Voi kiisus, vaikka mitä yritän niin menee välillä jopa niin pahaksi että oksennan. Päivät nyt vielä jotenkuten mneee, mutta yöt. Nyt olen taas siirtynyt olohuoneen sohvalle parina viime yönä, jotta mies saisi edes...
  19. P

Lasketun ajan ja raskausviikot saa helposti selville esim. vau.fi raskauslaskurilla HEDELMÖITYSajankohdan mukaan, eli hedelmöityspäivä on punktiopäivä tai laskettuna esim. Blastoilla siirrossa : siirtopäivä - 5 päivää. En ole kenekään kuullut valittavan, että klinikoilla tai...
  20. P

Kiitos Sussuanna kommenteista kaksossynnytyksestä :) Mutta kuinka silloin, jos esim. yöaika ja paljon synnyttäjiä ??? Mietin tätä, koska esikoista synnyttäessä jouduin olemaan toisi paljon salissa yksin mieheni kanssa ja kätilö vain huikkais ovelta, että ponnista ja isä soittaa sit kelloa, kun...

Yhteistyössä