Hakutulokset

1. L

Särkylääkettä varmuuden vuoksi??

kyllä annan jos on flunssaoirita ja kärttynen..
  2. L

MPR rokotteesta

meillä taapero sai 1v5kk ja oli kärttyinen muutaman päivän, ei muuta.
  3. L

oliko teillä kävelytuoli turha ostos vai

meillä oli tosi hyvä apu =)
  4. L

pikku enkeli

:hug: :'( :hug: voimahaleja
  5. L

Syökö 1,5 vuotias samaa ruokaa kuin muukin perhe?

täytyy muussata..mutta neuvolassa sanoi että, ei hätiä mitiä..kaikki tottuu omaan tahtiinsa =)
  6. L

Minua mietityttää..

Itsekin ajattelin joskus, etten menisi seulontoihin; olisihan vauva joka tapauksessa toivottu. Nyt kuitenkin vanhempana (34v.) ja kaikenlaista nähneenä olen sitä mieltä, että kannattaa mennä. Ennen seulontaan menoa on tietysti mietittävä, mitä jos jotain löytyy---onko valmis siihen. Mutta esim...
  7. L

Cerazette

Hei. Itse olen käyttänyt Cerazettea raskauden jälkeisistä ensim. kuukautisista alkaen eli n. 3 kk. Ensimmäinen viikko oli ns. ne kuukautiset ja sitten oli muutama päivä taukoa ja sitten alkoi todella runsas vuoto joka kesti n. viikon. Koska minipillereistä aika usein tulee välivuotoa ajattelin...
  8. L

lapsen yöunet ja syötöt

meillä lisättiin iltsella puuron määrää niin jäi yömaidot pois, ei tarvinut huudattaa =)
  9. L

2004 syntyneitä ja mistä päin?

hei vaan täällä 5.5 poika-taapero Lahden suunnalta =)
  10. L

Lapsen kummeille Joululahja???

kyllä on pieni lahja kummeille ostettu joka joulu :xmas:
  11. L

ja hämmentynyt

Miksi sua itseäs nolottaa ulos lähteä kun kerran mies on ollut törppö, et sinä. Sinun kuuluisi kulkea nokka pystyssä ja jos kyseinen nainen tulisi vaikka vahingossa vastaan niin antaisit palaa tuutin täydeltä, jos hän siis tiesi että miehesi on naimisissa ja pienen lapsen isä. Itse sanoisin...
  12. L

5-vuotis neuvola

Hei te joilla on 5 vuotias lapsi ja asutte Espoossa. Kysyisin teiltä että oletteko saaneet täytettäväksi lomakkeita 5- vuotis neuvolaa varten lapsesta ja lapsen kehitykseen liittyen. Ja minkälaisia kysymyksiä kysytään. Tarviin tietää tämä asia, kiitos etukäteen.
  13. L

bodyt..

meillä taapero 1v6kk ja vieläkin muutama bodi käytössä, vaikka ei aina nappeja kiinne laitetakkaan. minusta kivoja. ja miksi niissä on isommillekkin kokoja jos olis vaan vauvoille ;)
  14. L

Muita "sihtikurkkuja"?!

täällä myös "sihtikurkku" 1v6kk..mössöä sen pitää olla... no ehkä se tästä joskus...
  15. L

Kummius ja joululahjat

vain kummilapsille :heart:
  16. L

mieheni kaipailisi apua..

:laugh:
  17. L

1.5 vuotiaat teillä

sinisentalon nalle ja pikkuväki on lemppareita telkasta =)
  18. L

Yöunet peiton alla vai ilman peittoa?

meillä taapero nukkuu ilman peittoa, yövaatteet päällä =)
  19. L

Jugurtista!

täällä ollut 10kk lähtien viilit ja tavalliset jugurtit kovassa huudossa =)
  20. L

äidit -74

Tuusulasta, 1 poika s.-99 ja pikkukakkosta odotellaan syntyväksi helmi-maaliskuun vaihteessa. :wave:

Yhteistyössä