Hakutulokset

1. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Tulin tänne vielä huhuilemaan, että fb-ryhmässä on tilaa tällä hetkellä vielä kymmenelle :)
  2. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Mäkin tykkäsin esikoisen aikana käydä täällä loppuun asti ja fb-ryhmäänkin liityin vasta rakenneultran jälkeen. :) synnytysten jälkeen täällä tuntui hiljenevän ja fb:ssä taas jutut jatkuvan aktiivisena, niin oon tyytyväinen että molemmissa tuli oltua. Täällä on yöpissahädät ja tolkuton jano...
  3. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Asiaa fb-ryhmästä: Ryhmään on nyt päätetty osallistujamäärä. Ryhmään hyväksytään 75 henkilöä. Tällä hetkellä ryhmässä on jo 57 jäsentä. Tilaa ei siis ryhmässä enää pitkään ole. Jos haluatte juuri tuohon toukokuisten ryhmään, kannattaa laittaa viestiä asap. Ymmärtääkseni täällä on kuitenkin...
  4. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Omppu, aika yhtä huonolta näyttää nytkin. Lisäksi liekö maito maistuukin jo eriltä, kun lopettanut nyt jo syönnin ennen kuin se maito "loppuu". Tänäänkin joi iltamaitoa ehkä 2 minuuttia, tavallisesti se on ollut joku 5-7 minuuttia. Vai eikö vaan enää jaksa kiinnostaa jos sitä maitoa ei tuu ihan...
  5. jammaillen

Raskaustestin tulkitsijoita?

Kokeilisin huomenna aamulla uudestaan aamupissasta. Toi näyttää samanlaiselta kuin oma eka testi raskaana, seuraavana aamuna jo selkeempi positiivinen.. Negatiivisista kierroista en tommosta saanut.
  6. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Ohjeet siitä fb-ryhmään liittymisestä löytyy aloitusviestistä :)
  7. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Eevee en itseasiassa tiedä. Täytyy varmaan lisätä sitä juomista reippaasti. Juon varmaan yhtä paljon kuin ennen raskautta.. Ja ruokapuoli, no, nyt on vähän haasteellista kun aika moni ruoka alkaa syödessä iljettää, mut kyllä mä silti syön säännöllisesti. Tosin enpä oo ruokaakaan varmaan...
  8. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Eipä mitään! :) Tänään tuntuu olevan maito vieläkin enemmän kiven alla, voi surku :( pelkään et miten taaperon kasvun käy kun on niin suppea ruokavalio eikä erikoiskorvikkeetkaan oo tähän asti kelvannut. Mulla ei oo ikinä ennen ollut maidon riittävyyden kanssa ongelmia vaan päinvastoin, niin...
  9. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Mullakin tuntuu välillä imetys aiheuttavan jotain epämiellyttäviä tuntemuksia alamasussa. Eilen tuli myös veristä vuotoa, joka omalta osaltaan säikäytti. Neuvolassa kuitenkin vakuuttivat ekalla käynnillä että ei ole mitään syytä vielä lopettaa imetystä vaan ehdottomasti kannattaa jatkaa jos se...
  10. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Omppu_ mä imetän ja aion imettää niin kauan kun se itsestä ei tunnu epämukavalta tai tule lääkäriltä imetyskieltoa! :love:
  11. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Jees Sara G, pistän pyyntöä tulemaan! Mukava saada sinut takaisin :love:
  12. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Mun saamissa lapuissa lukee et nt-ultra rv 11+0-13+6. Sit jos haluu ottaa sen verinäytteen niin se otetaan rv 10+0 tai mahd lähellä tota.
  13. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Huomenta täältäkin! Olo kaikkea muuta kuin energinen, esikoinen ja minä ollaan kaameessa räkätaudissa. Jos nyt saisin hyvän haltijattaren kylään joka toteuttaisi kolme arkista toivetta, ni mä haluaisin saunaan, hesen kerrosaterian ja nukkumaan :rolleyes:
  14. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Sara G, ihanaa että viiva on tummempi! Harmitti ihan kun ei päässyt faceryhmässä tiedustelemaan, mutta ymmärrän kyllä poislähdön. Tervetuloa sitten takaisin kun siltä tuntuu :love: mut toi viiva, ihanaa! :love:(y) Mä oon mieluummin neuroottinen noiden ruokarajoitusten kanssa kuin vähän...
  15. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

- ohjeet fb-ryhmään liittymisestä poistettu, ryhmä täynnä --
  16. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Eiköhän keskustelu pysy täälläkin, ainakin esikoisen aikaisesta ryhmästä joskus osa jäi kokonaan kaksplussaan ja jotkut jatkoi molemmissa. Toivottavasti nytkin niin, ettei kukaan koe ns pakkoa liittyä sinne faceryhmään vaan saa sitten sitä vertaistukea ja juttuseuraa esimerkiksi täällä :)...
  17. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Mullakin on maha ihan sekaisin mut mulla selkeesti liittyy just raskauteen. Esikoisesta se oli eka raskausoire ja sitä jatkui reippaasti yli puoliväliin ennen kuin vatsantoiminta normalisoitui :D
  18. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Joo, ei kiirettä sen fb-ryhmään liittymisen kanssa! Jossain vaiheessa ryhmän ovet tullaan sulkemaan eikä uusia enää oteta, mutta siihen on vielä pitkä aika ja tulen sitten erikseen siitä etukäteen vielä kertomaan! :)
  19. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

-- ohjeet fb-ryhmään liittymisestä poistettu, ryhmä täynnä --
  20. jammaillen

Toukokuu 2017 odottajia ?

Joko tehdään jonkinlainen toukokuisten lista? :)

Yhteistyössä