Hakutulokset

1. jammaillen

Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

Tulin huhuilemaan, että toukokuisten fb-ryhmään kaivataan lisää väkeä! :):love:
  2. jammaillen

Mun tekis ihan hirveesti mieli koittaa kotidopplerilla mut mitä jos mitään ei kuulukkaan? Saan varmaan kamalan paniikin. Ei ehkä kannata.. Nyt rv 10+0.
  3. jammaillen

Joo lisää ihmeessä vaikka ohjetekstin kera! Fb:hen mahtuu vielä runsaasti porukkaa ja ovet on auki varmaan rakenneultran tienoille, eli loppuvuoteen. Salaiseen Fb-ryhmään pääsee laittamalla käyttäjälle jammaillen yksityisviestiä. Kerro viestissä nimesi ja jokin tuntomerkki, jolla sinut erottaa...
  4. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Mä oon sen kannalla että joka kuulle oma ketju! :) vois siis olla paikallaan tehdä nyt lokakuulle uusi aloitus. Kuka haluaa? Maya, täälläkin mä oon ollut ihmeissäni tästä olotilasta. Mä voin syödä! Mä pystyn syömään! Ilman että heti etoo kaikki. Tänään ja eilen ollut hyvät päivät ja ruoka...
  5. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Mun tekee kans iha hulluna mieli pakastealtaasta karjalanpiirakoita! Pakko saada. Mitään muuta ei sit haluaiskaan syödä.
  6. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Laita mulle yv:llä sun nimi (ja tuntomerkit millä löydän sut fb:stä jos sulla on nimikaimoja (y)) niin lisään ryhmään.
  7. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Uusi salainen fb-ryhmä toukokuun odottajille! Laittakaa yksityisviestiä mulle jos haluatte mukaan.
  8. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Ryhmään päätettiin ottaa 75 jäsentä. Oon varma että tulee vielä ryhmiä joihin pääsee uudet mukaan, joten kannattaa pysyä kuulolla, jos joku osaisi täällä sellaisista vinkata!
  9. jammaillen

** Toukotenavat 2017 **

Fb-ryhmä on nyt täynnä. Toisesta auki olevasta ryhmästä tietävät saa infota!

Yhteistyössä