Hakutulokset

1. jammaillen

Heinäkuiset 2019

@Pompulam jes, kiitos kun teit ryhmän! Pistin sulle yv :)
  2. jammaillen

Heinäkuiset 2019

Ei kukaan ole vielä innostunut ryhtymään sen fb-ryhmän perustajaksi? Onks teillä vielä tullut mitään mielitekoja? Mulla on hirveä himo uuniloheen ja sipuleihin :D kahvi ei maistu entiseen tapaan.
  3. jammaillen

Heinäkuiset 2019

@Kuumeilija90 yhdellä pienehköllä paikkakunnalla sain maksaa 180e siitä, että sain varman sukupuolitiedon kuopuksesta.. Todella suolainen hinta! Julkisella siis se jäi rakenneultrassa vähän auki, ja koska mun oli PAKKO saada tietää se, niin menin yksityiselle :D Maksaa varmaan saman verran mitä...
  4. jammaillen

Heinäkuiset 2019

Onnea muillekin plussanneille!:love: Tuosta masun tulemisesta esille. Ekan kanssa sain salattua raskauden töissä rv21 asti :D toisen kanssa sai tehdä töitä, ettei paljastunut ennen nt-ultraa, ja ainakin yks oli jo arvellut löysistä vaatteista ja piilotteluyrityksistä huolimatta.. Nyt mulla...
  5. jammaillen

Heinäkuiset 2019

@iK mulla ei oireita, paitsi nenä tukossa! :D no en tiiä onko tää vaan nyt joku outo flunssa, mut muistan miten mulla on aiempien lasten odotusaikana ollut aina maatessa nenä tukossa. On muuten tosi ärsyttävää nukkua :D Muuten oon ollut oireeton pientä satunnaista jomottelua pois lukien. Olin...
  6. jammaillen

Heinäkuiset 2019

Mä oon halukas fb-ryhmään, oon niissä aina aktiivisempi kuin täällä :D Kunhan on just salattu, en haluu paljastaa tätä vielä tutuille! Ylläpitäjäksi en tällä kertaa ala, kuopuksen aikana näin hirveen vaivan ryhmän perustamisesta ja jäsenten hyväksymisestä jne. Sit siellä tulikin yks mun mielestä...
  7. jammaillen

Heinäkuiset 2019

Meillä oli kans esikoisen odotuksen aikana kissanpentu. Ostin kertishanskoja sillon, ei maksa paljoa jossain Tokmannilla, ja ei tarvinnut niin hysteerisesti pestä käsiä ja kynnenalusia :D
  8. jammaillen

Heinäkuiset 2019

Nimimerkki / monesko lapsi / laskettu aika / missä synnytys Listaus sitten lasketun ajan mukaan järjestyksessä. :barefoot: iK / toinen lapsi / la ehkä 6.7/ SEKS Jammaillen / kolmas / 7.7.
  9. jammaillen

Heinäkuiset 2019

Mullakin on tänään viikot 3+5 jos lasken oviksesta. Menkoista laskettuna ois jo enemmän, tässä kierrossa oli ovis tosi myöhään! On kyllä koko ajan jännitys päällä. Pelkään keskenmenoa tosi paljon :unsure:
  10. jammaillen

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mitä mieltä ootte? :eek: Dpo11 tänään.
  11. jammaillen

Heinäkuiset 2019

Lupaava haamu saatu! Tänään vasta dpo11. Huomenna taidan tehdä digin :love:
  12. jammaillen

Hormonikierukka + oviksen tikutus?

Poistan keväällä hormonikierukan. Pystynkö sitä ennen jo ovistesteillä näkemään oviksen ajankohdan? Ei mitään tietoa miten oma kierto menee kun ei oo menkkoja.
  13. jammaillen

Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

Facebook-ryhmä sulkeutuu ylihuomenna sunnuntaina 1.1.2017 eikä sen jälkeen sinne oteta uusia jäseniä mukaan! Eli jos ryhmään haluaa mukaan niin asap mulle yv! Joku voi halutessaan toki perustaa uuden ryhmän myöhemminkin, mutta tämä nykyinen on avoinna vielä nämä pari päivää. :) Edit...
  14. jammaillen

Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

Tulin tänne huutelemaan FB-ryhmästä! Nyt on vielä hyvä hetki liittyä mukaan toukokuisten fb-ryhmään. Väkeä alkaa olla sen verran jo mukana, että ryhmä sulkee kohta ovensa uusilta. Tulen tänne kohta vielä uudestaan hihkumaan kun tarkka sulkemisajankohta on tiedossa. Mut nyt kannattaa siis...
  15. jammaillen

Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

Joo! Laita mulle sun nimi ja tuntomerkit niin lisäilen kaverilistan kautta sitten ryhmään :love:
  16. jammaillen

Milliaani eikä! :( onko sulla kipuja? Onko hyytymiä? Oisko mahdollista että joku hematooma vuotaisi?
  17. jammaillen

Mä tulin täältä taustalta nopsaan huutelemaan Tytille oikein paljon tsemppiä! Ja muillekin vuodosta kärsiville!
  18. jammaillen

Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

Mahtuu kyllä! Ensimmäinen ryhmä tuli tosi aikaisin täyteen, mutta nyt on toinen ryhmä auki johon olisi tarkoitus pitää ovet auki vuodenvaihteen tienoille. Ryhmä on vielä aika pienikokoinen ja uudet jäsenet ovat todella tervetulleita! :love: Laita mulle yv:llä nimi ym tuntomerkkiä millä löydän...
  19. jammaillen

Sulkava, voit päivittää mulle 29.4.! Sori, oisin voinu tän ihan itsekin hoksata kertoa, mut musta tuntuu että mun aivotoiminta on tällä hetkellä kovin eriskummallista eikä tuo ajatus oikein juokse missään asiassa.. :D Mä en aio ottaa rokotetta, mulla on siihen omat syyni. Ymmärrän kuitenkin...
  20. jammaillen

Anteeksi myös hiljaiselo, mä käyn täällä kuulumisia tsekkaamassa mut tosi heikosti mä ehdin mitään kirjoittelemaan! Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista :love: Meilläkin oli eilen ultra ja kaikki oli hyvin! Olikin jo vähän isompi ja laskettu aika pomppasi huhtikuun puolelle. Mut ei siinä...

Yhteistyössä