Hakutulokset

1. J

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Hienoa Burma että sait Radin kuriin ruokavaliolla! Toivottavasti se ei nyt äidy, tai eiköhän se pysy kurissa oikealla ruoalla. Teillä tulee kivalla ikäerolla pienokaiset. Tai kolme :) Kiva kuulla Fibbis sinustakin. Ja hyvä että hemoglobiiniasia selvisi. Minulla myös alkoi laskemaan 20+...
  2. J

Piper minullakin kyllä ikä on yli rajan mutta ei, en pääse sokerirasitukseen. Olen käsittänyt että aika helposti jää "kiinni" juuri pienellä ylityksellä. Hienoa ettei kotiseurannassa ole enää ollut yli arvojen! Oletko hoitanut jollain ruokavaliolla tätä vai mitä ohjeita sait? Aika...
  3. J

Onnea Burma <3 ihanaa että onnistuitte! En olekaan ehtinyt haaveilupuolelle, olitteko ulkomailla hoidossa? Tänne mukaan vaan :) Kiitos doomoo suosituksista, olen niitä katsellut nyt netistä. Ajattelin ensi sijassa käytettyä, jos löydän hyväkuntoisen. Nukkumiseen olen käyttänyt tyynyä jalkojen...
  4. J

Hyvä että uusi klinikka vaikutti tasokkaalta Pikkukintsu. Varmaan olet hyvissä käsissä siellä. Ensimmäiset ultrat ovat samoilla viikoilla kun täällä, mutta ei sen 20-24 jälkeen taida täällä päästä kun erityisestä syystä ultraan. Neuvolassa otetaan aina hemoglobiininäyte ja virtasta katsotaan...
  5. J

Onnea pikkukintsu tasaviikoista ja turvaviikkojen saavuttamisesta! Onpa mielenkintoista kuulla sikäläisiä käytäntöjä. Se nyt ei paljoa ihmetytä ettei sukupuolta kerrota etukäteen. Kuitenkin sen näkee varmasti ultrissa. Onko tuossa tulevassa tarkastuksessa niitä niskaturvotusseuloja ja...
  6. J

Onpa kiva Piper että olet päässyt ylimääräisiin ultriin! Varmaan helpottaa oloa ja antaa mielenrauhaa. En usko että Helsingissä helposti saisi mahdollisuutta, ja onhan meillä avoimet neuvolat missä voi käydä jos huolestuttaa. En ole ajatellut sitä 4D ultraa, vaikka kivahan se olisi. Ajattelen...
  7. J

Tällä viikolla rakenneultrassa kaikki oli hyvin, ja yllätykseksi poika on tulossa! Ei pitänyt tyttösykkeet paikkansa mutta ihanaa tämäkin. Jännitin jostain syystä pari päivää tätä ultraa ihan hirveästi. Tällä viikolla olen vihdoin tuntenut liikkeitä, välillä ihan tuntuvia mujautuksia, etenkin...
  8. J

Kiva kuulla teidän vauvautuneiden kokemuksia unista ja elämästä noin yleensä! Tietää paremmin mitä on odotettavissa. Vauvat ovat tietenkin yksilöitä, ja vaikka kuinka varautuisi, en usko että voi ennakoida kaikkea. Ihanaakin se on ensimmäisen kanssa kun kaikki on uutta. Onnea Fibbis...
  9. J

Ihanalta kuulostaa arki vauvan kanssa La Bambina! Ehkä sitä aina on ensimmäisen kanssa enemmän harjoittelemassa, en usko että osaisin itsekään lukea tarpeeksi. Etenkin kun ohjeet risteävät. Teilläoli siis tyttösykkeet :) Fibbis, minäkin yritän kuulostella liikkeitä mutta ei mitään vielä...
  10. J

Mitä tänne kuuluu muille? Joko Fibbis rakenneultra lähestyy? Entä milloinkohan Pikkukintsu ja Pinkki myy uskaltautuvat tänne puolelle? Kiva saada uusia odottajia! Kävin avoimessa neuvolassa viime viikolla. En kestänyt enää kun neuvolalääkäriin oli viikko eikä vatsa tunnu kasvavan. Sydän siellä...
  11. J

Onnea La Bambina ja tyttövauva! Pikaista toipumista sinulle. Kuulostaa hyvältä synnytykseltä! Fibbis minullakin rintavarustus on kasvanut myös eniten, mutta lähtökoko oli pieni. Vanhat rintsikat eivät enää käy kun kaikki pursuaa yli. Olen varma että osa on huomannut tämä muutoksen vaikkei...
  12. J

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Onnea plussasta Pikkukintsu, ihan mieletöntä! Nyt on lääkkeet ja tähdet kohdallaan :) saapa nähdä onko siellä yksi vai kaksi, vai sekoitinko että sinulle olisk siirretty 2? Hyvä että nostit nyt luge-annosta ja huomasit sen itse! Minulla lääkäri käski sen plussaverikokeen varmistumisen jälkeen...
  13. J

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Pikkukintsu, paljon plussatuulia! Ja muillekin jos täällä joku jännäilee :) tai odottelee hoitoa. Ei minullakaan ollut mitään plussaoireita ennen testiä tai heti sen jälkeenkään kunnolla. Verta vähän tiputteli mutta tulkitsin sen alkavaksi vuodoksi. Karvanautti, meillä tuloksen tuotti...
  14. J

Tsemppiä La Bambina! Toivotaan että hän syntyy pian, jollei jo ole :) Kiitos painonnousukommenteista! Ehkä siitä ei kannata stressata liikaa. Itse asiassa olen mittaillut kotona sekä aamu että iltapainoa ja niissä on lähelle 2kg ero. Ensimmäinen neuvola oli aamulla ja toinen iltapäivällä...
  15. J

Eilen oli neuvola ja painoa oli ensimmäisellä kolmannksella tullut 4kg... Aikamoista, nyt on vähän tarkkailtava makean ja rasvaisen syöntiä. Onneksi pahoinvointi alkaa helpottamaan eikä hätäkarkkeja tarvitse siihen tarkoitukseen. Miten teillä on paino noussut alussa tai lopussa? Joko Bambinalla...
  16. J

Onnea Fibbis tyttölupauksesta :) varmasti jännä kuulla siitä ensimmäisen kerran! Tsemppiä kevään lentoon, teillä on sitten vauvalla sukulaisia ulkomailla. Minulla on tämän tulevan pitkän lennon lisäksi myös toukokuussa Espanjan lento. Taitaa olla viikolla 25. Olen tähän saakka käyttänyt...
  17. J

Noin juuri ajattelen Fibbis, kertomisesta ja siitä, miten oma usko tämän onnistumiseen vaihtelee päivittäin. Hyvä tietää että se on normaalia. Ehkä sitten rakenneultran jälkeen helpottaa... Tai sitten ei silloinkaan Onnea hyvästä mielenrauhaultrasta ja sukupuolen selviämisestä! En tiennyt että...
  18. J

On sinulla Iitu varmaan ollut aikamoinen alku, kun öisinkään ei ollut miestä tukemassa ja kaikki murhe päälle. Hyvältä kuulostaa nyt! Minulla oli tänään nt-ultra ja kaikki hyvin. Vauva vastasi +2 päivää kokoa ja niskaturvotusta oli 2,4. Minulle se kuulosti korkealta mutta kuulemma 3 on raja...
  19. J

Piper, uskon että kaikki on hyvin vauvalla jos keskikäyrillä mennään. Kai kätilö olisi sanonut jos jotain ongelmaa on. Ihana että rakenneultra meni kaikin puolin hyvin! Minä sain tänään siirrettyä ultran aikaa. Se meni torstaille mutta paremmin sopiva aika, ettei tarvitse hätäillä. Kohta se on...
  20. J

Vihdoin se ultran aika tuli. On vaan jo neljän päivän päästä, eikä aika sovi. Tai jos siellä menee koko tai yli puoli tuntia niin en ehdi seuraavaan paikkaan ajoissa. Pakko soittaa ja yrittää vaihtaa. Onneksi samalla tuli rakenneultran aika joka on vasta huhtikuussa. Käytännöt vaihtelevat...

Yhteistyössä