Hakutulokset

1. C

Pojalle nimi???

Juu just sitä mietin, ja kun olis sitten sekä etunimessä että sukunimessä R-kirjain, hieman töksähtää pahasti sukunimen kanssa :/
  2. C

Pojalle nimi???

Sukunimi on perinteinen suomalainen, joka alkaa T-kirjaimella...
  3. C

Pojalle nimi???

Se vois olla hyvä... mietin vaan miten se sopii sukunimen kanssa :/
  4. C

Pojalle nimi???

Mies on hyväksyny mun ehdotuksista ainoastaan sen ensimmäisen pidempänä :)
  5. C

Pojalle nimi???

Eemu ja Iivar kuulostais kivoilta =)
  6. C

Pojalle nimi???

uppia =)
  7. C

Pojalle nimi???

Onni on nätti nimi, mut aika yleinen. Lenni on myös hyvä, sitäkin oon miettiny ja se tulis myös mun suvusta :)
  8. C

Pojalle nimi???

Joo Eelis oli myös yks mitä oon miettiny. Nikolaskin olis ihan hyvä vaihtoehto =)
  9. C

Pojalle nimi???

Noel, Milo ja Lukas ovat kauniita nimiä =) Noista muista tulee jotain muita mielleyhtymiä mieleen :)
  10. C

Pojalle nimi???

No taitaa olla sit aikas samanlainen maku nimien suhteen :laugh:
  11. C

Pojalle nimi???

Mulle käy kyllä ulkomaalaisempikin nimi, mut mies haluaisi suomalaisen. =)
  12. C

Pojalle nimi???

Pähkäilen tässä tulevalle pojalle nimeä ja tuntuu olevan tosi hankalaa. Jotenka apu ei olis pahitteeksi. Nimi sais olla hieman erikoisempi, mutta kuitenkin suomalainen. Tytön nimistä tykkään mm. Ada, Aida, Eimi ja Anina. Pojan nimistä oon miettiny mm. Walter, E(e)mil, Amil, Anton ja Oliver...
  13. C

**Helmikuun Helmet** lokakuu

En oo tänne pahemmin kirjoitellu, ainoastaan teidän muiden juttuja oon välillä käynyt lueskelemassa. Mut nyt voisin vähän kertoa kuulumisiani :) Rakenneultra oli viikolla 19+4 ja ultran mukaan rv 20+2, la 25.2. Poika olis tulossa, niinkuin ennustelinki :heart: Sykkeet on ollut koko ajan 140...
  14. C

ideoita pieniin aterioihin

Viili oli hyvää alkuraskaudessa ja helppoa oksentaa B)
  15. C

Nimikirja netistä???

Tää olikin hyvä linkki!! Mukavasti aika vierähtää nimiä selaillessa ja vaikeuttaa entisestään nimen valintaa :laugh:
  16. C

Ultrasta!

Osaiskohan joku kertoa millä viikoilla voidaan ultrata vatsan päältä, niin että sieltä jotain näkyis ja kuuluiskin :) Varmasti jossain tästä on keskusteltukin, mutta en millään jaksais etsiä :whistle:
  17. C

Testaa itsesi.. millainen nainen olet!

Niina Naisellinen Olet sitä tyyppiä, joka ehostaa kasvonsa kauppaan lähtiessään ja jota roskalaatikollakaan ei voi yllätä verkkareissa. Pienenä olisit voinut uppoutua prinsessaleikkeihin päiviksi. Naisella ei voi mielestäsi olla koskaan liikaa kenkiä tai huulipunia. Naisellinen olemuksesi...
  18. C

**Helmikuun Helmet 2008**

Heips kaikille! Täällä olis yksi helmikuun odottaja lisää... Esikoistamme odotetaan ja La ois 23.2, joten rv 5+1. Viikon päästä ajattelin varailla ensimmäistä neuvola-aikaa. Onnea kaikille odottajille minunkin puolestani =)

Yhteistyössä