Hakutulokset

1. C

milloin äitiysloma?

Kelan sivuilla voi käydä laskemassa =)
  2. C

raskaustestistä apuja

No parin päivän päästä se on jo tumma viiva :D
  3. C

raskaustestistä apuja

Onnea =) :flower:
  4. C

Paljonko maksaa hammaskivenpoisto yksityisellä?

Kiitos vastauksista, täytyypä varailla aikaa suuhygienistille. Vähän vaan pelottaa et miten pystyy siinä penkissä makoilemaan, kun oon viimeisilläni raskaana. :/
  5. C

Paljonko maksaa hammaskivenpoisto yksityisellä?

Ja millanen toimenpide se on? Kestääkö kauan?
  6. C

** Helmikuun Helmet** tammikuu

No niin, posti haettu ja siellähän se ilmoitus äitiyspakkauksesta odotteli :) Heti, kun tänne aiheesta vähän mainitsi :laugh: Nyt on sit asiat kelan kanssa niin kuin pitääkin, äitiyspakkaus tullut ja äitiysrahapäätös tehty. Veroista sen verran et mulle maksaa työnantaja vielä kolme...
  7. C

Voi, kiitti tiedosta :flower: . Eiköhän se sit tän viikon aikana tuu =) En oo vielä tän päivän postia käyny hakemassakaan, josko siellä jo odottelis ilmoitus siitä :whistle:
  8. C

Käytän ihan noita viime talven takkeja, jotka jätän vaan auki. Ja yks talvitakki on sellanen reilumpi untuvatakki, niin sitä käytän koiranulkoilutus - ja kauppareissu takkina.
  9. C

Listataanko vielä kauniita poikien nimiä?

Eemil, Anton, Oliver, Valtteri, Eemeli, Lenni, Leevi... siinä muutamia mun mieleen =)
  10. C

Keksikääs meidän tulevalle vauvalle NIMI?

Pojalle Eemil, Lucas tai Kasper Tytölle Aida, Linnea, Lilia, Jemina tai Felicia.
  11. C

Soitin viime viikolla kelaan ja kysyin, mut sanoivat et varmasti ruuhkaa just noiden ruokalappujuttujen takia. Odottelen nyt vielä tän viikon ja sit soitan uudelleen kelaan ja saavat alkaa metsästää sitä mun pakkausta.
  12. C

Täällä yks mamma liittyy huonounistenkerhoon :kieh: Prkl kun meni hermot, sain nukuttua viime yönä 22.30-1.00 hyvin ja sit se alkoi, ajatus kimpoili synnytykseen ja muihin vauvajuttuihin, paikkoja särki eikä löytyny hyvää asentoa. Menin jo sohvallekin nukkumaan, josko siellä sais paremmin...
  13. C

Katoin kans sen nelosen ohjelman ja itkuahan siinä joutui vääntämään melkein koko ohjelman ajan. Oon muutenki herkkä, mut kai nää hormonit heittää pikkasen överit tällä mammalla :laugh:
  14. C

Ai tota en tiennykää, kiitos vinkistä =) Täytyypä alkaa seuraamaan!
  15. C

Ai niin, tosta kummi asiastahan mun piti vielä kommentoida. Me ollaan oltu aika yksmielisiä siitä et kummeiksi tulee mun veli ja miehen sisko. Ei olla kyllä pitkään aikaan siitä juteltu, mut näin oletan edelleen =) Olishan niitä muutama kaverikin vaihtoehtona, mut ehkä sit seuraaville ;)...
  16. C

Enpä oo tainnu kirjoittaa tänne kuin pari kertaa, muuten oon kyllä seuraillut teidän muiden keskustelua. :ashamed: Josko nyt kuitenkin terästäytyis, kun alkaa jo tää kotona olo ja tekemättömyys puuduttamaan. Äitiysloma mulla alkaa vasta tän kuun puolessa välissä, mutta sairaslomalla oon ollu jo...
  17. C

** Helmikuun Helmet** joulukuu

Tosta Movicolista kyselit... Se on ihan turvallista ummetuslääkettä, hieman pehmentää ulostetta, mut ei vedä kuralle =)
  18. C

**Helmikuun Helmet** lokakuu

Tänään tipahti postiluukusta uus hobby hall ja siinä mun muistaakseni oli =)
  19. C

Äitiyspakkauksen laatikko ensisängyksi?

Jalat ostin at-lastenturvasta ja maksoi 16 euroa. Siellä myytiin myös reinupehmusteita, mut ne oli mielestäni aika kalliita, muistaakseni n.30euroa...
  20. C

GALLUP: vauvan syke ja kumpi tulossa? tai jos edellisiä niin millaisin sykkein syntynyt jompi kumpi?

Aika tasaseen ollu 140 sykkeet, viimeks oli 125-140 ja poikaa odotellaan =)

Yhteistyössä