Hakutulokset

1. Z

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Mä oon ystävien puolelta kohdannut sellaista, että ei keskustelu/tuntojen tilitys lapsettomuudesta katkastaan mahdollisimman lyhyeen, jollain tylyllä kommentilla. Ei siis haluta puhua tai kuulla. En tiedä onko ymmärtämättömyyttä vai jotain pelkoa, ettei halua kuulla kun itsellä ei vielä ole...
  2. Z

Kiuski: voihan :poop: monesko ivf tämä oli? Onnittelut Ranaulle! Siidalle tsemppiä piinailuun, ei ole enään montaa päivää! :) Tiedättekö miltä kuulostaa lapsettoman korviin, kun jollekin niitä lapsia putkahtelee niin helposti, ettei tarvi kuin vähän toista kivestä vilauttaa ja saman tien taas...
  3. Z

Voi miten moni on saanut täällä ihan vääränlaisia uutisia! Voimia kaikille negaajille (n) Tanjuli meillä oli verikoe pp12 ja tein seuraavana aamuna kotona testin, että osaisin varautua puheluun kesken työpäivän. Silloin liuskassa näkyi tosi hento rantu, ei varmaan meikän hitaasti nousevalla...
  4. Z

Siida :cry:(n) tsemppiä. Ne seuraavat päivät on...Eikä siihen todellakaan totu. Mulla mielenliikeet noudattaa näiden pettymysten jälkeen kehää maailmanloppu-raivo-katkeruus-maailmanloppu-raivo-katkeruus. Domi ilmeisesti intuitio tuloksesta on nega, mutta elä vielä heitä kirvestä kaivoon...
  5. Z

Aj ihana uutinen! Onneksi osui lääkäri joku tutki huolella. ON: vuoto alkoi oikeastaan heti, kun olin saanut 0 ultran peruttua. Keho on niin selvästi vastustaa mun suunnitelmia sen varalle. Ihan kuin kiusallaan. Soitan tänään klinikalle ja kysyn jos kuitenkin vielä löytyis ensi viikolla joku...
  6. Z

Siida ehkä tuohon läjäpäin testejä pätee sama kuin muista kerrankin ottaa sateenvarjo mukaan, niin ei varmasti sada.:LOL: Peruin 0-ultran. Puhelimessa pääsin kärylle, että klinikan kesätauko on oikeasti niin pitkä ettei ennen syyskuuta ole mahkuja mihinkään. Juhannukselta hommat seis ja 7.8...
  7. Z

reason mulla jatkui muistaakseni n. viikon plussan jälkeen luget ON: anteeksi tää spämmäys! Varsinkin, kun tämä ei edes osu ketjun teemaan. Mun keho on oikeasti asettunut vastahankaan! Sunnuntaina oli alavatsalla tuntemusta ja eilen aamulla alkoi vuoto. Soitin klinikalle ja sain sen ajan. Ja...
  8. Z

Pääsen ainakin 0-ultraan, kun kävin melkein itkemään puhelimessa ja sanoin, että jos 5 kk välein pääsee siirtoon alkaa tähän aiheeseen liittyvä stressi kertyä turhan suureksi. Jostain syystä muutenkin mieli maassa nyt.
  9. Z

Tsemppiä piinailuun Siida! Lähtökohdat on ainakin kunnossa. Annimiina aika nopeasti ja kovasti sulla keho reagoi! Kannattaisko varmistella klinikalta? Voi siis olla normaaliakin ja ainahan nämä on yksilöllisiä juttuja. ON: Jee!!! Kp1. Saan soittaa klinikalle, että saanko yrittää siirtoa...
  10. Z

Olinkohan silloin kuun alussa valegynellä :alien:!? Vai oliko hän vaan huono vai onkohan sitä joku kohdunlimakalvon liikakasvu meneillään? Se oli 3.5. ja hän sanoi, että paksu limakalvo, loppukierto. Ovulaatio oli kuitenkin viikko sitten ja kierron alkuun menee vielä noin viikko. On vähän...

Yhteistyössä