Hakutulokset

1. Z

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

4 päiväinen haettu kyytiin. Kaksi oli sulatettu ja toinen jäi kasvamaan. Sen kuulumiset kuulen, kun soittavat klinikalta 27.9. Ei enää olekaan automaattisesti verikoetta. Maaliskuussa vielä oli. Nyt luottavat omiin testailuihin. Ihan ok kyllä niinkin. Mut voi jollain aika välillä lisäillä...
  2. Z

Jannaj samoissa mennään, jos sulatus vain onnistuu. Eli kolmepäiväisen siirto tänään :ROFLMAO: Siida sulla oli sitä allergista ihottumaa näistä hormoneista. Liityn kerhoon. En tajunnut sitä kevättalvella, mutta nyt vatsaan ilmestyi ihmeellisen laikun alku. Ja eilen alkoi luget. Toki tämä nyt ei...
  3. Z

Tervetuloa mukaan uusille! Musta kuulostaa hyvältä, että menopur valmistetaan ihmisperäisestä lähteestä. Ainakin paremmalta kuin kemiallisesti tai jostain sorkkaeläimestä :geek: ON: Arvakkaa mitä!!! TITTIDYY!!! Taptap jne!!! Se hymyili mulle! Ei vielä aamulla, mutta nyt illalla. Mä olin jo...
  4. Z

Kysymys moraalista. Onko erittäin moraalitonta, jonkin verran moraalitonta, ei kovinkaan paljon moraaliton tai ei lainkaan moraalitonta valehdella työnantajalle, ettei pääse 3 päivän työreissuun, jotta pääsisi 0-ultraan ja yrittämään jotain mistä ei kuitenkaan tuu mitään? Reissu alkaa ma 2.10...
  5. Z

Eieieiei! Ei tuu plussaa. Ei päästä _tässäkään_ kierrossa siirtoon. En tajua, miksei voi antaa jotain tukilääkitystä :cry: ja koska yks f*cking työmatka taas ens kuun alussa, seuraava koitos olis marraskuussa. En oli voinut uskoa, että voi käydä näin :poop: sti. 1 siirto vuodessa! Eli...
  6. Z

Tein eilen liuskoilla toisen testin, mutta niin hento oli viiva, etten viitsinyt käyttää digiä. Tänä aamuna edelleen nega. Kysyin maanantaina klinikalla, että olisiko parempi tehdä muulloin kuin aamulla, kun olin lukenut niitä "ei aamulla" -keskusteluja. Lääkäri totesi, että eiku aamulla, mutta...
  7. Z

Ei tämä taida onnistua :cry: Tein aamulla negatiivisen ovistestin, mutta äskeisellä vessareissulla oli hippasen punertavaa limaista vuotoa. Olen aiemmin yhdistänyt tämän ovulaatiovuodoksi ja sitä on silloin tällöin ollut juuri tässä kierron puolen välin korvilla. Että :poop:
  8. Z

Mulle sanottiin naikkarilla, että luget voi lopettaa +testiin ja perusteluiksi, että oma keho kyllä hoitaa hommansa siinä kohtaa ja se on parempi niin, eikä lugejen lopetus keskeytä raskautta saati jatka sitä, vaan ne jutut on sitten muusta kiinni, eikä niihin millään keltarauhashormonilla voi...
  9. Z

Nyt ehdin kunnolla lukea läpi teidän kuulumisia. Kääk! Onko tämä jotenkin huono vuodenaika, jonkun ylemmän tahon salaliitto vai mikä oikein on, kun meillä on näin huonoa säkää. Voi Kuube ja Salama :cry:! Lullaby mulla ei toiminut puregon eli sellaisia kokemuksia. Yksi huonolaatuinen saatiin...
  10. Z

Kuubelle isot onnittelut! Kirjoittelen paremmissa olosuhteissa muutakin, tulin vaan nopaseen ruikuttamaan, että :poop::poop::poop:!!!:cry: Laskin päiviä. Menee huti syyskuukin. Lähden työmatkalle viikon päästä. Ultrahan pitäisi olla to tai pe. Miten huono mäihä voi olla?! Yks siirto...
  11. Z

Siida onko niiden testien herkkyydessä eroa? Mä oon aina ajatellut, että digiin voi luottaa paremmin. Toisaalta jos näyttää 2-3 raskaana, niin silloin pitäisi olla hcg jo aika korkea. Vai oisko se voinut olla kuitenkin kemiallinen. Mullahan se kemiallinen näkyi yhtenä päivä selvästi plussana. Ja...
  12. Z

Meni ohi :cry: Tein torstaina illalla liuskatestin, koska tuntui niiiin ovuloivalta. Se näytti positiivista. Ajattelin, että pe aamulla näyttäisi clearbluekin hymyään. Mutta ei. Ajattelin, että ehkä sitten lauantaina viimeistään. Lauantaina sain liuskalla jo haaleammat viivat, joten siinä se...
  13. Z

EN JAKSA! Pettymys tuli jo ennen siirtoa. Mulla oli ovis eilen, mutten saa sitä testiin. Limat alkoi ti. To alvatsa turvonnut ja arka. Pe ap kipeä ku mikä ja rakkula painaa ja tuntuu. Sitten laantu oireet. Maanantaista asti clear blue joka aamu ja to tein illallakin, kun oli niin selkeät oireet...
  14. Z

Niin ja selkäasiat on jotenkin vienyt huomion muualle ja ajatus ei ole lainkaan positiivinen saati hoitoasioissa kiinni :sick:
  15. Z

KuuBe hyvä saalis! Millainen pakkassaldo? Siida onko sulla kokeiltu aiemmin pitkällä kaavalla? ON: onkohan taas sellanen kierto, että ovis venyy poskettomasti ja sitten siirretään myöhään ja vanhaan limakalvoon pitäis tarttua. Ei siis ole plussaa näkynyt testissä, vaikka olo on kyllä sen...
  16. Z

Siida ja Xienna mun sälkä ei ole niin paha, että estäisi raskauden. Lääkäri sanoi, että hyvinkin pahoista selkäsäryistä kärsivät ja säännöllistä lääkitystä käyttävistä suurin osa selviytyy hyvin raskaudesta ja saattaa jopa voida ihan hyvin. Ja onnittelut Xienna! Voyage hienoa, että nyt teillä...
  17. Z

Back in business. Mietin samoja juttuja kuin Siida. Miten hemmetissä taas jaksan aloittaa pettymysten sarjan :cry:o_O(n) miten kestän ne? Melkein houkuttaisi jättää loput alkiot kokeilematta, ettei tarvisi kohdata sitä asiaa, ettei yhdestäkään tule mitään. Voisi sitten mummoiässä vaan miettiä...
  18. Z

Onnea Karoliina! ON: Kierto alkoi :LOL::D:barefoot: Eli säästyin kuukausien vartomiselta ja teroluteilta! Nyt päivämäärät olis elokuun siirron puolesta ok, jos vaan ei seuraava venähtäisi.
  19. Z

Siidalle halaus täältäkin! Voimaannutaan nyt loppukesän ja onnistutaan sitten syksyllä! Voiko tuota ubikinonia syödä omin lupineen, jollain summamutikka annokella? Kiinnostaisi kokeilla. Ja onkohan siitä jotain haittaa, jos on hoitokierto tulossa vai sitä kai pitää syödä jonkun aikaa, ennen...
  20. Z

Mikä tilanne Siida? Tietääkö kukaan kuinka kauan tulee odotella, ennen kuin raahautuu lääkäriin kuukautisten katoamisen takia? Ja kehtaisikohan tämän asian tiimoilta soitella naikkarille vai onko tämä enemmän tk juttuja?Nyt toki vasta viikon myöhässä ja ei varmaan ainakaan viikkoon ole mitään...

Yhteistyössä