Hakutulokset

1. Z

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Seawind ei välttämättä tarkoita velä mitään. Mulla oli kiinnittymisvuotoa ja heitin silloin pyyhkeen kehään. Siis en tajunnut koko kiinnittymisvuotoasiaa siinä kohtaa. Kallistin viinilasia, märehdin ja ulisin katkeruutta. Seuraavana päivänä vuoto loppui.
  2. Z

KuuBe mulla on mennyt peri siirtoa ohi sen takia, kun en ole saanut ovisplussaa. Naikkarilla on digitestisuositus ja olen tuskaillut saman asian kanssa kuin sinä. Viime kierrossa tein testin n 12 h välein. Testi hymyili kp15 illalla klo 20.30 (vaikka 8 jälkeen aamulla nega) ja seuraavana aamuna...
  3. Z

Siida olet ollut ihan supertsemppari meille monille muille täällä! Mutta (hassua kirjoittaa näin päin) ihanaa, että joudumme nyt luovuttamaan sinut iloisempiin höpöttelyketjuihin. Jantzu mäkin muistan sut. Mulla 2. IVF punktio tehtiin ihan pahimpaan flunssan aikaan. Yskin tolkuttomasti ja olin...
  4. Z

Seawind voimia ja häntä pystyyn. Ne 2 voi kuitenkin olla riittävästi. Multa on mennyt ohi, miksei teitä suostu julkinen hoitamaan, onko lapsettomuuden syy joku sellainen? Siidalle huikean suuret, lämpimät onnittelut. Ei epäilyksen häivääkään. Domi nyt kun päivämäärät ja kaikki osuu noi, niin...
  5. Z

Love & Siida tsemppiä! Love onkin jo loppusuoralla. Teitkö tänään testiä? Mulle voi jossain välissä päivittää 2. IVF 3 PAS. On ilmeisesti kertynyt julkiselle hoidettevia tai sitten vaan kaikki menossa samassa vaiheessa tai lääkäripulaa tai joku muu ruuhkasuma. Oli 1 aika tarjolla ensi viikon...
  6. Z

Eiih. Kirjoittelin pitkästi ja poistin. Nyt sitten lyhyemmin. 4 pakkasessa. Niistä 2x2 päiväistä ja 5 ja 6 päiväiset. Itse haluaisin ensi sijaisesti siirrettävän nuo 2 päiväiset, koska ne oli nopeasti ja kauniisti jakautuneita ja vanhemmat hitaampia. Tosin, en tiefä korreloiko nopeus...
  7. Z

Seawind hyvä määrä (y). Miksi 5-päiväinen toiveena? Domi hyvältä näyttää! Ja Love- kuulostaa lupaavalta ;) En tiedä selviäisinkö kaksosista :alien: Ainakin esikoista odottaessa muistan ajatelleeni, että keho ei pystyisi/kykenisi, mutta kai se tarpeen mukaan muokkaantuun (n) Selkähän mulla on...
  8. Z

Onko teillä tietoa/käsitystä miksi vuodon alkaminen venyy pas:n jälkeen? Ja voiko kierroista riippuen Luget viivyttää vuodon alkua? Aiemmissa yrityksissä vuoto on alkanut niiden läpi. Nyt olen lopettanut Luget, mutta ei näy vuotoa, eikä oikein tunnukaan siltä. Toivoin, että vuoto alkaisi...
  9. Z

Tsemppiä Seawind! Kyllä lääkäri varmasti tietää mitä tekee ja jollei tiedä, niin konsultoi jotain muuta (Toivotaan ainakin. Mullahan eka IVF meni reisille, koska kaikki oli raakoja :confused:) Siidalle tsemppiä piinailuun! Raskauden todennäköisyyshän nousee heti 2 kertaiseksi, kun sait kyytiin...
  10. Z

Eikö Bridge teillä kuulu hoitoon varhaisltra?
  11. Z

Bridge en olisi huolissani hgc:stä. Tuohon on ihan siinä välissä missä pitääkin. Mulla oli esikoisesta pp13 319 tms. ja se oli riittävästi. Vähän eri tavoin noissa taulukoissa on ilmoitettu (yksi näyttää 5. viikolle 200-7000 joku toinen 19-7430). Ultraan ei varmasti kannata mennä ennen kuin...
  12. Z

Mä en uskalla testata :( Odottelen vuotoa ja jos sitä ei tule, niin sitten keskiviikkona aamuna on pakko testata. Silloin on klinikan soittoaika ja haluavat kuulla tuloksen.
  13. Z

Helios ihana uutinen! Onnittelut! Seawind huikea saldo kehitteillä. Onko sulla vointi kuitenkin ihan ok? En ole testannut. Ajattelin katsoa, jos vuoto alkais huomenna. Yleensä alkaa kp 29. Ei edelleenkään tunnu onnistuneelta. Olisiko mahdollista, että kun edellisestä synnytyksestä on alle 2 v...
  14. Z

Nyt tuli ensimmäinen oire: pahoinvointi. Vai tulikohan se vaan siitä, kun ajattelin asiaa (n):LOL: esikoisesta ei ollut pienintäkään pahoinvoinnin hippustakaan, pelkkää sudennälkää ja ummetusta...:barefoot:
  15. Z

Mieli on pohjamudissa ja kiukuttelen itselleni, kun menin tekemään testin. En ole päivittäin aktiivisesti ajatellut asiaa ja piinailu on sujunut ok mielellä. Kunnes nyt. Totta kai pettymys on edessä ennemmin tai myöhemmin. Ja kyllä se nyt tosiaan jo näkyisi, vaikka viralliseen päivään onkin...
  16. Z

Blasto siirrettiin. 4 tai 5 pakkasessa, riippuen siitä, miten samasta oljesta sulatetun kävi. Viimeisin tieto on, että jäi kasvamaan ja keskiviikkona kuulen päätyikö roskiin vai uudestaan pakkaseen. Mä vaan, niin haluaisin eroon tästä kaikesta. Niin monta vuotta tämä lapsettomuus on elämää...
  17. Z

Testasin, vaikka ei ollut aikomus. Negahan se. Ja sellanen se tunne on. Laskin taas päiviä, jos pääsisin seuraavassa kierrossa yrittämään, mutta osuu mun säkällä työmatkaan taas 0-ultra.
  18. Z

ronja81 olen ollut uskossa, että ivf:stä ei tulisi tuulimunia (n) Varsinkin, jos noin pitkälle kehittyneitä ovat!
  19. Z

SalamaT ja Bridge (y) Hyvältä kuulostaa. Teettekö joka päivä testin? Itse en uskalla vielä testata. Mulla ekassa nousi tosi hitaasti hcg (olen käsityksessä, että hcg:n nousunopeus on yksilöllistä, mutta suhteellisen pysyvää eli ei todennäköisesti nytkään lähtisi heti hurjaan nousukiitoon) enkä...
  20. Z

#hope onnittelurutistus täältäkin. Ihan oikea asennr iloita ja olla onnellinen, kun siihen on mitä parhain syy! Meillä on mahtava piinailusuma :) millä fiiliksillä SalamaT, Jannaj ja Bridge? Näihin juttuihin sanotaan kuuluvan sellainen tunne, että nyt nappaa. No, ei oo yhtään sellainen olo...

Yhteistyössä