Hakutulokset

1. V

Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

Ja tosta neuvolasta, en enää vuosien jälkeen muista muuta ku et hirveesti siel täyteltiin lippuslappusia :D mulla on maanantaina, sit varmaan tiedän enemmän.
  2. V

En oo kerenny miettiä hankintoja. Vaunuja mietin kyllä jo ja päädyn varmaan käytettyihin. Esikoisesta muistan et laitoin yhdistelmät melko pian jo kiertoon. Täällä pahoinvointi helpottanu, nyt oikeestaan ainoona oireena rintojen arkuus ja kummat tuntemukset alavatsassa. Vähän oon tietysti...
  3. V

Ootpas @pillipöllö ihailtavan pitkällä. Täälläkin "jo" 7+4 mut silti haluis olla jo paaaljon pidemmällä.
  4. V

Mua tuntuis taas hirveesti "supistavan". Sit oon ihan paniikis näiden olojeni kanssa.
  5. V

Tääl alko aamu oksentamisella. Toisaalta ihan kiva et on selkeitä oireita mut toisaalta ihan syvältä... 7+4 :)
  6. V

Hieno homma @Merikki. Toivottavasti kaikki on kunnossa :) Täällä pahoinvointi jatkuu toista päivää. Ihan uutta kaikki raskausoireet kun esikoisesta ei ollut mitään oireita. Mä meinasin vielä käydä toisen kerran ultrassa kolmen viikon päästä. Esikoinen täyttää sillon seittemän ja haluisin...
  7. V

Mua on tänään ekaa kertaa oksettanut päivällä ja nimenomaan vielä koko päivän. Miltei tuli ylöskin kun katoin Possea ja siinä oli sellanen hampaidenpesukohtaus :D Olo on kaikkee muuta ku hehkeä, ootan sitä hetkee kun pääsen nukkumaan. Ja tänään 7+2
  8. V

Mulla tulee pahoinvointi aaltoina, lähinnä on yöllistä. Äsken söin palan tota snickerskakkua ja nyt on sellanen olo et koht lentää... Reilun viikon päästä ois eka neuvola, kääk. Vaiks eipä siel muuta tehdä ku täytellään lappuja lapun perään. Jotenki kyl tekee hommast konkreettisemmankin, vaiks...
  9. V

Mul on snickersjuustokakku hyytymässä :D Päätelkääs siitä
  10. V

Vissiin hormonit tekee mulle tepposiaan, oon jo parina yönä heränny hiestä niin märkän, et lakanatki on ihan kosteat. Viime yönä vielä siihen päälle herätessä niin hirveä pahoinvointi, et lähellä oli ettei tullut ylös. Mulla ei oikeestaan ikinä oo kuuma nukkuessa niin yhdistäisin tän kyllä...

Yhteistyössä