Hakutulokset

1. V

Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

Pahoittelut @JoJoha. Aika moni nyt kyl saanu huonoja uutisia ultrasta. Meillä vasta ensi viikolla. Hirveesti jännittää, edelleen täys oireettomuus häiritsee. Toisaalta ei oo kyl onneks ollu kipujakaan tai mitään vuotoja
  2. V

@Holpakka osanotot täältäkin. Jokaisen pahin painajainen... Mulla on viimenen päivä eli reilun viikon päästä ultra ja niin kovin jännittää ja huolettaa...
  3. V

Mä oon kertonu mun vanhemmille, sisaruksille ja parille kaverille. Niin ja toisen työn esimiehelle, koska työ on toimeksiantosopimuksella ja täytyy aika hyvin varautua äitiyslomaan, koska mua ei kukaan voi periaatteessa sijaistaa. Fb:ssä en meinannut julkistaa, mullakin tota km-taustaa sen...
  4. V

@ToukkaHaave87 Mä oon myös niim turvonnu et mun vatsa on ku ilmapallo. Ei kyllä näytä raskausmahaltakaan, oon siis vatsakas ja turpoo koko maha, vähän turhan ylhäällä ois raskausmahaks. Mut silti porukat kattelee.
  5. V

Onks kellään muulla totaalista oireettomuutta? Ku mulla ei oo mitään oireita enää. Se jänskättää ja pelottaa, vaiks esikoisesta ei ollu yhtään mitään oireita ennen ku liikkeet alko tuntumaan. Jotenki sellanen fiilis, et haloo, onks siel ketään? 10+4 jo tänään, ultra vasta päivälleen kahden...
  6. V

Voi ei @Mini-n-n . oon tosi pahoillani..
  7. V

Jee, mulla alkaa tänään loma toisesta työstä :) Toinen sit onkin työaikalain ulkopuolinen joten siitä on vähän hankalaa pitää lomaa. Varasin eilen extempore miniloman mulle ja esikoiselle kylpylään. Ei olla ku pari päivää mut tulee kyl tarpeeseen. Loppuloma meneekin sit töiden, kouluhommien ja...
  8. V

Mä oon kertonu seittemänvuotiaalle esikoiselle jo. Oli vähän pakko kun pelkää oksentamista kuollakseen eikä uskaltanu tulla huoneestaan ku pelkäs et tarttuu. Mun km-historialla kyllä kerroin, et toiset vauvat syntyy tänne meiän kanssa ja toiset suoraan enkeleiksi. Mulla on kans hirvee km-pelko...
  9. V

Onpas täällä hiljasta. Mä kävin tänään sikiöseulonnan verikokeissa, samalla otettiin ne sp-taudit ja d-vitamiinitasot. Ihmettelen vähän, et koko käyntiä ei näy omakannassa. Siis sinne tutkimuskohtaan tulee mulla yleensä aina näkyviin heti kun on otettu ja sit vastaukset jahka ne valmistuu. Mut...
  10. V

Tääl mennään kyl niin veto poissa. Tarttis muutama essee vääntää, siivota ja järkätä esikoisen synttäreitä mut mitään en saa aikaseks. Väsyttää ja kuvottaa koko ajan. Oon myös vattast ihan ku ilmapallo, oon siis ylipainonen ja vatsakas muutenki, porukat on jo koittanu udella et oonko raskaana...
  11. V

Mä oon aamuvuorossa ja helkutti et on kummallinen olo. Tein tietokoneella atk-hommia ni oli pakko nousta liikkeelle ku alko niin kovin pyörryttämään. Esikoisesta oli aikanaan samaa, mulla kun on luonnostaan tosi matala verenpaine. Mä en millään jaksais ootella ultraan asti, vaiks ei siihen oo...
  12. V

Mä sain eilen doplerilla sydänäänet kuulumaan, olin iteki yllättyny. Mut varmasti oli vauvan syke kun huiteli 135-155 välillä :) Ja tänään siis viikkoja 9+1.
  13. V

Kyllä mä oon värjänny, edellisessäkin raskaudessa värjäsin. Tosin käytänki vaan suoravärejä, en tiiä onko sillä mitään vaikutusta asiaan. Täällä on hirvee migreeni päällä, en päässy edes kouluun tänään. Ei paljoa paracetamolit auta ku tottunu triptaaneja käyttämää
  14. V

Voi ei @kipaaa . Onpa surullista. Mä oon täällä kans helisemässä, alaselkä on taas kuin tulessa. Toivottavasti johtuu vaan eilisestä luennosta huonolla auditorin tuolilla. Mulla on edelliset km:t alkanu selkäkivulla. Varasin tänään ajan nt-ultraan, on vasta 31.10, miltei neljä viikkoo tarttis...
  15. V

Mua vaivaa niin hirvee väsymys et oikein kiukuttaa ja turhauttaa ku en saa yhtään mitään aikaseks. Kotona voisin nukkua yötä päivää. Kurssit painaa päälle ja kämppä on ku pommin jäljiltä :D Ja oikeesti mitään en oo saanu päiväkausiin aikaseks ku käydä töissä. Influenssarokotteen otan...
  16. V

Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

Mulla kans oireet hiipuneet pikkuhiljaa. Paha olo tulee välillä, lähinnä syömisen jälkeen. Rinnat vähän aristaa mut ei muuta.
  17. V

Mä olin ekassa neuvolassa. Tuli täyteltyä lappu jos toinenkin. Ens viikolla pitää mennä labraan ja muutaman viikon päästä jo niskaturvotusultraan ja sokerirasitukseen.
  18. V

@kipaaa et sä pääsis neuvolan kautta polille jos kerran vuotaa?
  19. V

Mulla pahoinvointi tulee aaltoina, yleensä sillon ku on tekemättä mitään. Häipyy yleensä kun lähtee liikenteeseen ja alkaa touhuamaan jotain. Täällä menee vapaapäivä siivoillessa, iski oikein suursiivousvillitys. Huomenna eka neuvola, kääks.
  20. V

Vähän turhan aikasin tuulettelin pahoinvoinnin poistumista. Tulee aaltoina pitkin päivää. Iltavuorossakin kävin oksentamassa. Huominen jännittää, kun mulla on koulupäivä aina perjantaisin. Ja yleensä se pahoinvointi iskee aina sillon ku pitäs istua paikallaan. Istu siinä nyt sit kaheksan tuntia.

Yhteistyössä