Hakutulokset

1. V

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Nyt seuraa lapsellista kitinää. Kävin aamulla neuvolassa ja koska th jäi vähän epäselväksi kuinka päin vauva on, katsottiin ultralla. Ja eikö jukoliste ole perätilassa! Ilmoitin heti kärkeen, että ulkokäännöstä en anna tehdä enkä missään tapauksessa suostu synnyttämään perätilasta, niin...
  2. V

Joyzy ihan hirmusti onnea tytöstä!! minkä kokoinen hän sitten oli?
  3. V

Hyvänen aika Helmi!!! Hirmuisesti onnea pienestä pojasta <3 olipas todellakin nopeaa toimintaa. Seuraavaksi lienee Babezin vuoro. Ja sittenkö minä? Tiistaina alkoi äitiysloma, sitä ennen olin vajaan viikon saikulla. ei mitään erikoista, mita nyt tämmöisiä loppuraskauden pieniä kremppoja...
  4. V

Lömällä, talvi- sellaisella olen tämän viikon ollut ja kylläpä tekee hyvää! Maanantaina kävin sokerirasituksessa ja kuten arvelinkin, minulla ei ole raskausajan diabetesta. Kaikki arvot kunnossa. Minähän lykkäsin sitä näin pitkälle, kun ajattelin että jos tulee kovinkin paha olo, niin ei...
  5. V

Onnea onnea Pirtsi !!
  6. V

Pakkasaamua leidit. Onpas H-hetki jo lähellä Pirtsi, jännää :) Emmaljungat on ostanut aika moni täällä (tai no, Babez ja Keltainen Seepra ainakin :D) Minä ostin Emman tuplavaunut (vai -rattaatko ne nyt on), joiden mallia en nyt kuollaksenikaan muista.Käytettynä sain ne hyvin edullisesti...
  7. V

Nuppu, kiitos kun kerroit kuulumisia. Voimia teille. Ja Truulylle vauvantuoksuisia onnitteluja pikkuisesta pojasta <3
  8. V

Pözzi :cry: voi ei! Voimia <3
  9. V

No nyt on vaateongelmaa täälläkin. Talvitakeista ei mene kiinni enää mikään. Kun laskettu aika on maailskuussa, pakko tästä kauppaan on mennä. Toivottavasti mahdun edes ulkohousuihin koko ajan :mad:
  10. V

Pözzi kyseli, onko muita lapsia. Kyllä vain, tuleva vauva on meidän 6. lapsi. Muut ovat 18-,16-, 15-, 11-, vuotiaat ja tämä 3-vuotias nykyinen kuopus. Tiistaina oli rakenneultra. Asiat on kunnossa siltä osin ja tyttövauvaa odotellaan. Kyseessä on meidän perheen 5. tytär :D SyPe-polillakin...

Yhteistyössä