Hakutulokset

1. V

Lokakuu 2018

Vuorikristalli/12.10./ 7./KYS/tyttö Hiljaiseloa muutama viikko, kun ollaan oltu huonosti toimivan netin piirissä (lue mökillä) eikä hermo kestä kokeilla mahtaisiko se jaksaa ladata tänne :P Kesäloma siis loppusuoralla, maanantaina töihin. Neuvolan kautta kurvaan, haen sieltä ne kela-laput ja...
  2. V

Lokakuiset 2018 <3

Tänään oli rakenneultra. Kaikki, mikä piti näkyä, nähtiin ja oli kunnossa ja vauva vastasi viikkoja. Tänne tulee sitten ketjun ensimmäinen tyttö :love:
  3. V

Lokakuiset 2018 <3

Onpas aika mennä hurahtanut. Olevinaan niin kiire (lue kooma), ettei ehdi palstakuulumisia lukemaan. Ulkona on tullut oltua minkä töiltä on pystynyt, ihana tehdä vähän pihahommia. Lauantaina on luvassa kahdenkeskistä laatuaikaa miehen kanssa, lähdetään "lapsivapaisiin" häihin. Päästään...
  4. V

Lokakuiset 2018 <3

@Jocrow Enpä voi sanoa hirveästi nauttineeni tästä raskaudesta. Ei johdu omasta voinnista millään tavalla, vaan siitä, että yksi isommista lapsista on voinut todella huonosti ja koko talvi on sen takia ollut kauhea. Tavallista tasaista arkea oikein kaipaan. Mitä tylsempää, sen paremp:D...
  5. V

Lokakuiset 2018 <3

Lisää teniikkarajoitteisia. En osaa kopsata, joten sanon vaan että tiedot ennallaan: Vuorikristalli/12.10./seitsemäs/KYS Keskiviikkona ensimmäiset työkaverit huomasivat mahan ja olettivat minun olevan pidemmällä :p Itse en ole töissä puhunut mitään koko asiasta, kaveritkin on kuulleet siinä...
  6. V

Lokakuiset 2018 <3

Jopas olikin viikonloppu. Koko perhe mahataudissa. Noin puolet oksensi, toinen puoli ripuloi. Vappuna olin jo sen verran tolpillani, että pääsin töihin. Eilen söin lämmintä ruokaa ensimmäisen kerran lauantain jälkeen. Joku puhui tilanneensa äitiysvaatteita (ainakin @Eetuha, eikö vaan?)...
  7. V

Lokakuiset 2018 <3

@Eetuha 12.10./Vuorikristalli/ 7./ KYS Tänks. Tsemppiä sen radin kanssa, toivottavasti pysyy hyvin kurissa.
  8. V

Lokakuiset 2018 <3

Moi, vieläkö ketjuun mahtuu? Täällä odotellaan 7. lapsukaista, laskettu aika 12.10. Viikkoja siis 15 ja risat. Odotan ihan hirveästi liikkeitä, tietäisi sitten ihan varmasti, että joku siellä tuota mahaa kasvattaa :D
  9. V

40+ so what wol.13

Plussa kestänyt ainakin tänne asti, tänään näin tulokkaan vilaukselta "äidin rauhoitusultrassa". Vastasi viikkoja ollen H11+5.
  10. V

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Joko uskaltautuisin huhuilla muita? 7. lasta odotellaan, laskettu aika lokakuussa.
  11. V

40+ so what wol.13

No siinä se nyt sitten on. Plussa. Toivottavasti on pysyvää sorttia.
  12. V

40+ so what wol.13

Jimima <3 onnea nyytistä <3 Tatti, Kasenja ja yöeläjä ihmetteli, miten maltan olla testaamatta. Yksinkertaisesti pelottaa! Eikä kyllä ole kotona testiäkään.
  13. V

40+ so what wol.13

Kasenja, kurja että ei onnistunut. Toivottavasti seuraavalla kerralla tärppää <3 Kettuperheellä hauska kokemus akupunktiossa :D Mutta mistäs sen koskaan tietää. ON: menkat myöhässä laskujeni mukaan 4 päivää. En tiedä onko oireita. Iltaisin palelee ja nukun todella sikeästi. Testi ehkä tuossa...
  14. V

40+ so what wol.13

Kasenja, 29-30 päivää on kierto. Tsempit limakalvon kasvatukseen :) Ja siitä päästäänkin seuraavaan valituksen aiheeseen. Ovulaatio täällä käsillä. Lapset (pienimmät) sabotoi kaikki yrityksetkin harrastaa seksiä tässä kierrossa. Nukkuvat huonosti (olleet kipeitä). Sarvi otsassa jatkaa kasvuaan...
  15. V

40+ so what wol.13

Onnea karhuemo :love: Täällä kp3, tunnelma aika maassa. Minä en osaa tjottailla...
  16. V

40+ so what wol.13

uusi vanha kuumeilija ilmoittautuu. Ikää 41, lapsia 6, joista nuorin 9kk. Oma vauvakuume kroonista laatua. mutta mies yllättäen "tunnusti" kuumeensa. TJOT-meiningillä mennään.
  17. V

40+ vauvaketju

Sen verran huutelen tässä, että ainakin täällä on Prismassa myytävänä sitä Nutrilon korviketta, josta lehmänmaitoproteiini on pilkottu. Olisko se nimeltän Pepti1 noin pienelle. Minun 3,5-vuotiaalla on ja oli lehmänmaitoallergia ja kaikki mitä minä söin meni maidosta läpi että humahti. Vauva...
  18. V

Kiitos onnitteluista. Täällä ollaan ihan koko perhe naamat kuin Naantalin aurinko. Välillä itkettää onnesta (minua lähinnä) ja sitten taas naurattaa. Minunhan tosiaan piti mennä silloin 7.3. aamusta käynnistykseen, mutta tyttöpä päättikin toisin. Olin juuri vaipumassa uneen, kun heräsin...
  19. V

Käyn äkkiä sen verran kertomassa, että tasan 39+0 (tiistaina) syntyi tyttö 3670g 54cm :D Samana aamuna piti mennä käynnistykseen, mutta tyttö päätti toisin. Tänään tultiin kotiin, tuli semmoinen lyhyt jälkihoitoinen synnytys. Maito on alkanut nousta ja tyttö on rinnalla kuin vanha tekijä...
  20. V

Ihana kun vauvautuneet käytte tsemppaamassa täällä :D Eikös marssijärjestys ole niin että Babez ja sitten minä (iik!!) No, meillähän kävikin sitten niin, että neiti olikin torstaiaamuna ihan oikein päin. Ei tosin missään tapauksessa kiinnittynyt, mutta minä olen viisi kertaa mennyt...

Yhteistyössä