Hakutulokset

1. Maicy

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Flowergirl: Onnea!! <3 <3
  2. Maicy

Tytski87: Ihana selvä plussa! Onnea! <3 :) (btw mikä testi tuo on?) :D Tervetuloa myös marraskuisten ryhmään!
  3. Maicy

Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

Lopsis: Tervetuloa! Lisään sinut listaan :) Meillä on tuo varhaisultra samana päivänä! Monelta sulla aika? Mä joudun venaileen puolille päivin, mut jospa sen jaksais :D Laskettuaika on mulla muutama päivä myöhemmin, mut jos esikoisesta ottaa mallia niin suattas tulla jo siinä 12-13pv :D Toki nyt...
  4. Maicy

L4isk4m4to!!!!!! :love::love::love::love::love: Onnea onnea! Tervetuloa meidän marraskuisten ryhmään! Siellä odotellaan jo uusia plussia saapuvaksi :)
  5. Maicy

Toiveena vauva 2017-2018

Neitonen_82: Apteekin oman herkkyys on 25, jollei oo muuttunut :) Ja se on kyllä kans näyttänyt tosi hyvin raskauden! Niihin luotan kyllä. :) Himotestaaja saa olla ;) haha
  6. Maicy

Toiveena vauva 2017-2018

Joo en siis todellakaan tiedä mistä johtuu ettei näytä ja voihan se joillakin toimia vallan hyvin. Mutta erittäin herkissä tosiaan pitäs näyttää jo 10 pykälän nousun, kun taas PC:ssä 25, niin jännä sit et reagoi kuitenni vähän niinku toisinpäin :D Samoin RFSU:n testit on meikäläisen kohdalla...
  7. Maicy

Toiveena vauva 2017-2018

Neitonen_82: Mulla on just noita Raskauskeijun erittäin herkkiä, herkkyys 10yksikköä ja on OneStepin. Tässä esimerkki. Siinä yllä olevassa kuvassa on digi, RFSU ovistesti ja alimpana tuo OneStep erittäin herkkä. Digi ja ovis antanut plussaa ja hentonen viiva tuosa herkässä. Tehty 3+5. Alla sit...
  8. Maicy

Juna: Tervetuloa! Meinasin jo kommentoida, et nyt taitaa olla viikot väärin mutta hoksasitkin itse :D Itse nimittäin LA 16.11 ja tänään 4+0..
  9. Maicy

Toiveena vauva 2017-2018

Ihan btw: En suosittele noita erittäin herkkiä testejä! Mun kohdalla ne näytti hailuraa viivaa, kun ihan tavan pregcheck anto jo kunnon selvän plussan :) Samoten RFSU:t näytti hailuraa ja digi veti jo tekstin raskaana 1-2.. Ne toimii kyllä, mutta kovin aikasin niiden kanssa on turha testata...
  10. Maicy

Faceryhmä on täysin suljettu alusta lähtien :) Kukaan ei löydä ryhmää, eikä sinne voi liittyä muutoin kuin kutsusta. Mutta siis, jokainen kuka sinne haluaa on tervetullut, joko nyt tai sitten myöhemmässä vaiheessa! Ryhmä suljetaan jossain vaiheessa täysin, mutta tod.näköisesti vasta, kun kaikki...
  11. Maicy

Elohiiri82: Mennään tällä Huhtikuulle :) Mää lisäilen uusia sitä mukaa kun tulee ja päivitän ne tonne listaan. Alottaa sit uuden pinon ja sillai, et tuo on ensimmäisenä niin pysyy porukka kartalla. ^^ Sulla on sentään jo 5+0 täynnä :D Mä matelen vielä alle 4+0.. haha. :P Tällä hetkellä kyllä...
  12. Maicy

Sarriina: Tervetuloa! :) Piiu87: Sitten kun siltä tuntuu, niin tervetuloa faceen! :) ON: Mun on vähän ehkä pakko testailla nyt, koska huoli on kova siitä, että pysyykö tuo nappula kyytisä vai vuotaako pois.. Niin tulipahan nyt vaan todettua, et noita herkkiä raskaustestejä EI kannata ostaa! :O...
  13. Maicy

Ihan mielenkiinnosta tietty testailen vielä noilla jämätesteillä mitä mulla löytyy. :D Ja pakko todeta, että älkää ostako herkkiä r-testejä! Kuvista voitte itse todeta saman. Kun pc ja digi näyttää jo plussaa, on hädin tuskin erotettavissa herkän r-testin antama tulos.. :D Linkki tässä...
  14. Maicy

Tervetuloa Anu84! Onnea plussasta! :) Laita minulle yv:llä nimesi ja lisään sut kaveriksi facebookissa. Sitä kautta liitän ryhmään.
  15. Maicy

Laita minulle yv:llä nimi millä sinut löytää facesta! :) Sitä kautta sit pääset ryhmään ko lisään sut kaveriksi.
  16. Maicy

EliSah: Laitahan mulle yv:llä face nimi niin sitä kautta liitän sutki ryhmään :) Ajattelin, että tuo ryhmä pidetään auki ainakin nyt niskapoimu-ultraan asti, mahdollisesti jopa pidempäänkin! Mutta jossain vaiheessa suletaan sitten kokonaan. Tästä voidaan sopia yhdessä! :) Tervetuloa kaikki...
  17. Maicy

Tervetuloa Elohiiri82: Laita viestillä yv:llä oma nimi faceen niin liitän sut kaveriksi ja sitä mukaa ryhmään :) Ja onnea!!
  18. Maicy

Tervetuloa EliSah ja onnea plussauksesta! <3
  19. Maicy

Sori ko oon nyt niin innokas, mut mää tahtosin myös perustaa sen faceryhmän, jos täällä tulee tarpeeksi innokkaita sinne keskustelemaan :) Salainen ryhmä, kukaan muu kuin sinä itse ei näe julkaisuja, ei kenenkään liittymisiä ja muuta. Täysin siis salattu ryhmä. Sen verran pitää mulle...
  20. Maicy

Minä yritin tehä tommosen listan, et helppo seurata ketä meitä on ja kellä mikäkin LA.. :) Ei kovin häävi yritys, mut eiköhän tuolla pärjää. Vois huhtikuussa laittaa sit suoraan listan alkuun, niin helppo päivitellä siihen eikä tänne keskelle ketjua. ^^

Yhteistyössä