Hakutulokset

1. M

Syyskuun suloisuudet 2017

@Syssynen, ollaan me jo toista vuotta tässä asuttu mutta nyt vasta nuo miehet tuli ajatelleeksi että voisi savusaunaa testailla :D Se on ollu monta vuotta käyttämättömänä ja miehet lämmittivätkin koko päivän sitä että päästiin löylyihin. Nyt täytyy kyllä alkaa käyttämään sitä, oli niin...
  2. M

Huomenta ja hyvää uutta vuotta kaikille! :love: Tulihan valvottua, tänään nukun varmasti päikkärit. Olipa ihanaa eilen, ensimmäistä kertaa lämmitettiin tontilla oleva vanha savusauna ja olipahan löylyt! :LOL: Nyt sitten väsyttää kahta kauheammin ja etoo vaikken varmasti juonut tippaakaan eilen...
  3. M

Onnea kaikille plussista ja @Syssynen kiitokset pinosta! :) Meille tulossa myös kolmas lapsi, kaksi ekaa nyt vähän vajaa 3v ja 1,5v. Ite kuumeillut jo ties kuinka kauan ja vihdoin marraskuussa mies yhtäkkiä näyttikin vihreää valoa ja plussa tuli yk2 niinkuin kahden aiemmankin kanssa :love...
  4. M

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

@mamadread, olen pahoillani pojastasi :cry:♡ Ihanaa kuitenkin että nyt tutkitaan tarkemmin @haaveilija-31, tsemppiä ultran odotukseen! :) Huomenna poksuu jo viikot!! :ROFLMAO: Mijau 3+6
  5. M

Huh @saraheinä, nyt kolme kuulostaa oikein mukavalta ja helpolta :D Meillä esikoinen jo 3,5vuotias syksyllä ja kakkonenkin vähän päälle 2v. @haaveilija-31, itsekin oon miettinyt ihan samaa: meitä on syksyllä viisi! Miten se tuntuukin niin hullulta ja ihanalta jajaja...! :love: Toivotaan että...
  6. M

Uskon itsekin että tavallaan meno helpottaa "lapsi lapselta" kun ensimmäinen on ihmettelyä, toisen kanssa on jo aika hyvin kokenut niin varmaan kolmas meneekin jo siinä sivussa :D mutta entäs kotoa lähteminen kun lapsia on enemmän kuin käsiä :LOL: onneksi asutaan omakotitalossa niin voi helposti...
  7. M

Toiveena vauva 2017-2018

Nyt ihan ensimmäiseksi selvennys @Thalassatar että minun "ihana"-arvio kirjoituksellesi tuli siis onnitteluista! Toivottavasti sinun ei tarvitse enää vauvankaipuutasi itkeskellä vaan pian jo tärppäisi ♡ Samaa toivon tietysti kaikille muillekin, paljon tsemppejä jos alakulo iskee ja plussatuulia...
  8. M

@Spukka, saattaa hyvinkin kuulla! Kyllähän eläimillä on paremmat aistit kuin ihmisillä. Onko teidän kisu ollu masusta kovin kiinnostunut? :LOL: Kiva kun täällä on odottajia eri vaiheista, itse niin alussa ettei tapahdu mitään vielä.. Olen miettinyt milloin kerrotaan uutisista lähimmille...
  9. M

Aijoo, listaan voisi laittaa 6.9. Mijau/27/3.lapsi :love:
  10. M

Toivottavasti @haaveilija-31 kaikki menee hyvin tällä kertaa, olette jo monta menetystä joutuneet kestämään :( Kävin tänään ostamassa vielä pc:n liuskatestejä, jännittää kun menkkojen pitäisi tosiaan alkaa vasta viimeistään torstaina! Hienot viivathan testiin tuli, onneksi :love: en aiemmin ole...

Yhteistyössä