Hakutulokset

1. M

Syyskuun suloisuudet 2017

Osallistun myös seulontoihin niinkuin kahdessa ekassakin raskaudessa :) Tervetuloa mukaan @Zelmando! Selviänköhän ite tällä kertaa ilman hiivaa, se on tullut aiemmin jo tosi aikaisin :eek: en valita :D (pitääkin mennä koputtamaan puuta)
  2. M

@Norway meillä mies oli esikoista odottaessa ekalla neuvolakerralla mukana, ei sen koommin ole ollut mukana. Kaikki paperithan saa kotiin mitkä sitten täytellään käyntiä varten. Kaikilla käyntikerroilla mitataan paino ja verenpaine, otetaan hemoglobiini ja pissanäyte. Kun raskaus etenee niin...
  3. M

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Mitäs tänne kuuluu? @mamadread vielä yhtenä palana? :rolleyes: Täällä vaan väsymys vaivaa ja nälkä on koko ajan :X3: Ensi viikon perjantaina pääsen ekaa kertaa kurkkimaan onko masussa kaikki hyvin. Yllättäen pääsenkin kunnalliselle varhaisultraan! :love: Mijau 5+4
  4. M

Tottahan se on @Mamacita:), vauva- ja taaperoaika on niin lyhyt! Ja tosiaan, onhan syyskuulle aikaa vielä. Ja positiivista sekin että nämä kaksi nukkuvat sentään omassa huoneessaan niin ei tarvitse nukkumisjärjestelyjä stressata että saisi vauvalle tilaa meidän makkariin :D Sairaalasta tulikin...
  5. M

Onnea uusille plussaajille ja tervetuloa mukaan! :love: Yön unettomina tunteina tuli kaikenlaista ikävää mieleen. Mietin oliko tämä kolmonen nyt yhtään viisas ajatus juuri kun on (melkein kaikista) yöheräilyistä päästy ja kaikki sillä tavalla helpompaa. (Kuopus siis edelleen heräilee joinakin...
  6. M

Onnea plussasta @VernaMaria! :) Mulla on jostain syystä tyttöolo! Oon tullu siihen tulokseen että haluan sittenkin rakenneultrassa selvittää kumpi tulee niin voi sitten vähän ostaa pieniä tytön tai pojan vaatteita :love:
  7. M

@venus017 mulla oli ekassa raskaudessa nuo seaband-rannekkeet ja ei ainakaan minua auttaneet yhtään :sick: toivottavasti pääsisit edes lyhyemmällä oksujaksolla tällä kertaa! @Tuulikki81 en mä ekan odotuksessa ollut myöskään fb-ryhmässä, täällä jatkui höpinät samalla tavalla ;) Nyt on superväsy...
  8. M

Onnea plussasta @venus017 ! :love: Hyvä suunnitelma @Tuulikki81, kunpa itsekin voisin pitää kiinni noin selkeästä suunnitelmasta :D Unettomuus ja nälkä on tällä hetkellä vahvimpia oireita. Uni ei meinaa illalla tulla ollenkaan ja aikaisin aamulla herään enkä enää kunnolla nuku :unsure: Muuten...
  9. M

Toivotaan että olisi harmitonta vuotoa @Syssynen ! ♡ @haaveilija-31, stressasin myös tuota painojuttua kun menin neuvolaan, kunpa saisit yhtä mukavan terkkarin kuin minä :) olin ite jo ajatellu että jos kerta kerralta painosta naputtaa niin sanon kyllä takasin... :devil:
  10. M

Toivottavasti @Karkki95 sulla ei paino paljoa laske :eek: Me ei vielä olla kerrottu kenellekään perheen ulkopuoliselle. Ajattelin varmaan varhaisultran jälkeen kertoa ainakin yhdelle ystävälle jonka kanssa ollaan aikaisin aina jaettu vauvauutiset. Jostain syystä tällä kerralla pelottaa enemmän...
  11. M

Tervetuloa @Tuulikki81 ! :) @Elssi mulla on myös kylmä melkein koko ajan. Sitten kun laitan villapaidan päälle niin yleensä tuleekin jo kuuma :confused: @haaveilija-31, mulla oli alkuun oikeastaan koko ajan alavatsa/häpyluun seutu kipeä ja pelkäsin että vuoto alkaa :( nyt onneksi tuntuu enää...
  12. M

Oli tosi mukava terkkari! :love: Mulla on ilmeisesti kilot jakaantunu armollisesti kun hän ensin ihmetteli miksi olen edes ollut sokerirasituksessa edellisessä raskaudessa :D sitten huomasi bmi:n :rolleyes: Mulla onneksi raskausaikoina painonnousu pysyny pienenä, varsinkin toisessa raskaudessa...
  13. M

@Sofia90 no ei todellakaan ole kallis ultra! :eek: kävin esikoisen kanssa yksityisellä ultraamassa ja ei todellakaan selvitty alle satasella :D Päälle tunti niin olisikin jo eka neuvola. Jännittää uusi terveydenhoitaja, jotkut kun vissiin jaksaa painosta jäpättää. Vaikutti kyllä puhelimessa...
  14. M

Onnea plussista uusille! :love: Jaa-a, enpä ole miettinykään mitään sykerajoja @BlackCat ! Olen käynyt lentopallotreeneissä normaalisti ja kieltämättä tuntenu itteni väsyneemmäksi ja juuri se "utuinen" olo ollut pelatessakin. Tänään lisäksi päänsärky vaivannut :notworthy: täytyykin yrittää...
  15. M

Mä voin @Syssynen ottaa päivitykset vaikka ensi kuulle jos haluat :) Soitin neuvolaan tänään ja terkka kyseli tietysti edelliset menkat ja kierron pituuden. Kun kerroin että vaihtelee 25-29 päivää niin vastaus oli: "Ai niin paljon? Haluatko varhaisultraan?" Ei mun mielestä edes ole iso heitto...
  16. M

@Syssynen, mä voisin päivitellä myös mutta sitten lista ei enää pysy pinon "kantena" :unsure: Facebook-ryhmäkin on varmaan kivempi tosiaan perustaa vasta myöhemmin että kaikki halukkaat pääsisivät samoihin aikoihin liittymään. Itse vielä vähän puntaroin haluanko pitää naamani salassa vai en, en...
  17. M

Minä odotan synnytystä innolla, oon salaa haaveillut luomusta vesisynnytyksestä. Aiemmat synnytykset on olleet todella positiivisia kokemuksia vaikka erilaisia olivatkin. Ekan kanssa avautuminen oli todella hidasta, 17 tunnin säännöllisten supistusten jälkeen suostuin ottamaan epiduraalin joka...
  18. M

Onnea @BlackCat plussasta ja tervetuloa mukaan! :love: Täällä vointi on muuten hyvä mutta väsyttää. Aamut jaksaa vielä touhuta mutta iltapäivällä alkaa "sumu" :sleep: lisäksi paha olo iskee jo ennen nälkää ja nälkä on melkein koko ajan :ROFLMAO: Viikko on alkanu väsyneissä tunnelmissa, olispa...
  19. M

Minuakin huolettaa keskenmeno tällä kertaa. Tuntuu jotenkin uskomattomalta että kolmaskin plussa tulisi syliin asti. Yritän kuitenkin olla liikaa miettimättä, asiat menevät niinkuin menevät. En ole varma haluanko ollenkaan tietää vauvan sukupuolta. Ekassa otettiin selvää (lähinnä mies halusi...
  20. M

@Melmola onnea ja tervetuloa! Itse olen käyttänyt vain Clearbluen viikkotestejä ja ne on mielestäni hyviä (y) @Syssynen, me hankittiin myös doppleri kun esikoista odotettiin. Kaksi ekaa saatiin kuulumaan 8+jotain ja nyt jo polttelee etsiä vaikka ehkä on hieman liian aikaista :LOL: oon kyllä...

Yhteistyössä