Hakutulokset

1. J

Toiveena vauva 2017-2018

@teris, mustakin tuo kynttilän sytyttäminen oli todella kaunis ele <3 Mä kirjoitin silloin pari runonpätkää, jotka talletin. Koskettavat paljon edelleen. Voimaa vielä sulle <3 @Rivaa, no mutta onnea!! :) Aikamoista, että teillä aina jo kolmas kerta toden sanoo! Mahdollisimman hyvää vointia...
  2. J

Toiveena vauva 2017-2018

Ihania uutisia täällä! Paljon onnea @Bea.S ja @Kultapallero! Niin se yritys palkittiin! Kannustaa paljon muakin. @teris, tunnen suurta myötätuntoa sua kohtaan. Olen itse myös kokenut alkuraskauden keskenmenon, rv8+. Oli aluksi keskeytynyt, varattiin jo tyhjennysaika, mutta lähtikin itsekseen...
  3. J

Toiveena vauva 2017-2018

@felessa, paljon onnea! :) Ja mahdollisimman hyvää vointi sulle raskausajalle! @Kirjanoppinut, tervetuloa! :) Me mennään tosi samoissa! Täällä myös yk 2 ja kierron puoliväli. Olen myös luonteeltani aika malttamaton. Kiva saada vertaistueksi sinutkin :) Paljon plussaonnea teille tähän kiertoon...
  4. J

Toiveena vauva 2017-2018

Äh, mulla tänään kp12/25-29, yk2. Ja ihan selkeät ovisoireet. Eli mua vihloo oikealta puolelta alamahaa ja eritteet myös sen mukaiset. Ei tässä muuten mitään, mutta seksiä oli viimeksi kp8. Oltiin eilen illalla väsyneitä ja käytiin vaan nukkumaan. Oottelin ovista vasta alkuviikolle, koska...
  5. J

Toiveena vauva 2017-2018

Oi @NuttyKitty.. Jännää! Kyllä tuo nyt niin lupaavalta näyttää, että en usko sun joutuvan tipahtamaan. Selkeä ovisplussa ja ei semmoista haamua tyhjästä tule. Nyt kovasti onnea! Parin päivän päästä uutta testiä! @Nonsk, pahoittelut negasta Pettymyksen yli vähitellen taas uuteen nousuun...
  6. J

Toiveena vauva 2017-2018

Tiituu, ota sairaslomaa tarvittaessa, jos on kovin kipeä olo sitten kun vuodot alkaa. Mulla on korkea hemoglobiini ja se voi kuulemma myös aiheuttaa runsaampaa vuotoa. Tosi yksilöllistä varmasti. Olen myös kipuherkkä. Todennäköisesti on tavallista runsaampi kuukautisvuoto vain. Henkinen puoli...
  7. J

Toiveena vauva 2017-2018

Tiituu, voi, olen pahoillani sun puolesta :( Mä sain keskenmenon nelisen vuotta sitten. Piti olla rv 8+, mutta ultrassa näkyikin alkio rv6 eikä sydän lyönyt. Laittoivat uuden ultra-ajan varmuuden vuoksi parin viikon päähän ja siinä välissä alkoikin spontaanisti vuoto, n. rv 10. Olin kyllä kipeä...
  8. J

Toiveena vauva 2017-2018

Miten te teette tuon, kun vastaatte jollekin henkilölle? Laitanko siis vaan @-merkin nimen eteen? TIntttu, ai testattiin me negat samaan aikaan.. Tosi tärkeää kyllä tämä vertaistuki. Ihana tietää, että joku toinen menee samassa kohdassa. Nyt vaan pettymyksen yli vähitellen ja parempaa onnea...
  9. J

Toiveena vauva 2017-2018

Lyllis, paljon onnea! Esikoisesta kesti yritys 7kk eikä siinä loppuajasta jaksanut enää alkoholia vältellä varuiksi. Niin olin tiestysti just ennen plussaa ottanut edellisenä viikonloppuna oikein reippaasti.. Mutta terve ja fiksu poika on tuo 6v tuolla. Ei tarvi huolehtia ❤ Nykyään raskaus vielä...
  10. J

Toiveena vauva 2017-2018

Rivaa, tsemppiä piinapäiviin!!
  11. J

Toiveena vauva 2017-2018

Sokeripala, oon pahoillani sun puolesta. Varmasti kerkesi toiveet nousta todella korkealle! Mutta ihana kuulla tuo, että tuollakin tosiaan ollut tarkoituksena, kun näyttää herätelleen sun miestä enemmän toivomaan. Peukut pystyyn, että seuraava kierto on the kierto! Voimahali <3
  12. J

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla on nyt menossa kp26/25-29, yk1. On ollut tosi vahvasti semmoinen fiilis, että en ole raskaana ja olisihan se aikamoinen ihme, kun ehkäisy jäi pois kp15 ja enemmän on ollut noita lyhyitä kiertoja. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että kierto on pidempi. Ihan jännitys kouraisee alavatsasta kun...
  13. J

Toiveena vauva 2017-2018

Tervetuloa nnnelliii! Kiva saada sut keskusteluun mukaan! Mennään melkein samoissa, meilläkin vasta yk1. Ehkäisy tosin jäi pois kp15. Kierrot olleet 25-29 päivää. Pisimmän kierron mukaan ois voinut jo tärpätä tästäkin, mutta en oikein usko semmoiseen ihmeeseen. BeaS, kiva että pääset taas...
  14. J

Toiveena vauva 2017-2018

Jännää miten monet meistä on tavannut puolisonsa netin kautta :) Nykyaikaa kait :D Huh.. Olipa huojentavaa kuulla, että muillakin on epävarmuutta. Ja että se on ihan normaalia. Kiitos :) Miehen kanssa eilen puhuin ja hän oli myös sitä mieltä, että koskaan ei ole täydellistä aikaa. Ja että...
  15. J

Toiveena vauva 2017-2018

Olipa kiva lukea teidän parisuhdetarinoita :) Ovulaatiokivusta; mä tunnen usein ihan kunnon nipistystä jommalla kummalla puolella alavatsaa keskellä kiertoa ja oon aatellut sen olevan ovulaatiokipua. Se kipu on välillä todella jomottavaa ja repivää. Oon tosi kipuherkkä ja en ihmettele, että...
  16. J

Toiveena vauva 2017-2018

teris, toivon kovasti, että teillä olisi raskaus saanut alkunsa! Voimaa ja kärsivällisyyttä noihin päiviin :) pidän Bertta83, en tiedä, miten tarkkoja nuo testit ovat.. Luottaisin omiin tuntemuksiin. Joten onnea vaan vauvantekopuuhiin! ;) Musta tuntuu, etten ala käyttää noita testejä.. Meillä on...
  17. J

Toiveena vauva 2017-2018

Iik, ollaan menossa katsomaan yhtä asuntoa tänään ja se vaikuttaa tosi lupaavalta. Alustavasti jo meille varattu. Pitäkää peukkuja, että on oikeasti hyvä! :) Kun sais tuon muuton alta pois niin pystyis paremmin keskittymään vauvahaaveiluun <3
  18. J

Toiveena vauva 2017-2018

Lumi87, mulla heräsi suuri myötätunto sua kohtaan. Iso voimahali <3 Esikoista yritettiin silloin 7kk ja muistan vieläkin hyvin, miten henkisesti raskasta se oli. Vaikka jälkeenpäin katsoen aika oli lyhyt, niin se siinä rankinta taitaa ollakin, kun ei etukäteen voi tietää, koska tärppää. Jos...
  19. J

Toiveena vauva 2017-2018

Mä oon todella malttamaton ja tämä toive vauvasta on nyt niin todella suuri. Muistan, miten piinaavaa se esikoisen toiveilu oli. Nyt uskon ja toivon kuitenkin osaavani ottaa vähän rennommin ja keskittyä muuhunkin elämään. Ne vikat kiertopäivät vaan tuntuvat varmasti pitkiltä kuitenkin. Huh! Noh...
  20. J

Toiveena vauva 2017-2018

Heippa! :) Ilmoittaudun mukaan tosi jännittynein fiiliksin. En meinaa vieläkään uskoa tätä todeksi. Mutta lakattiin eilen ehkäisemästä. Olen toivonut toista lasta todella pitkään. Minulla on edellisestä suhteesta 6-vuotias poika. Esikoisen saannin jälkeen olen kokenut yhden keskenmenon, mikä...

Yhteistyössä