Hakutulokset

1. CVAD

Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

Keesha: tässä vaiheessa sikiön kehitystä molempien (tyttö ja poika) sukupuolielimet näyttävät samalta. Vasta rv 20 paikkeilla on mahdollista sanoa tarkemmin kumpi on tulossa. Ja vielä tuossakin vaiheessa turvotuksen vuoksi tytöt saattavat näyttää pojalta. Ei siis ihan vielä kannata heittää...
  2. CVAD

Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

Aika korkata tämä pino. Ahkerasti käyn lukemassa, mutta se kirjoittaminen aina jää. Ensin pahoittelut Tamariinille. Toivon kaikkea hyvää teille jatkossa. Sure rauhassa ja palaa vahvempana takaisin tänne odotuspuolelle. Kertomisesta: Töissä tietää pomo ja apulaispomo sekä osa...
  3. CVAD

Huhtikuun hurmurit 2015

Jmialle voimia. Olen jostain tutkimuksesta lukenut, että suuri osa raskauksista itse asiassa alkaa kaksosraskautena, mutta toinen menee kesken/katoaa alkuraskaudesta. Osa ultraajista ei edes kerro äidille jos näkee varjon tai vastaavan kohdussa. Erään toisen amerikkailaisen tutkimuksen mukaan...
  4. CVAD

Huhtikuun hurmurit 2015

Tervehdys kaikille Juuri kotiuduttu NT-ultrasta. Oli mielenkiintoinen reissu, tuli hyvää uutista ja ehkä vähän huonoakin uutista. Löytyi yksi pikkuinen, jonka sydän sykki, aivot kehittyneet kuten tässä vaiheessa kuuluukin, kaksi kättä ja jalkaa. Huonoa oli se että oli koko ajan niin...
  5. CVAD

Huhtikuun hurmurit 2015

Voimia kaikille vuodoista kärsiville. Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja pikkuinen tiukasti kyydissä. Itsellä olo vaihtelee. Välillä joutuu käymään oksentamassa parikin kertaa päivässä/yöllä ja toisinaan ei ole mitään oireita. Alavatsaa hieman ajoittin jyhmii ja yritän olla välittämättä...
  6. CVAD

Huhtikuun hurmurit 2015

Oireeet: Pahoinvointia on ja oksentamaankin joutuu lähes päivittäin. Mulla myös vaivana närästys. Tuntuu että lähes kaikki närästää --> röyhtäyksiä --->oksettaa. Ja tässä meillä on oravanpyörä valmiina. Esikoista odottaessa oli kyllä enemmän pahoinvointia ja oksentelin viikolle 36 asti. 28...
  7. CVAD

Huhtikuun hurmurit 2015

Kaipa tännekin pitäisi pikkuhiljaa esittäytyä. Pitkään olen ketjua kyllä lukenut jo. 24.7. saatu plussa testiin ja nyt rauhallisesti katseltu mitä tuleman pitää. Ensimmäinen neuvola oli jo eilen. Terkka pyynnöstä koitti kuunnella sydänäänet, mutta mitään ei vielä saatu kuuluviin. Vertasi...
  8. CVAD

TTTS

Sun kannattaa lukea ketju: Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013. Sieltä kaksi odottajaa kävi Saksassa ja laittoivat vinkkejä mm. omista vaatteista.
  9. CVAD

Vas vai tays?

Ei asiaa enää tarvitse pohtia. Synnytykset päättyvät Vas:ssa nyt joulukuun puolessa välissä.
  10. CVAD

~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

Sivusta huutelen DiipaDaapalle närästykseen voi ottaa myös Gavisconia joka on reseptivapaa tuote. Lääkäri voi kirjoittaa myös reseptillä Omepratzolia ja sitä voi ottaa kahdesti päivässä. Itsellä oli molemmat käytössä raskauden aikana ja kyllä ne sitten lopulta auttoivat. CVAD ja poika 4/2012
  11. CVAD

Tuplamammat 2013-2014

Anteeksi että täältä sivusta huutelen, mutta aikoinaan kun aloin tuota esikoista totutin soseiden maailmaan, törmäsin tähän blogiin: Maxin Deli Sieltä sain hyviä ohjeita kun oma kekseliäisyys alkoi loppua.
  12. CVAD

Hyvä ruokaravintola Tampereella

Amerikkalaistyylisiä paikkoja mm. Daddys, American diner, Speakeasy ja Sticky wingers Pihviä ja muuta saa esim. Amarillo, New York, Rosso, Flame ja Piazza FoodFactory
  13. CVAD

Mistä äitiysvaatteita 2013?

Jos lontoon kieli ei kauheasti pelota niin Asos myy äitiysvaatteita. Oliko valikoimissa yli 600 tuotetta. Kannattaa katsoa Maternity clothing | Maternity & pregnancy clothes | ASOS
  14. CVAD

Imetyksestä?

Sintu74 Olet varmasti tehnyt parhaan mahdollisen päätöksen itseäsiä ja lastasi ajatellen. Älä pode huonoa omaatuntoa tuosta imetyksen lopetuksesta, olet yrittänyt parhaasi. Tuosta pumppamisesta vielä. Itse täysimetin esikoistani lähes puoli vuotta, mutta en koskaan saanut pumppaamalla kuin...
  15. CVAD

Kuinka paljon teillä puhutaan??

Miellä poika kohta myös 13kk, ei tule vielä mitään sanoja. Tai siis "ei" tulee mutta ei ymmärrä sen olevan sana. Paljon tulee omaa puhetta ja kiljumista. En ole asiasta mitenkään huolissani. Puhuu sitten kun puhuu :saint:
  16. CVAD

poppakonstit!

Babyidea - Akupainanta synnytyksess Acupressure Points to Induce Labor/ Natural Labor Induction: leg and foot points - YouTube Itse käytin näitä keskiviikkona sekä torstaina ja pikkuinen syntyi pe-la yönä Myös kirjoittamalla googleen: inducing labor acupressure, löytyy kaikkea...
  17. CVAD

Huhtikuun Helmet 2012 <3

Neuvolassa käyty eilen eli mittoja: 76,5cm ja 10075g. Piikkejä tuli 3 ja heti eilen aloitti känistämisen ja yöllä nousi kuume. Tänäänkin vielä on ollut 38.1. No kyllä se kohta helpottaa.. Kiitos niille jotka vielä jaksavat kirjoitella täällä. On niin mukavaa lukea teistä ja teidän...
  18. CVAD

Verikokeet ennen sovittua sektiota? Mitä kokeita otetaan?

Leikkauskaavakkeella kysytään Hb, INR, K, Na ja Krea ja veriryhmä. INR on hyytymistekijä, mutta sen tarkemmin hyytymisiä ei tarkasteta. Tuo sormenpään suihkuaminen voi johtua monesta muustakin syystä kuin hyytymistekijöistä (hyvä pintaverenkierto, paine sormessa ym.) Olisin huolissani vasta jo...
  19. CVAD

Huhtikuun Helmet 2012 <3

Minäkin ahkerasti käyn lukemassa juttuja. Ei vain ole aikaa tai energiaa kommentoida. Väinö täytti 1v sunnuntaina 21.4. iltapäivästä käymässä 6 henkeä ja myöhemmin illasta vielä 3 (kaikki vieraat eivät tule toimeen toistensa kanssa :rolleyes: ) Neuvola olisi 3.5. silloin sitten tarkemmin...
  20. CVAD

Huhtikuun Helmet 2012

Kovinpa on huhtikuisten jutut hyytyneet, kaikilla taitaa olla kiireitä. Itse olen nyt ollut töissä kohta kolme viikkoa. Ensimmäinen työvuoro taisi olla äidille kovempi paikka kuin miehille kotona. Väinö on pärjännyt isin kanssa kotona ihan hyvin, ainoa mikä on tullut niin herkästi parahtaa...

Yhteistyössä