Hakutulokset

1. CVAD

Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

Onnea kosmo! Mäkin olen käynyt kyttäämässä täällä aktiivisesti että joko joku saisi vauvansa. Ihanaa. Itsellä olo tukala. Vielä pari viikkoa laskettuun aikaan. Joka käänteessä supistaa. Lisäksi tullut närästys mihin Omepratzol ei enää oikein auta --> olen siis oksentanut aina iltapäivisin nyt...
  2. CVAD

Lokakuun lapsoset - 15 ~*Syyskuu*~

Tervehdys kaikille. Eilen oli äippäpolin aika. Tyypillä kokoa 2855g ja jos jatkaa tätä kasvuvauhtia niin laskettuna aikana olisi 3700g. Pään koon mukaan vastasi hieman yli viikkoa isompaa. Lääkäri vain totesi että jos pää mahtuu niin kyllä mahtuu loputkin :confused:Kohdunsuu sentin auki ja...
  3. CVAD

Lokakuun lapsoset - 15 ~*Syyskuu*~

No niin anoppiasia on hoidettu. Soitti pari viikkoa sitten ja tänään sitten kävi katsomassa termiittiä. Huomasi mahan, ei sanonut mitään. Sitten pienen hetken päästä kysyi mieheltä koska meidän vauva syntyy. Mies vastatasi ettei siihen enää kauaa mene. Tämän jälkeen anoppi olisi sitä mieltä että...
  4. CVAD

Lokakuun lapsoset -15 ~*Elokuu*~

Olet oikeassa Kosmo emme ole kovin läheisiä. Näemme tosiaan noin kolme kertaa vuodessa (esikoisen synttärit, kerran kesällä ja joulun tienoolla kun vaihdetaan lahjoja). Hänellä ei ole kiinnostusta osallistua arkeemme, haluaa vain poimia parhaat päältä (valokuvia termiitistä, uusi taustakuva...
  5. CVAD

Nyt tulee omanapainen viesti. Me emme kertoneet tästä raskaudesta ennenkuin rakenneultran jälkeen. Syynä oli edellisen raskauden keskeytyminen viikolla 16. Tai siis emme varsinaisesti kertoneet vaan ihmiset ovat saaneet huomata asian ihan itse. No ongelmana on anoppi. Asuu 30min päässä ja olemme...
  6. CVAD

Heippa kaikille pitkästä aikaa. Tuosta painoasiasta. Lähtöäarvot oli 164cm/72kg ja keskiviikkona neuvolassa (rv 30) paino oli 81kg. Ei terkka tuosta mitään sanonut. Totesi vaan että se paino mikä tulee tulee. Toisaalta suhtautuvat kauhean herkästi minuun. Turvotuksia ei vielä ole ja sormukset...
  7. CVAD

Lokakuun lapsoset -15 ~*Heinäkuu*~

Heippa kaikille! Mukavaa kun täällä on juttua. Imetys ehkäisykeinona: Sitä kai suositellaan jos ei ole mitään muuta keinoa mahdollista käyttää (esim kehitysmaissa). Toisilla toimii, toisilla tulee lapsille ikäeroa 10kk. Itsellä esikoisen jälkeen alkoi menkat kun termiitti oli hieman alle 4kk...
  8. CVAD

Lokakuun lapsoset -15 ~*Heinäkuu*~

Jaahas jo seuraavaa pinoa pukkaa. Meneepäs aika nopeasti. Mä olen viime aikoina keskittänyt ajatukseni siihen että 5vk kesälomaan. Mullahan olisi kesäloman jälkeen 10pvä töitä ennen mammalomaa, mutta ajattelin hakea saikkua silloin. Voinnissa ei erityistä uutta. Edelleen närästää, oksettaa...
  9. CVAD

~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Kesäkuu* ~

Hei joku täällä kyseli siitä Taysin potilashotellista, oliko Kosmo. Itse en ole siellä ollut, mutta työn puolesta tiedän jotain. Tässä ovat äidin ja lapsen kriteerit hotelliin pääsystä: Äidin kriteerit Ei perussairautta (Epilepsiaa) tai lääkitystä, joka vaatii synnyttäjän erityistarkkailua...
  10. CVAD

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Huomenta kaikille. Eilen oli rakenneultra äitiyspolilla. Kaikki hyvin, rakenteet kunnossa. Kasvot piilotti aina käden tai käsien taakse. Mutta siltä osin mitä lääkäri näki ei pitäisi olla halkiota. Karkuun meni anturia koko ajan vaihtamalla paikkaa. Sukupuolikin selvisi, sen verran auliisti...
  11. CVAD

Huomenta kaikille. Eilen olisi sitten paljon odotettu rakenneultra äitiyspolilla. Kaikki hyvin, rakenteet kunnossa. Hieman itsepäinen tapaus oli, kasvojaan ei suostunut näyttämään useasta yrityksestä huolimatta. Piti aina kättä / käsiään edessä. Koko ajan yritti pakoon anturia ja vaihtoi...
  12. CVAD

Korkataanpas toinen näistä pinoista. Huomenna olisi rakenneultra äippäpolilla, 2h pitäis varata siihenkin reissuun. Palaan sen jälkeen kirjoittelemaan paremmin.
  13. CVAD

~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Toukokuu*

Vertaistukea minäkin haen tältä ketjulta. Paljon en tietenkään ole itse kirjoitellut, mutta päivittäin käyn teidän juttujanne lueskelemassa. Itsellä tuo enkelivauva viime lokakuulta on niin peikkona mielessä että en oikein uskalla nauttia tästä raskaudesta. Mielelläni luen teidän juttujanne kun...
  14. CVAD

Huomenta Nyt on pakko tulla hakemaan vertaistukea. Mua pelottaa nyt ihan hirveesti. Silloin viime lokakuussa kun meni kesken oltiin juuri näillä päivällä. Mä luulin että pystyisin unohtamaan ja elämään normaalisti näiden päivien yli, mutta ei. Viime yönä näin unta verisestä vuodosta, koko...
  15. CVAD

Ariel1977: Se myöhäisempi keskenmeno meni niin että edellisenä keskiviikkona oli neuvola ja katsoi siellä ultralla sykkeen. Lauantaina seksin jälkeen tuli ehkä alle puoli desiä kirkasta verta ja en saanut enää kotidopplerilla ääniä kuulumaan. Maantaina neuvolaan tarkistukselle, ei saada ääniä...
  16. CVAD

Ehkäpä minäkin uskaltaudun tänne kirjoittelemaan. Toi Lokakuisten palsta ei oikein tunnu enää omalta. Taustasta sen verran että toista yritetään ja viime vuonna sain touko-kesäkuun vaihteessa keskenmenon rv 6 ja lokakuun lopussa meille syntyi enkelivauva rv 16. Palstaa olen ahkerasti...
  17. CVAD

~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Huhtikuu*

Hei kaikille. Mahtuuko mukaan vielä yksi? Tänään käyty nt-ultrassa ja kaikki näyttäisi olevan hyvin. Seuraava ultra olisi rv 16 paikkeilla. Taustaa sen verran että meillä on huhtikuussa 2012 syntynyt ihana poika ja nyt olisi tulossa toinen lapsi. Oikeastaan meidän toisen lapsen piti...
  18. CVAD

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2014

Kovin hiljaiseksi on tämä ketju käynyt. Toivon että kaikille vain on muita mielessä tai hyvät uutiset vieneet toiselle puolelle kirjoittamaan. Meille kävi niin, että 6.2. sain testiin pienen haamun. 10.2. tuo haamu oli vahvistunut kahdeksi tasavahvaksi viivaksi. Nyt tässä katsellaan miten elämä...
  19. CVAD

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2014

Tervehdys kaikille. Olen pitkään seurannut keskusteluanne taustalla, mutta ajatelin nyt liittyä joukkoon. Taustaa sen verran että meillä on 4/2012 syntynyt termiitti kotona ja toista alettiin yrittämään huhtikuussa. Toukokesäkuun vaihteessa sain keskenmenon viikolla 6. Yhden välikierron jälkeen...
  20. CVAD

Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

Toivottavasti tässä on tämän ketjun viimeiset huonot uutiset. Viikonlopppuna tuli hulahdus kirkasta verta ja hyytymäröhnäle pönttöön. En saanut enää kotidoplerilla ääniä kuulumaan. Tänään neuvolassa ei saatu ääniä kuulumaan. 4h odotuksen jälkeen naistentautien polilla selvisi, että meidän...

Yhteistyössä