Hakutulokset

1. Miinula

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Tsemppiä kovasti piinailijoille, mikäs on tilanne @SannuB ja @ToukkaHaave87? Ja kertokaa nyt viisaammat miten nää jutut menee... Eli jos haluaa hoitoon julkiselle, niin varaa terkasta ajan. Mitä tutkimuksia terkkarissa tehdään ennen lapsettomuuspolin lähetettä? Labrat ainakin? Ja yritetäänkö...
  2. Miinula

No, mä en ainakaan ihan lähiviikkoina siirry. Kp 2/28, yk11
  3. Miinula

Mitä mä luenkaan! Päivän olin poissa ja tämän vuoden eka plussa on pärähtänyt tuplana! Onnea hirmuisesti @Lallastiina ja @Sinikukkanen! Erityisesti mieltä lämmittää, kun ootte molemmat jo pitkään joutuneet odottamaan. Olikin teidän vuoro jo viimein! Nämä uutiset aina muistuttaa, että...
  4. Miinula

Mä näen ylemmässä jotain hailua, onestepissä en. Ootteko muuten käyneet sivulla http://www.countdowntopregnancy.com/dpo/iam.php?dpo=12 Siellä voi valita mitä dpo:a parhaillaan elää ja verrata tilannettaan tilastodataan ja muiden tekemiin testeihin. Että esim dpo 12 16% saa negatiivisen, vaikka...
  5. Miinula

Iltaa naiset! Mitenkä @IinesAnkka82, ootko testaillut uudelleen vai loppuiko piinailut jo? Miten risteily sujui? Itsekin olen tuossa syksyllä juonut porukalla tequilaa ja irvistänyt päälle, vaikka omassa lasissa oli pelkkää vettä. Oli helpompi niin, kuin että olisin keksinyt huonoja tekosyitä...
  6. Miinula

Hei kaikille! Olen jo jonkin aikaa lukenut tätä ketjua aktiivisesti. Me ei tästä yrityksestä olla suureen ääneen kylillä huudeltu, joten kaipaan paikkaa, jossa voisi vähän avautua välillä tuntemuksistaan. Ehkäpä tämä olisi sellainen? Me ollaan lykätty tätä perheen perustamista aika pitkään...

Yhteistyössä