Hakutulokset

1. sabs

Toiveissa vauva 2021

@Vihreähuone Ite antaisin mennä vaan, raskauden alkamiseen vaikuttaa niin miljoona muutakin asiaa että tuskin on tuosta kiinni. Alota nyt tikutus hyvissä ajoin vaikka viis päivää ennen sitä arviota niin ei pitäs mennä ohi :D Mulle on riittänyt aina kerta päivässä, joillain kai lh-huippu on niin...
  2. sabs

Letrozol & ovulaatio

Mulla letrot toimi hyvin, tänään pistän irrotuspiikin ja perjantaina inseminaatioon! :)
  3. sabs

Toiveissa vauva 2021

Tästä tulikin aasinsiltana mieleeni, että onko @minttuni teille annettu ohjeeksi vielä inssin jälkeen varmistella kotona? Meille ei sanottu siitä mitään, mutta jos mies käy aamulla antamassa näytteensä niin vähän luulen ettei samana päivänä enää kovin helpolla innostu :D
  4. sabs

Toiveissa vauva 2021

@Vihreähuone Mäkin olen lukenut että jos siittiötuotannossa ei ole häiriöitä, niin niitä ehtii kyllä joka päivä muodostua hyvin lisää. Tosin kuten myös @minttuni sanoi, niin meillekin sanottiin että 2-5vrk pidättäytyminen ennen inseminaatiota. Käsittääkseni juuri siksi että siittiöiden määrä...
  5. sabs

Lyhyt luteaalivaihe ja kikkakolmoset

Mä luulisin että tuota lyhyttä luteaalivaihetta sais lähinnä korjattua keltarauhastuella, varmasti gyne vois helposti sellaisen sulle kirjoittaa :)
  6. sabs

Toiveissa vauva 2021

Onnittelut tässä kohtaa @Tiukuna ! <3 Mä haluaisin antaa neuvon että tosta viikkotestistä saat turhaa stressiä itelles kun hormonitasot nousee kaikilla omassa tahdissa eikä niistä tuossa kohtaa voi kauheasti päätellä. Jos se on tärkeä kuitenkin tehdä niin tekisin reilusti vasta vähän myöhemmin...
  7. sabs

Toiveissa vauva 2021

Joissain lähteissähän puhutaan jopa vain 12h aikaikkunasta, jona voi hedelmöittyä! Ja siittiöidenkin pitäs ehtiä uimaan paikalle. Mutta no turha tätä on pyöritellä, päivät on sovittu ja pitää toivoa parasta. Toivotaan siis meille plussatestejä muutaman viikon päästä :)
  8. sabs

Toiveissa vauva 2021

Täällä myös ultrakuulumisia! Tänään siis kp10 ja letrot oli hyvin toimineet, yksi 14mm follikkeli löytyi ja limakalvo 8mm. Keskiviikkoiltana pistän irrotuspiikki ovitrellen ja pe aamupäivällä inssi! Mä tietty jo murehdin että irtoaako toi jo ennen perjantaita, mulla on kerran ultrassa havaittu...
  9. sabs

Toiveissa vauva 2021

@minttuni Voi paska!! :( Näihin lataa aina niin kovasti toiveita että voin kuvitella mikä pettymys... Olipa tosiaan aikainen ovulaatio, letrot toimineet vähän liiankin hyvin? Mutta nytpä se sieltä on irronnut eli toivotaan luomuihmettä! :)
  10. sabs

Toiveissa vauva 2021

@Sinisilmät Jos sulla on lähete verikokeisiin ja käyt vaikka Fimlabilla niin tulevat omakantaan jopa samana tai seuraavana päivänä. Meillä tuli siemennestenäytteen tulokset postissa kotiin about viikossa.

Yhteistyössä