Hakutulokset

1. rubikinkuutio

.

Toivottavasti @Wintersun vaan lomailee palstalta ❤️:)
  2. rubikinkuutio

.

Mikäli joku päivittelee tuota listaa, niin mulla tänään dpo11 ja kp35/34. :)
  3. rubikinkuutio

Huhtikuiset 2019

Mä varovaisesti kirjotan tänne jo, eilen ja tänään oon saanut haamuplussia, aktivoidun sitten jos menkat ei ala ja muuttuu kunnon plussaksi :love: Laskettu aika ois menkkojen mukaan 22.4.19 tai sitten hedelmöittymisen mukaan 25.4.19. Hirveesti tsemppiä alkutaipaleelle ja hyppään mukaan, kun...
  4. rubikinkuutio

.

Ja @Siltsu ei välttämättä näkyis vielä mitään! Mulla nää haamut näky dpo10. Peukkuja! (y)
  5. rubikinkuutio

.

@papupata12 toivottavasti ei menkat alakaan!! Mäkin kävin kahtena päivänä kaupasta hakeen raskaustestejä ja äkkiä itsepalvelukassalle :ROFLMAO::ROFLMAO: minkähän takia sitä nolostelee tämmöstä... :alien::ROFLMAO:
  6. rubikinkuutio

.

@Miina- kuulostaa hyvältä (y) toivotaan ettei menkkoja tuukaan ja plussa tärähtää... :whistle: Huh mikä pelko kans itellä nyt, ettei ne menkat vaan saavu huomenna ja viiva lähtis vahvistuun...
  7. rubikinkuutio

.

Onestepit ei oo kovin hyviä, rfsu ja pregcheck parempia mun mielestä o_O Toivottavasti teidän pienet tiputtelut ei tarkottais menkkoja vaan jotain muuta (y) tsemppiä! Mulla tuli nyt äsken tällänen pc:n testillä :oops:
  8. rubikinkuutio

.

@Miina- kyllä mä näen noissa jotain kans, eikös sulla menkat pitäny tänään alkaa? On vielä toivoa jos ei menkkoja näy, sitä mä yritän ainakin jankata itelleni :whistle:
  9. rubikinkuutio

.

En uskalla vielä luottaa omaan testiini, koska olen kuullut noista rfsu:n testeistä, että näyttäisivät vääriä viivoja :eek: tänään on kuitenkin vasta dpo10, etteihän se välttämättä näyttäiskään vahvempaa... Uskallan vähän vielä pitää toivoa yllä, huomenna tai ylihuomenna alkais menkat...
  10. rubikinkuutio

.

Täällä kauhea pettymys, tein clearbluen ja rfsun tänään, huomenna pitäis alkaa menkat... Negaa näytti, mutta rfsu:n testissä mä ja mies näki jotain; Voiko näyttää noin pahasti väriä, vaikka ois nega?
  11. rubikinkuutio

.

@Siltsu ja @papupata12 näen kyllä viivaa teidän testeissä! (y) toivottavasti lähtevät vahvistumaan :love:
  12. rubikinkuutio

.

Onhan se (y):love:! Varovaiset onnittelut!
  13. rubikinkuutio

.

Tervetuloa uusille! (y) Äsken sain One stepin liuskalla haamujen haamujen haamun :ROFLMAO::geek: todella härski viivanpaikka, tai sitten siinä todella vois olla jotain... :oops: Huomenaamulla kokeilen jollain toisella testillä, nuo halppis liuskat on vähä susia.
  14. rubikinkuutio

.

Täällä tänään dpo9 ja onestepeillä oli pakko testata :notworthy: negaahan se näytti, mulla maanantaina pitäis alkaa menkat ja luteaalivaihe on vaan 10pv, niin voi kai se olla ettei vielä näyttäiskään mitään... Näin kaikkia ihmeellisiä plussaus-unia, niin nyt oikein fiilikset katossa raskauteen...
  15. rubikinkuutio

.

Viivanpaikka vai roskishaamu :coffee: en kyllä tiedä näkyykö kuvassa asti edes... huoh, kun vaan malttais mielensä.
  16. rubikinkuutio

.

Peukut pystyyn viivan vahvistumiselle @Miina- (y)! Täällä dpo8 ja olin päättäny etten ala testaileen. No mitenkähän aamulla kävi :ROFLMAO::censored: Ja tyhjää näytti yllääätys.
  17. rubikinkuutio

.

Foolihappoa ja edellisestä raskaudesta jääneitä mama-vitamiineja oon syönyt nyt kesäkuun lopusta alkaen. Gyne suositteli aloittamaan foolihapon heti, mieluusti kuukautta ennen yritystä.
  18. rubikinkuutio

.

@Marlen pahoittelut teille ikävistä uutisista </3 toivotaan teille parempaa onnea tulevaisuuteen.
  19. rubikinkuutio

Kuinka monennella yk:lla tulitte raskaaksi?

Enkeliesikoinen yk1, kuoli kohtuun rv38. Nyt toisen lapsen yritys, yk2 menossa.
  20. rubikinkuutio

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Täällä taas piinailemassa oireita, yk2. Dpo2-3 kauhea väsymys (vapaa vkl ja ystävän häät, siinä varmaan syy :LOL:) Dpo3 kova päänsärky, melkein migreeniksi yltyi Dpo5 paksua valkovuotoa, ruokahalut korkeella (taitaa olla aina ennen menkkoja ...) Dpo6 pari pientä nippausta päivän aikana...

Yhteistyössä