Hakutulokset

1. viii

Toiveena vauva 2017-2018

@Fritang joo tein viimeksi lauantai - iltana, ja negatiivinen oli. Hieman turhauttavaa kun kierto on niin epäsäännöllinen, ettei tarkkaan tiedä koska menkat alkaa. Mutta torstaina viimeistään pitäisi alkaa. :)
  2. viii

Toiveena vauva 2017-2018

@Nadine88 täällä aika samanlaisia oloja. Pää on ollut pari päivää todella kipeä, ja kovia menkkakipuja on ollut eilisillasta asti. Munasarjoissa on ollut välillä voimakasta kipuilua, ja mahassa tuntuu oudolta. Valkovuotoa on vähän väliä vieläkin todella runsasta. Niin ja voimakas paineentunne...
  3. viii

Toiveena vauva 2017-2018

@Sonde tervetuloa mukaan! :)
  4. viii

Toiveena vauva 2017-2018

@tänttähäärää kurjaa tuo jatkuva odottelu... Jos nyt mitään positiivista keksin, niin onneksi asiat kuitenkin menee eteenpäin! Voimia odotteluun. :unsure: Iski illan aikana voimakkaat menkkakivut, selkä ja maha oli jonkun aikaa tosi kipeänä. Oon aika varma että huomenna alkaa...
  5. viii

Toiveena vauva 2017-2018

Okei hyvä, tämä selvä! (y) Kiitos @Nadine88 listan päivittämisestä! :LOL:
  6. viii

Keventävät kuumeilijat -tsemppiketju

Tervetuloa mukaan @Abby87! :) kaikenlainen vertaistuki on aina hyvä juttu. (y) Eilisen päivän söin kevyemmin, ja oli heti paljon parempi olo. Tänäänkin syömiset on mennyt suht ok, kaapista tosin löytyi yksi suklaapäällysteinen riisikakku, ja sen kun olin syönyt niin iski fiilis että ei näin...
  7. viii

Toiveena vauva 2017-2018

Täällähän on vaikka kuinka monella jännät päivät. :ROFLMAO: Itse odottelen menkkoja huomenna alkaviksi, viimeksi eilen olen tehnyt negatiivisen testin. Oireita ei oikeastaan ole, ja olokin on semmoinen että menkat kohta alkaa. Ainoa mihin kiinnitin huomiota oli valkovuoto, eilen alkoi todella...
  8. viii

Sepä se, kun tietää kyllä mitä pitäisi tehdä, mutta käytännössä se on vaan niin hankalaa... Ajattelin tästä hetkestä eteenpäin yrittää olla ilman "herkkuja", eli karkit, suklaat, keksit ym sokerilliset jutut. Koukuttuminen niihin on valtava, joka päivä pitäisi muka syödä niitä. Ja...
  9. viii

Toiveena vauva 2017-2018

Mullakaan ei oo missään raskaudessa ollut kiinnittymisvuotoa. Ja ihana kommentti oli sun mieheltä, toivottavasti on oikeassa. (y)
  10. viii

Tosi samanlaisia fiiliksiä. Kun on monta vuotta tottunut syömään tietyllä tavalla huonosti, siitä tavasta on vaikea oppia eroon. Yleensä onnistun syömään järkevämmin jotain parin viikon ajan, mutta sitten aina huomaan, että olen palannut siihen vanhaan huonoon tapaan. Oletin myös, että...

Yhteistyössä